Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat

Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

Nå er det vel på tide at mammabloggerne gir seg.... Eneste som snapper for tiden virker å være hun med blått hår. T-L la vel ut 10 snapper totalt i går.,de andre er ikke bedre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, DysterPytten skrev:

Nå er det vel på tide at mammabloggerne gir seg.... Eneste som snapper for tiden virker å være hun med blått hår. T-L la vel ut 10 snapper totalt i går.,de andre er ikke bedre. 

Hun har aldri produsert mer enn det. Dessuten er det alltid det samme. Jeg liker Ellinor, hun som bor i USA. Tross karanteneliv syns jeg hun leverer godt innhold! Ja åsså hun med blått hår syns jeg leverer :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun med blått hår, mammaen til Dennis poppe? Tenkte litt på at Kristin og Dennis er ganske opptatt av å ikke publisere Falk i Sosiale medier der ansiktet synes. Og så legger bestemor ut bilde av han. Er ikke det litt respektløst med tanke på at hun nok vet at de ikke vil det? 

Endret av Anquor
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anquor skrev:

Hun med blått hår, mammaen til Dennis poppe? Tenkte litt på at Kristin og Dennis er ganske opptatt av å ikke publisere Falk i Sosiale medier der ansiktet synes. Og så legger bestemor ut bilde av han. Er ikke det litt respektløst med tanke på at hun nok vet at de ikke vil det? 

Må vel tenke at hun har avklart det med foreldrene? Ikke vits å dømme uten å vite?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 23.36, Anquor skrev:

Nina  ja moren til Dennis 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 11.35, DysterPytten skrev:

Hun med blått hår er faktisk Nina 😃 Moren til Dennis 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.10.2020 den 13.03, Fullrulle skrev:

Hun har aldri produsert mer enn det. Dessuten er det alltid det samme. Jeg liker Ellinor, hun som bor i USA. Tross karanteneliv syns jeg hun leverer godt innhold! Ja åsså hun med blått hår syns jeg leverer :)

Hun med blått hår heter Nina 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi vet at hun med blått hår heter Nina nå😄

Men ja, gørr kjedelig på denne kanalen for tiden!🥴 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan hete så mye Nina og være moren til kongen for min del altså... Blir ikke mer spennende eller innholdsrikt for det. Jeg føler vi ser hun annen hver dag og det gpr mye i det samme. 

Jeg liker ellinor :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 11.35, DysterPytten skrev:

T-L legger ut Tiarafjas, gamle filmer/bilder fra arkivet eller at hun står å lager mat. Thats it.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 18.54, mumrikk1 skrev:

T-L legger ut Tiarafjas, gamle filmer/bilder fra arkivet eller at hun står å lager mat. Thats it.

interiørstilen til TL er helt krise

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/25/2020 at 1:03 PM, Fullrulle said:

Jeg syns Ellinor er veldig kjekk å følge med på! Hun skaper innhold få andre kan by på! 

On 10/28/2020 at 10:35 AM, Litenoggod said:

Mammabloggerne tapte seg når tre av de faste gikk over til bakfasaden istedenfor. 

Nå syns jeg at de tre faste som gikk over til bakfasaden var gode kopier av Sara Emilie men så følger jeg ikke bakfasaden eller mammabloggerne eller andre de dagene de ikke er spennende personer som er på Snapchat.

men ser at både Nina fra idebank, mammapraten og flere skipper Snapchat og kjører mer på Instagram nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kjipeste som har vært på mammabloggerne må vel ha vært når metteask gjestet🙈 nå kjenner jeg ikke så mye til denne dama men hun byr på seg selv og vil virkelig selge sjela for å få en «kjendis» tilværelse

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-L viser frem rampenisse bok på snap uten å merke. Etterpå kommer det rabattkode. Ikke innafor... burde vært merket fra først gang.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, mumrikk1 skrev:

T-L viser frem rampenisse bok på snap uten å merke. Etterpå kommer det rabattkode. Ikke innafor... burde vært merket fra først gang.

Det er ikke reklame hvis det er kjøpt selv først, og rabattkoden kom etterpå, mener hun 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, mumrikk1 said:

Om jeg husker rett ble koden delt først på mandag av en som hadde fått koden etter hun selv hadde kjøpt boka. Så da er det vel kun koden som er rabatt? 

syns nå det var en koselig gest til følgerne med rabattkoder jeg. Det nærmer seg jul og det er fort mye som koster mye peng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...