Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, DysterPytten skrev:

Ja, jeg prøvde å være ironisk. Ser det samme som deg. 

Ber om sunne og raske middager, og så er det bare ræl. 

Jeg har sluttet å følge mammabloggerne på snap, rett og slett for at flere av tidligere medlemmer sluttet og fordi at jeg orket ikke å se på snap der T L fremstår som den slankedronninga. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.6.2020 den 23.24, Litenoggod skrev:

Jeg har sluttet å følge mammabloggerne på snap, rett og slett for at flere av tidligere medlemmer sluttet og fordi at jeg orket ikke å se på snap der T L fremstår som den slankedronninga. 

Slanker hun seg? Isåfall har jeg ikke sett noe forskjell.. men mulig bilder juger😁

Hva skjer med dansingen hennes for tiden da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mumrikk1 skrev:

Slanker hun seg? Isåfall har jeg ikke sett noe forskjell.. men mulig bilder juger😁

Hva skjer med dansingen hennes for tiden da?

Livsstilsendring som hun kaller det. Men også kalt slanking. Man ser ikke forskjell på hos henne i det hele tatt. Og den dansingen er sykt irriterende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christel prater ned mennesker som diskuterer på Kvinneguiden anonymt i dag.. Jeg synes det er litt skuffende fremtoning hun har på det hele, og denne tråden som så mange andre, at hun ser det som så svart hvitt. Synes hun virker veldig oppegående ellers. 
 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Christel prater ned mennesker som diskuterer på Kvinneguiden anonymt i dag.. Jeg synes det er litt skuffende fremtoning hun har på det hele, og denne tråden som så mange andre, at hun ser det som så svart hvitt. Synes hun virker veldig oppegående ellers. 
 

 

Ja men nå vet vi hvem som er her inne og leser..

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så TL søkte tips ang håret sitt for ikke så lenge siden. Håper hun tar seg en tur til frisøren og klipper av endel. Det ser veldig slitt ut😏 Men mulig det kommer av denne «livsstilsendringen» hennes? Jeg vet ikke hvordan sånt spiller inn på håret, men har jo hørt folk nevne det før😌 Så det bare veldig på denne fredagsdansen hennes vi får se hver uke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.6.2020 den 9.43, mumrikk1 skrev:

Så TL søkte tips ang håret sitt for ikke så lenge siden. Håper hun tar seg en tur til frisøren og klipper av endel. Det ser veldig slitt ut😏 Men mulig det kommer av denne «livsstilsendringen» hennes? Jeg vet ikke hvordan sånt spiller inn på håret, men har jo hørt folk nevne det før😌 Så det bare veldig på denne fredagsdansen hennes vi får se hver uke..

En klipp og en god hårkur har vel alle godt av i blant 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor silje ikke jobber? Husker for lenge siden at hun holdt på med sykepleien å jobbet på sykehjem. Sluttet hun?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fullrulle skrev:

Noen som vet hvorfor silje ikke jobber? Husker for lenge siden at hun holdt på med sykepleien å jobbet på sykehjem. Sluttet hun?

Virker som at de har såå mye penger, selv om hun går hjemme, og samboern har en helt vanlig jobb... 🤷‍♀️ Vært interessant å få mer innblikk i forbruket der i huset

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Virker som at de har såå mye penger, selv om hun går hjemme, og samboern har en helt vanlig jobb... 🤷‍♀️ Vært interessant å få mer innblikk i forbruket der i huset

Mener hun har sagt at hun har fire forskjellige jobber. Kan hende hu går hjemme nå pga permitteringer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ranunkelen skrev:

Virker som at de har såå mye penger, selv om hun går hjemme, og samboern har en helt vanlig jobb... 🤷‍♀️ Vært interessant å få mer innblikk i forbruket der i huset

Han driver eget rørleggerfirma så tror nok han tjener greit. Hun har tidligere lagt ut om noen vet om jobber rundt der hun bor. Vet hun jobbet på skiedar eller noe før? Men lurer bare på hva som skjedde med sykepleierutdanningen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2020 den 22.56, DysterPytten skrev:

Ja, jeg prøvde å være ironisk. Ser det samme som deg. 

Ber om sunne og raske middager, og så er det bare ræl. 
 

På 10.6.2020 den 22.56, DysterPytten skrev:

Ja, jeg prøvde å være ironisk. Ser det samme som deg. 

Ber om sunne og raske middager, og så er det bare ræl. 

 hun har havnet i en dal men ting som kan være sunn middag men med feil tilbehør og mengde snacks blir det feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2020 den 15.15, Fullrulle skrev:

Noen som vet hvorfor silje ikke jobber? Husker for lenge siden at hun holdt på med sykepleien å jobbet på sykehjem. Sluttet hun?

Ganske sikker på hun jobber, interiør butikk om jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.6.2020 den 19.43, Ranunkelen skrev:

Virker som at de har såå mye penger, selv om hun går hjemme, og samboern har en helt vanlig jobb... 🤷‍♀️ Vært interessant å få mer innblikk i forbruket der i huset

Enig! Lurer også. høres ut som et stort forbruk og om kun en jobber må han enten tjene godt ellers forstår ikke jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2020 den 1.16, Fullrulle skrev:

Han driver eget rørleggerfirma så tror nok han tjener greit. Hun har tidligere lagt ut om noen vet om jobber rundt der hun bor. Vet hun jobbet på skiedar eller noe før? Men lurer bare på hva som skjedde med sykepleierutdanningen?

Hmm sykepleier utdannelse? Dette må jeg ha misset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Petronella93 skrev:

Hmm sykepleier utdannelse? Dette må jeg ha misset

Hun begynte på sykepleierutdanningen når hu var med på unge mødre, samtidig som hu fant ut at hu var gravid med nr3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Litenoggod skrev:

Hun begynte på sykepleierutdanningen når hu var med på unge mødre, samtidig som hu fant ut at hu var gravid med nr3

Viste ikke hun hadde vært med der en gang jeg! Men den utdannelsen må jo ha gått i dass for har ikke hørt hun har fullført i hvert fall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T.L slutter aldri å overraske i denne vlogg verden. Noen dagar er hu knapt nok på, har et par snaper over en hel dag. skjønner ikke hvorfor noen vil ha hu med på «laget». Er så lei av å høre « eldste frøken» og «minste mann». Hun inspirerer hvertfall ikke meg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/18/2020 at 10:10 PM, Miss.Wildfox said:

Christel prater ned mennesker som diskuterer på Kvinneguiden anonymt i dag.. Jeg synes det er litt skuffende fremtoning hun har på det hele, og denne tråden som så mange andre, at hun ser det som så svart hvitt. Synes hun virker veldig oppegående ellers. 
 

 

Syns hun virker litt som en som vet hva hun vil og pleier å få det slik! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/26/2020 at 9:47 PM, mumlife2019 said:

T.L slutter aldri å overraske i denne vlogg verden. Noen dagar er hu knapt nok på, har et par snaper over en hel dag. skjønner ikke hvorfor noen vil ha hu med på «laget». Er så lei av å høre « eldste frøken» og «minste mann». Hun inspirerer hvertfall ikke meg

Tenker at alle dager er ikke like for noen, syns Silje har kjedelige dager for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...