Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, GetALife skrev:

Jeg får ikke opp mammabloggerne på Snapchat lenger, de holder fortsatt på??

De har vell sagt at de er under abonnement isteden nå? Søker du etter de får du de vell opp? Ser Line senest la ut en story på Instagrammen dems istad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
2 timer siden, GetALife skrev:

Jeg får ikke opp mammabloggerne på Snapchat lenger, de holder fortsatt på??

Får ikke de opp jeg heller når jeg søker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Får ikke de opp jeg heller når jeg søker. 

 

12 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Får ikke de opp jeg heller når jeg søker. 

Jeg måtte søke dem opp og holde inne på bildet (dårlig forklart). Da fikk jeg se storyen. Håper de kommer opp automatisk fremover! Koselig gjeng å følge. Veldig gøy å følge dagen til Monica :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg flyttet de seg bare ned til Abonnementer. 
 

Morsomt å følge de for tiden, selvom det er noen av de som skiller seg litt ekstra ut og topper gruppen!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gjeste flere plasser slik at vi som følger dem på en konto føler vinder dem over alt. Både Liv, Monica og Line Merete er jo å se flere plasser. 
 

jeg begynner å bli lei disse damene.. de er jo det samme hver gang og går ikke mannen til Line Merete snart lei av å si MAMMABLOGGÆRNEE🤦‍♀️
 

syns Jin var gøy håper hun dukker opp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2019 den 12.16, TyrkiskPepper skrev:

Får ikke de opp jeg heller når jeg søker. 

Jeg måtte søke dem opp, veldig tungvindt og når så mange av de gjester hos bakfasaden, jovialemammaer og er aktive selv vet jeg ikke om jeg tar meg bryet med å søke dem opp..

mange av dem som er det ikke å stas å følge heller og noen tar til og med på seg en underholder rolle i stedet for å viss sitt sanne jeg🤦‍♀️ Hva med litt hverdag, sannhet og ikke bare rosenrødt familieliv... tviler på at alle i denne gjengen danser, smiler og ler alltid nei er nok en påtatt mine da de trur de skaper mer følgere

 nei de må nok se og lære mer av mammabanden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line er fast på mammabloggerne og bakfasaden, men tror ikke hun er like ofte på bakfasaden som mammabloggerne. Hun bruker heller ikke sin egne snap tror jeg, kun instagram som jeg har sett. Monica har vell gjestet joviale endel, trine lise er medlem av unike foreldre (usikker på navn, men tror det er det) og noen av de andre gjester andre kanaler. Slik er det på flere grupper har jeg sett og det bryr meg egentlig nada om jeg ser de flere plasser. Jeg skjønner jo at de gjerne vil dra inn følgere fra andre plasser også, for slik er det faktisk! 

Å se de danser, smiler og ler er vell bare bra? Unner du de ikke å ha ett fint familieliv? Jeg ser ingenting galt i det - og for meg føles det ikke ut som noe skuespill. De deler både gleder og sorger selvom de danser og smiler. Det er vell ingen som har noe interesse av å sitte å se de brette ut om sine problemer? Det har jo ingenting  å gjøre på en snapchat kanal selvom enkelte er nysgjerrige når noen av de har en pause slik som for ikke så lenge siden. Da fortalte både Katrine og Line hvorfor, og enda så er det syting her i tråden fordi de smiler og danser?. De fortalte at de hadde hatt det tøft begge to. Husk at de driver med dette som en HOBBY, for jeg tror neppe de får betalt for dette. Man kan da ikke sitte å forlange ting av de. Mammabanden følger jeg ikke så der har jeg ingenting å sammenligne med. 
 

Jeg håper de leser dette, for jeg vil gjerne takke dem for at de i det hele tatt gidder å bruke så mye tid på å underholde ukjente mennesker hver uke. Vi må slutte å være kravstore, og heller være glad for innholdet de leverer. Jeg blir hvertfall glad av å se de har det bra, ta en dans og finne på sprell. Gleden smitter iallefall meg. Mannen til Line er tøff som viser seg, de er ett superpar og det virker som de har det veldig fint sammen.

 

Endret av mumrikk1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Petronella93 skrev:

Jeg måtte søke dem opp, veldig tungvindt og når så mange av de gjester hos bakfasaden, jovialemammaer og er aktive selv vet jeg ikke om jeg tar meg bryet med å søke dem opp..

mange av dem som er det ikke å stas å følge heller og noen tar til og med på seg en underholder rolle i stedet for å viss sitt sanne jeg🤦‍♀️ Hva med litt hverdag, sannhet og ikke bare rosenrødt familieliv... tviler på at alle i denne gjengen danser, smiler og ler alltid nei er nok en påtatt mine da de trur de skaper mer følgere

 nei de må nok se og lære mer av mammabanden

Følger vi samme gjeng? Jeg føler flere av dem deler også tøffe ting som skjer i livet, uten å utlevere alt. Enkelte danser kanskje litt mye, og kunne vist oss mer hverdagsliv, men jeg føler dette er en blanda gjeng som er seg selv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mumrikk1 skrev:

Line er fast på mammabloggerne og bakfasaden, men tror ikke hun er like ofte på bakfasaden som mammabloggerne. Hun bruker heller ikke sin egne snap tror jeg, kun instagram som jeg har sett. Monica har vell gjestet joviale endel, trine lise er medlem av unike foreldre (usikker på navn, men tror det er det) og noen av de andre gjester andre kanaler. Slik er det på flere grupper har jeg sett og det bryr meg egentlig nada om jeg ser de flere plasser. Jeg skjønner jo at de gjerne vil dra inn følgere fra andre plasser også, for slik er det faktisk! 

Å se de danser, smiler og ler er vell bare bra? Unner du de ikke å ha ett fint familieliv? Jeg ser ingenting galt i det - og for meg føles det ikke ut som noe skuespill. De deler både gleder og sorger selvom de danser og smiler. Det er vell ingen som har noe interesse av å sitte å se de brette ut om sine problemer? Det har jo ingenting  å gjøre på en snapchat kanal selvom enkelte er nysgjerrige når noen av de har en pause slik som for ikke så lenge siden. Da fortalte både Katrine og Line hvorfor, og enda så er det syting her i tråden fordi de smiler og danser?. De fortalte at de hadde hatt det tøft begge to. Husk at de driver med dette som en HOBBY, for jeg tror neppe de får betalt for dette. Man kan da ikke sitte å forlange ting av de. Mammabanden følger jeg ikke så der har jeg ingenting å sammenligne med. 
 

Jeg håper de leser dette, for jeg vil gjerne takke dem for at de i det hele tatt gidder å bruke så mye tid på å underholde ukjente mennesker hver uke. Vi må slutte å være kravstore, og heller være glad for innholdet de leverer. Jeg blir hvertfall glad av å se de har det bra, ta en dans og finne på sprell. Gleden smitter iallefall meg. Mannen til Line er tøff som viser seg, de er ett superpar og det virker som de har det veldig fint sammen.

 

Du må jo være en av dem?! Ingen er så ivrig følger og vet så mye om noen for dem følger dem på Snapchat og om jeg skulle gjettehvem du er så vil jeg si Line, du hyper hun opp og går fort i forsvar

og om mine tanker er rett er dette utrulig flaut.. bygget opp en tråd på kg for å få creds over jobben en gjør på Snapchat 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, GetALife skrev:

Følger vi samme gjeng? Jeg føler flere av dem deler også tøffe ting som skjer i livet, uten å utlevere alt. Enkelte danser kanskje litt mye, og kunne vist oss mer hverdagsliv, men jeg føler dette er en blanda gjeng som er seg selv! 

Enkelte av dem har gått inn i underholdningsbransjen og trur vi vil e det amme med dans og dill

Nå mistet dem Lisa så var jo det grunn nok til å forlate denne gruppa.. 
 

men de dem Burde  gjøre var å spørre følgere e hvorfor følger dere oss og hva vil dere se mer av.

her på universitetet er vi mange som flirer av hun som har blitt dansedronning på snapchat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Galavlengsel skrev:

Du må jo være en av dem?! Ingen er så ivrig følger og vet så mye om noen for dem følger dem på Snapchat og om jeg skulle gjettehvem du er så vil jeg si Line, du hyper hun opp og går fort i forsvar

og om mine tanker er rett er dette utrulig flaut.. bygget opp en tråd på kg for å få creds over jobben en gjør på Snapchat 

Om man har fulgt denne gruppen en stund og følger de hver dag må man ikke gruble så mye over det jeg skrev. Jeg følger flere av de på sosiale medier, så innblikk i hverdagen dems får man uansett. Mammabloggerne er forøvrig den gruppen jeg følger mest - så ja jeg er aktiv i denne tråden fordi jeg liker denne gruppen. Jeg legger ikke skjul på at Line er en av mine favoritter sammen med noen av de andre😄 Og JA! Om du hadde hatt rett ville det vært flaut - det er jeg enig i!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi enig da😅 jeg følger dem ikke så mye da jeg syns dem har tapt seg litt igjen... men godt det er grupper som passer alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 timer siden, Petronella93 skrev:

Da er vi enig da😅 jeg følger dem ikke så mye da jeg syns dem har tapt seg litt igjen... men godt det er grupper som passer alle

Forstår godt Lisa som gikk videre til Mammahjerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skrukketroll skrev:

 

Forstår godt Lisa som gikk videre til Mammahjerter.

Uff ja er litt enig med det ja! 
 

mammabloggerne trenger mer struktur i hvert fall om de skal beholde oss som følgere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker også mammabloggerne godt, de virker genuine og ekte. Syns på ingen måte de prøver å fremstille seg selv perfekte. Utfordringen deres må være at de er nødt til å fornye seg litt. Det blir mye av det samme innholdet, spesielt hos enkelte. Litt kjedelig rett og slett. Dessuten reagerte jeg en gang hun ene tydeligvis fikk spørsmål via tellonym om hvordan økonomien deres var siden hun gikk hjemme. Greit nok, jeg hadde selv aldri spurt noen om dette, men når dama så holder en «sinnatirade» om at dette har ingen noe med og at hun sletter tellonym pga av dette spørsmålet🤷🏼‍♀️ Ja det var litt spesielt... jeg kan forstå at folk lurer når en ser snapper av forbruket...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Fullrulle skrev:

Jeg liker også mammabloggerne godt, de virker genuine og ekte. Syns på ingen måte de prøver å fremstille seg selv perfekte. Utfordringen deres må være at de er nødt til å fornye seg litt. Det blir mye av det samme innholdet, spesielt hos enkelte. Litt kjedelig rett og slett. Dessuten reagerte jeg en gang hun ene tydeligvis fikk spørsmål via tellonym om hvordan økonomien deres var siden hun gikk hjemme. Greit nok, jeg hadde selv aldri spurt noen om dette, men når dama så holder en «sinnatirade» om at dette har ingen noe med og at hun sletter tellonym pga av dette spørsmålet🤷🏼‍♀️ Ja det var litt spesielt... jeg kan forstå at folk lurer når en ser snapper av forbruket...

Enig her altså! Og ja den som ber om spørsmål må tåle det som kommer, er en hjemme må en tåle å få spm rundt det og økonomi er det vanlig noen tenker på da... om en ikke vil svare får en unngå spm da vel

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fullrulle skrev:

Jeg liker også mammabloggerne godt, de virker genuine og ekte. Syns på ingen måte de prøver å fremstille seg selv perfekte. Utfordringen deres må være at de er nødt til å fornye seg litt. Det blir mye av det samme innholdet, spesielt hos enkelte. Litt kjedelig rett og slett. Dessuten reagerte jeg en gang hun ene tydeligvis fikk spørsmål via tellonym om hvordan økonomien deres var siden hun gikk hjemme. Greit nok, jeg hadde selv aldri spurt noen om dette, men når dama så holder en «sinnatirade» om at dette har ingen noe med og at hun sletter tellonym pga av dette spørsmålet🤷🏼‍♀️ Ja det var litt spesielt... jeg kan forstå at folk lurer når en ser snapper av forbruket...

Jeg har ikke fått med meg det med tellonym, men jeg følger ikke alle. Et par blar jeg meg fort gjennom. Men så er det også flere av dem jeg synes det er gøy å følge og som jeg synes leverer bra. Jeg tror det er vanskeligere enn det ser ut som å være kreativ uke etter uke. Ser jo at det blir mye likt på andre grupper også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Skrukketroll skrev:

 

Forstår godt Lisa som gikk videre til Mammahjerter.

Mammahjerter har vel mange flere følgere?? så sånnsett var det vel ikke så mye å lure på tenker jeg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...