Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Undrende. Hun har klaget så fælt over denne ryggen sin i mange dager nå, men så sier storyen hennes at hun rydder ut av oppvaskmaskinen kl 00.15 på natten pga noe organiseringsgreier.. 

 

ett rop om sponsing, evnt ute etter sympati for «vond rygg»?

hadde jeg hatt vondt i ryggen og behov for krykker pga det hadde jeg hvertfall ikke ryddet ut av en oppvaskmaskin med de bevegelsene der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (37 minutter siden):

Undrende. Hun har klaget så fælt over denne ryggen sin i mange dager nå, men så sier storyen hennes at hun rydder ut av oppvaskmaskinen kl 00.15 på natten pga noe organiseringsgreier.. 

 

ett rop om sponsing, evnt ute etter sympati for «vond rygg»?

hadde jeg hatt vondt i ryggen og behov for krykker pga det hadde jeg hvertfall ikke ryddet ut av en oppvaskmaskin med de bevegelsene der.

Vanskelig å forstå seg på hun der. Men tror du er spot on og at det er en blanding av teoriene dine😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (2 timer siden):

Undrende. Hun har klaget så fælt over denne ryggen sin i mange dager nå, men så sier storyen hennes at hun rydder ut av oppvaskmaskinen kl 00.15 på natten pga noe organiseringsgreier.. 

 

ett rop om sponsing, evnt ute etter sympati for «vond rygg»?

hadde jeg hatt vondt i ryggen og behov for krykker pga det hadde jeg hvertfall ikke ryddet ut av en oppvaskmaskin med de bevegelsene der.

Hvem var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lullemor84

Altså! Hun som var på bakfasaden i dag var et friskt pust og helt anderledes enn de som vanligvis er der! Matpakken tror jeg :) Jeg fikk hvertfall mange tips til mine små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Lullemor84 said:

Altså! Hun som var på bakfasaden i dag var et friskt pust og helt anderledes enn de som vanligvis er der! Matpakken tror jeg :) Jeg fikk hvertfall mange tips til mine små.

Enig! Hun er virkelig vært å følge med på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lullemor84 skrev (Akkurat nå):

Altså! Hun som var på bakfasaden i dag var et friskt pust og helt anderledes enn de som vanligvis er der! Matpakken tror jeg :) Jeg fikk hvertfall mange tips til mine små.

Denne tråden handler om mammabloggerne, ikke Bakfasaden😊 Men ja, veldig gøy med slike tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/2/2021 at 12:22 PM, mumrikk1 said:

Undrende. Hun har klaget så fælt over denne ryggen sin i mange dager nå, men så sier storyen hennes at hun rydder ut av oppvaskmaskinen kl 00.15 på natten pga noe organiseringsgreier.. 

 

ett rop om sponsing, evnt ute etter sympati for «vond rygg»?

hadde jeg hatt vondt i ryggen og behov for krykker pga det hadde jeg hvertfall ikke ryddet ut av en oppvaskmaskin med de bevegelsene der.

Hadde jeg hatt så vondt i ryggen hadde husarbeid blitt nedprioritert virkelig altså

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, mumrikk1 said:

Denne tråden handler om mammabloggerne, ikke Bakfasaden😊 Men ja, veldig gøy med slike tips!

Bakfasaden og flere og er vel og nevnt i denne tråden så er vel ikke så farlig🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lullemor84
mumrikk1 skrev (Akkurat nå):

Denne tråden handler om mammabloggerne, ikke Bakfasaden😊 Men ja, veldig gøy med slike tips!

Å beklager! Bare så at det var nevnt tidligere i tråden 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Lullemor84 said:

Å beklager! Bare så at det var nevnt tidligere i tråden 😂

Tviler på det skader🤣 halve gjengen på bakfasaden er jo fra mammabloggerne og en tråd om mammaer på snappchat er vel enkelere enn en hel haug av dem🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetusa skrev (1 minutt siden):

Tviler på det skader🤣 halve gjengen på bakfasaden er jo fra mammabloggerne og en tråd om mammaer på snappchat er vel enkelere enn en hel haug av dem🤣

😅😅😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjedde i dag? Ingen forsetter sier hun, og ramser opp det ene nyttårsforsettet etter det andre. Jeg har ikke like mange, da er man jo nesten dømt til å mislykkes før man starter om man går så hardt ut på så mange områder?????

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Huttetusa skrev (24 minutter siden):

Dagen i dag ble litt kjedelig eller, håper ikke resten av uka blir slik da gir jeg opp kanalen 

Mhm, det kan du trygt si..😴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, mumrikk1 said:

Mhm, det kan du trygt si..😴

 en hel snapdag med minner for 2020 var da vel kjedelig🙈 noe annet kunne vel pakkes inn 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetusa skrev (9 timer siden):

 en hel snapdag med minner for 2020 var da vel kjedelig🙈 noe annet kunne vel pakkes inn 

De har det som tema hele uken... 😴😴 da hopper jeg over denne uka😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller virker det som om flere av de er skikkelig lei av å snappe? 😅

Altså man skal følge en dag i deres liv, og det kan jo være hyggelig det. Og fint når man tar opp et tema feks. Men føler hver gang at jeg bare begynner å skuppe i storyen og gidder ikke skippe meg igjennom hele dagen en gang. Med unntak av TL som sjeldent deler så mye, da går det fort igjennom 🙈

 

Nei er vel på tide å slutte å følge de med mindre det kommer inn noen som virkelig vil 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Bollapikksvin said:

Er det bare meg eller virker det som om flere av de er skikkelig lei av å snappe? 😅

Altså man skal følge en dag i deres liv, og det kan jo være hyggelig det. Og fint når man tar opp et tema feks. Men føler hver gang at jeg bare begynner å skuppe i storyen og gidder ikke skippe meg igjennom hele dagen en gang. Med unntak av TL som sjeldent deler så mye, da går det fort igjennom 🙈

 

Nei er vel på tide å slutte å følge de med mindre det kommer inn noen som virkelig vil 😊

Håper de finner noen som virkelig vil slik at de blir mer action igjen... hvor ble de av Sanna og Ellinor forresten? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...