Jump to content
Guest Aelin

Mammabloggerne på snapchat

Recommended Posts

Galavlengsel
16 minutter siden, Anonym1990. skrev:

Jeg må bare spørre. HVA er det ved denne kontoen som er så spesielt at den tilstadighet blir snakket om på rampelyset? Det dere sier her kan dere bokstaveligtalt skrive til dem i chat. Null innhold i denne tråden verdt å diskutere. 

Tror gruppen selv opprettet denne tråden, for så relevante er dem ikke. Desverre. 

Lykke til videre mammabloggerne, stå på. 

Vi kan vel snakke om det vi vil her inne, og dn tråd om disse damene passer seg vel like godt som en tråd om jovialemammaer, osv

Fortsetter under...

GetALife
2 timer siden, mumrikk1 skrev:

Ahh det er Liv i dag ja😅

jeg så ikke dagen til Trine i går, kun første snappene. Pleier aldri følge henne og det virker ikke som jeg gikk glipp av noe?

Jeg synes Liv er bare herlig og i dag syntes jeg hun viste en ny side av seg! Hun kommer nok med mye inspirasjon man kan gjøre med barna nå fram mot jul :) 

Edited by GetALife

Galavlengsel
6 timer siden, GetALife skrev:

Jeg synes Liv er bare herlig og i dag syntes jeg hun viste en ny side av seg! Hun kommer nok med mye inspirasjon man kan gjøre med barna nå fram mot jul :) 

I dag syns jeg hun har gitt jernet og håper dette forsetter og ikke bare er et blaff nå

mumrikk1
1 time siden, Galavlengsel skrev:

I dag syns jeg hun har gitt jernet og håper dette forsetter og ikke bare er et blaff nå

Enig, morsommere å følge henne i dag enn tidligere😊

Skrukketroll
10 timer siden, Anonym1990. skrev:

Jeg må bare spørre. HVA er det ved denne kontoen som er så spesielt at den tilstadighet blir snakket om på rampelyset? Det dere sier her kan dere bokstaveligtalt skrive til dem i chat. Null innhold i denne tråden verdt å diskutere. 

Tror gruppen selv opprettet denne tråden, for så relevante er dem ikke. Desverre. 

Lykke til videre mammabloggerne, stå på. 

Har tenkt tanken selv flere ganger når jeg ser denne tråden poppe opp. Er de samme menneskene som kommenterer, for meg virker det som de skal få inn flere seere og da er vel ikke KG rette plassen. Forstår ikke hvorfor de har en tråd her på KG når de har så lite følgere, så gruppen tror jeg også har opprettet denne tråden.

mumrikk1

Tror ikke nødvendigvis at de har opprettet denne tråden selv, men jeg tror de er inne her å leser.

Synd Sara ble syk i dag, men Katrine klarer jo å redde dagen ganske så bra likevell😀👏🏼 Hyggelig å se henne igjen!!

Annonse

GetALife
På 6.11.2019 den 18.17, mumrikk1 skrev:

Tror ikke nødvendigvis at de har opprettet denne tråden selv, men jeg tror de er inne her å leser.

Synd Sara ble syk i dag, men Katrine klarer jo å redde dagen ganske så bra likevell😀👏🏼 Hyggelig å se henne igjen!!

Nå fikk vi i hvertfall bevis på at de er her inne og leser :) men jeg synes det er gøy at Monica tør å innrømme det. Og at de ser på det som skrives her som konstruktiv kritikk. Tommel opp for mammabloggerne 😄 

mumrikk1
12 timer siden, GetALife skrev:

Nå fikk vi i hvertfall bevis på at de er her inne og leser :) men jeg synes det er gøy at Monica tør å innrømme det. Og at de ser på det som skrives her som konstruktiv kritikk. Tommel opp for mammabloggerne 😄 

Syntes hun svarte veldig bra på spørsmålet om Kvinneguiden. 

Galavlengsel
På 5.11.2019 den 19.27, Skrukketroll skrev:

Har tenkt tanken selv flere ganger når jeg ser denne tråden poppe opp. Er de samme menneskene som kommenterer, for meg virker det som de skal få inn flere seere og da er vel ikke KG rette plassen. Forstår ikke hvorfor de har en tråd her på KG når de har så lite følgere, så gruppen tror jeg også har opprettet denne tråden.

Jeg trur og det, jeg trur mumrik er Line, getalife er Kathrine... og da er jo hele denne tråden 🤦‍♀️

neiognei
10 timer siden, Galavlengsel skrev:

Jeg trur og det, jeg trur mumrik er Line, getalife er Kathrine... og da er jo hele denne tråden 🤦‍♀️

Line var her inne med et gjenkjennelig kick, for å forsvare VP. Så tviler på at hun skjuler seg bak et nick. 

GetALife
10 timer siden, Galavlengsel skrev:

Jeg kan i hvertfall garantere at jeg ikke er Kathrine eller noen av de andre jentene for den saks skyld 😂 Men jeg har fulgt noen av dem på sosiale media i sikkert 10 år, så det er en gruppe jeg liker å følge med på! 

Du er vel blant de ivrigste her? Nå har jeg ikke lest igjennom alle innlegg, men har sett navnet ditt mange ganger. Så du er ihverfall med på å dytte den opp :)