Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Anonym1990. skrev:

Jeg må bare spørre. HVA er det ved denne kontoen som er så spesielt at den tilstadighet blir snakket om på rampelyset? Det dere sier her kan dere bokstaveligtalt skrive til dem i chat. Null innhold i denne tråden verdt å diskutere. 

Tror gruppen selv opprettet denne tråden, for så relevante er dem ikke. Desverre. 

Lykke til videre mammabloggerne, stå på. 

 

Vi kan vel snakke om det vi vil her inne, og dn tråd om disse damene passer seg vel like godt som en tråd om jovialemammaer, osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, mumrikk1 skrev:

Ahh det er Liv i dag ja😅

jeg så ikke dagen til Trine i går, kun første snappene. Pleier aldri følge henne og det virker ikke som jeg gikk glipp av noe?

Jeg synes Liv er bare herlig og i dag syntes jeg hun viste en ny side av seg! Hun kommer nok med mye inspirasjon man kan gjøre med barna nå fram mot jul :) 

Endret av GetALife
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, GetALife skrev:

Jeg synes Liv er bare herlig og i dag syntes jeg hun viste en ny side av seg! Hun kommer nok med mye inspirasjon man kan gjøre med barna nå fram mot jul :) 

I dag syns jeg hun har gitt jernet og håper dette forsetter og ikke bare er et blaff nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Galavlengsel skrev:

I dag syns jeg hun har gitt jernet og håper dette forsetter og ikke bare er et blaff nå

Enig, morsommere å følge henne i dag enn tidligere😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym1990. skrev:

Jeg må bare spørre. HVA er det ved denne kontoen som er så spesielt at den tilstadighet blir snakket om på rampelyset? Det dere sier her kan dere bokstaveligtalt skrive til dem i chat. Null innhold i denne tråden verdt å diskutere. 

Tror gruppen selv opprettet denne tråden, for så relevante er dem ikke. Desverre. 

Lykke til videre mammabloggerne, stå på. 

 

Har tenkt tanken selv flere ganger når jeg ser denne tråden poppe opp. Er de samme menneskene som kommenterer, for meg virker det som de skal få inn flere seere og da er vel ikke KG rette plassen. Forstår ikke hvorfor de har en tråd her på KG når de har så lite følgere, så gruppen tror jeg også har opprettet denne tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke nødvendigvis at de har opprettet denne tråden selv, men jeg tror de er inne her å leser.

Synd Sara ble syk i dag, men Katrine klarer jo å redde dagen ganske så bra likevell😀👏🏼 Hyggelig å se henne igjen!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.11.2019 den 18.17, mumrikk1 skrev:

Tror ikke nødvendigvis at de har opprettet denne tråden selv, men jeg tror de er inne her å leser.

Synd Sara ble syk i dag, men Katrine klarer jo å redde dagen ganske så bra likevell😀👏🏼 Hyggelig å se henne igjen!!

Nå fikk vi i hvertfall bevis på at de er her inne og leser :) men jeg synes det er gøy at Monica tør å innrømme det. Og at de ser på det som skrives her som konstruktiv kritikk. Tommel opp for mammabloggerne 😄 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, GetALife skrev:

Nå fikk vi i hvertfall bevis på at de er her inne og leser :) men jeg synes det er gøy at Monica tør å innrømme det. Og at de ser på det som skrives her som konstruktiv kritikk. Tommel opp for mammabloggerne 😄 

Syntes hun svarte veldig bra på spørsmålet om Kvinneguiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2019 den 19.27, Skrukketroll skrev:

Har tenkt tanken selv flere ganger når jeg ser denne tråden poppe opp. Er de samme menneskene som kommenterer, for meg virker det som de skal få inn flere seere og da er vel ikke KG rette plassen. Forstår ikke hvorfor de har en tråd her på KG når de har så lite følgere, så gruppen tror jeg også har opprettet denne tråden.

Jeg trur og det, jeg trur mumrik er Line, getalife er Kathrine... og da er jo hele denne tråden 🤦‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Galavlengsel skrev:

Jeg trur og det, jeg trur mumrik er Line, getalife er Kathrine... og da er jo hele denne tråden 🤦‍♀️

Line var her inne med et gjenkjennelig kick, for å forsvare VP. Så tviler på at hun skjuler seg bak et nick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Galavlengsel skrev:

Jeg trur og det, jeg trur mumrik er Line, getalife er Kathrine... og da er jo hele denne tråden 🤦‍♀️

Jeg kan i hvertfall garantere at jeg ikke er Kathrine eller noen av de andre jentene for den saks skyld 😂 Men jeg har fulgt noen av dem på sosiale media i sikkert 10 år, så det er en gruppe jeg liker å følge med på! 

Du er vel blant de ivrigste her? Nå har jeg ikke lest igjennom alle innlegg, men har sett navnet ditt mange ganger. Så du er ihverfall med på å dytte den opp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg lurer på hva det er, som gjør at flere av disse mødrene ønsker å eksponere seg selv, og familien sin på den måten de gjør. De fleste av dem, med noen få unntak, er kjeeeedelige å følge.... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegserdeg
3 timer siden, Litenoggod skrev:

Hva skjer med at Monica, Katrine og Line gir seg i mammabloggerne? Katrine og line pga bedre tilbud. 

Er vel ting som skjer bakom kulissene😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jegserdeg skrev:

Er vel ting som skjer bakom kulissene😏

Tenker dem alle går over til bakfasaden, så i hvert fall at Katrine og frida skulle dit og line er jo der... kjedelig for bakfasaden med sara Emilie og disse og få noen inn i gruppa så dem slipper å jobbe seg opp selv da..

men gratulere til både Katrine og Frida de er jo en fryd å følge uansett hvilken kanal dem er på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Fullrulle skrev:

Hvilken snapchat kanal er det line er med i utenom mamnabloggerne da?

Bakfasaden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Talakoppen
10 timer siden, Litenoggod skrev:

Hva skjer med at Monica, Katrine og Line gir seg i mammabloggerne? Katrine og line pga bedre tilbud. 

Tror noen går over til mammahjerter. Ser slik ut på Instagram 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Talakoppen skrev:

Tror noen går over til mammahjerter. Ser slik ut på Instagram 

Er det ikke bakfasaden dem går til da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvem er igjen på mammabloggerne nå da? Og hvem er nye? Har detti helt ut når så mange valgte å gå til bakfasaden. 
 

Bakfasaden er kanskje en «større» kanal? Skjønner jo hvorfor de velger å gå over isåfall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...