Gå til innhold

Kidnappingen av Anne-Elisabeth Falkevik Hagen


ops2

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

På 12.4.2019 den 12.20, Callisto83 skrev:

Det stusset jeg også på, det var vel ikke så mye snø på Halloween i fjor.. De kunne vel like godt gjort søk med hund i huset når sporene var ferske, siden politiet "flyttet inn" i boligen lenge før saken havnet i media.

Jeg lurer på om denne saken hadde fått et annet utfall hvis offentligheten fikk vite om den på et mye tidligere tidspunkt. Viktige vitneobservasjoner blir kanskje borte når man må tenke flere måneder tilbake i tid. Denne beslutningen har nok ikke vært lett for politiet å ta, men i fremtiden vil man kanskje gå annerledes frem. 

Mulig det. Ser ut som letemannskapet leter etter liket av henne. Tviler på at hun lever etter så lang tid stakkars dame!! :sjokk: 💔:redd: 

 

Endret av te_groupies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 10.1.2019 den 17.32, T-Rex skrev:

Jeg er ikke lokalkjent, men ser på Lørenskog som en forlengelse av Groruddalen (ikke slå!). Uansett er det "fattig" i forhold til Nårstrand, Snarøya og Holmenkollåsen.

Det er trist om det skal bli sånn i Norge at rikingene må trenge seg sammen på et lite område med bevæpnete vakter og murer med glasskår. Jeg ønsker ikke å flytte til et rikmansstrøk, om jeg skulle bli rik noen gang.

Hvor er Nårstrand? Er det i Norge? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele denne saken er vanvittig rar.. At det virkelig ikke er noen ting og gå etter?

Håper virkelig politiet sitter med flere spor og flere teorier enn det de går ut med i media. 

Dersom dette var en reell kidnappingssak hvor vilt fremmede hadde tatt seg inn i huset, og oppriktig var interessert i å bytte AEH mot løsepenger, så er det forferdelig rart at de ikke gir livsstegn fra seg dersom hun var i live. Håper jeg tar feil.

Det gjør jo ikke at saken ser lys ut for AEH's del. Håper at uansett hvor hun er hen så har hun det bra. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, Gasellen said:

Hele denne saken er vanvittig rar.. At det virkelig ikke er noen ting og gå etter?

Håper virkelig politiet sitter med flere spor og flere teorier enn det de går ut med i media. 

Dersom dette var en reell kidnappingssak hvor vilt fremmede hadde tatt seg inn i huset, og oppriktig var interessert i å bytte AEH mot løsepenger, så er det forferdelig rart at de ikke gir livsstegn fra seg dersom hun var i live. Håper jeg tar feil.

Det gjør jo ikke at saken ser lys ut for AEH's del. Håper at uansett hvor hun er hen så har hun det bra. 

Mest sannsynlig tok de livet av henne når politiet ble involvert. Om politiet kjenner til saken så er det ikke lenger trygt å gjøre byttehandelen.

Da er det ikke rart at de ikke gir livsstegn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Camlon skrev:

Mest sannsynlig tok de livet av henne når politiet ble involvert. Om politiet kjenner til saken så er det ikke lenger trygt å gjøre byttehandelen.

Da er det ikke rart at de ikke gir livsstegn.

Jeg håper du tar feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, te_groupies skrev:

Hvor er Nårstrand? Er det i Norge? 

Dette innlegget fra 2017 har den etterlengtede forklaringen :)

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Gasellen said:

Jeg håper du tar feil. 

Om det var meg ville jeg heller ønsket å bli tatt livet av enn å blitt holdt til fange i flere måneder og vært traumatisert resten av livet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nuna skrev:

Politiet legger bort sporet med de som gikk utenfor arbeidsplassen til mannen, så politiet må nå ha fått et annet bilde av saken:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/b54QLd/loerenskog-forsvinningen-avlyser-jakt-paa-futurum-mennene

Er det sikkert, eller bare taktisk informasjon for å skjule hva de faktisk vet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har brukt mye tid og ressurser på disse 2 mennene. Kanskje de nå har begynnt å få fokus på andre terorier

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev:

Det betyr nok bare i praksis at de er desperate. De håper kanskje på at dette skal gjøre gjerningsmennene mer vågale. Ikke sjans i helvete for at man kan si at det ikke er intressant med to forskjellige maskerte menn som titter ned på arbeidsplassen hans i tidsrommet der de regner med hun forsvinner og snur på samme sted, uten at noen av dem har meldt seg for å forklare hva de gjorde der. Hadde de vært på sporet av noe annet hadde de ikke vært interessert i å gå ut med det i media. De kommer ikke lenger med dette sporet og har gitt det opp, og velger strategisk å gå ut med det i håp om at dette nettopp skal skape noe i forhold til disse to. Det er vaskelig å se for seg at de har noen andre teorier de kan komme lenger med, enda vanskeligere å se for seg at det da er lurt å gå ut med at de gir opp dette sporet, med mindre de prøver å skape noe rundt det.

Jeg forstår fremdeles ikke hvordan et menneske bare kan forsvinne sånn, midt på lyse dagen. Hvis hun ikke forsvant kvelden før da, og at den tlf samtalen hun hadde tidlig på morgenen med et familiemedlem bare er "arrangert".

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lowIQmoderneGaming skrev:

Anne Elisabeth Hagen er isåfall da ikke den merkeligste forsvinningssaken, da det er forsvinningssaker som er mye mer bisarre enn dette. Men tror du er inne på noe. For at noen bare skal forsvinne uten et spor, så er det opplagt noe som er galt med informasjonen man sitter på i forhold til forsvinningen. For eksempel tidsrommet personen forsvant i. Et alibi som ikke stemmer osv. Det er garanter noe som ikke stemmer her også.

De var jo inne i huset og tok noen tester med noe lydgreier. Har de sagt noe om hva resultatene ble? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev:

Anne Elisabeth Hagen er isåfall da ikke den merkeligste forsvinningssaken, da det er forsvinningssaker som er mye mer bisarre enn dette. Men tror du er inne på noe. For at noen bare skal forsvinne uten et spor, så er det opplagt noe som er galt med informasjonen man sitter på i forhold til forsvinningen. For eksempel tidsrommet personen forsvant i. Et alibi som ikke stemmer osv. Det er garanter noe som ikke stemmer her også.

For at noen bare skal forsvinne uten et spor, så er det opplagt noe som er galt med informasjonen man sitter på i forhold til forsvinningen. For eksempel tidsrommet personen forsvant i. Et alibi som ikke stemmer osv. Det er garanter noe som ikke stemmer her også.

 

ENIG

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to kan ha vært "leid inn". Da er de ikke de egentlige gjerningsmennene. Det er en hovedmann bak? Som de nå retter mer fokus mot.

Noen tror at hun har arrangert dette selv, av de jeg snakker med. Jeg tror ikke det. Hva jeg tenker er at politiet hele tiden har hatt teorier de selvfølgelig ikke kan gå ut med. Håper at saken blir løst. Er litt i tvil, for er det noen med mange penger og ressurser bak dette, så kjøper de taushet. Uten at jeg peker mot noen spesielle....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

De to kan ha vært "leid inn". Da er de ikke de egentlige gjerningsmennene. Det er en hovedmann bak? Som de nå retter mer fokus mot.

Noen tror at hun har arrangert dette selv, av de jeg snakker med. Jeg tror ikke det. Hva jeg tenker er at politiet hele tiden har hatt teorier de selvfølgelig ikke kan gå ut med. Håper at saken blir løst. Er litt i tvil, for er det noen med mange penger og ressurser bak dette, så kjøper de taushet. Uten at jeg peker mot noen spesielle....

Seriøst..? Arrangert det selv? Why??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jente35 skrev:

Seriøst..? Arrangert det selv? Why??

Aner ikke. Det er bare noen som mener det av de jeg snakker med om dette. Ikke dumme mennesker heller, men de ville kanskje tenkt tanken selv da?... Det er jo de som forsvinner og blir funnet etter mange år. Jeg kan ikke se for meg at det er tilfellet her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...