Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

På 26.7.2019 den 22.26, mumrikk1 skrev:

Så gøy å følge Line her om dagen! Hun er alltid så flink til å finne på ting de dagene hun har snappen. Denne gang fra Allsang på grensen og med hilsen fra Mark i A1 til følgerne😍😍

nei, hun er rett og slett fantastisk!

Syns hun er blitt litt påtatt jeg, opptatt av å vise frem mer enn hva hun egentlig trenger🙈 ikke negativt ment men rett og slett litt kjedelig at hun ikke bare kan vise en vanlig, rolig hverdag

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva syns dere om at Emine kommer inn som gravidspaltist? Hun var jo det hos mammabanden med første barnet

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Petronella93 skrev:

Men hva syns dere om at Emine kommer inn som gravidspaltist? Hun var jo det hos mammabanden med første barnet

Det sto på mammabanden at hun skulle komme inn som gravidspaltist der igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Litenoggod skrev:

Det sto på mammabanden at hun skulle komme inn som gravidspaltist der igjen

Nei men det blir kleint det😂 skal go snapchatgrupper ha sammen damen som gravidspaltist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Petronella93 skrev:

Syns hun er blitt litt påtatt jeg, opptatt av å vise frem mer enn hva hun egentlig trenger🙈 ikke negativt ment men rett og slett litt kjedelig at hun ikke bare kan vise en vanlig, rolig hverdag

Jeg syntes hun er flink til å gjøre noe annet enn å sitte med kameraet i ansiktet hele tiden. Det er ikke alle der som er like morsomme å følge... Hun, Monica, Katrine og Lisa er mine favoritter😀 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2019 den 10.08, mumrikk1 skrev:

Jeg syntes hun er flink til å gjøre noe annet enn å sitte med kameraet i ansiktet hele tiden. Det er ikke alle der som er like morsomme å følge... Hun, Monica, Katrine og Lisa er mine favoritter😀 

Jeg ser hva du mener, men syns liksom det blir litt veldig når det er noe ekstra hver gang! Men syns denne gjengen. Hovedsak ene en flott gjeng å følge med et stort variabel av spennende damer å følge! Føler mange kontoer har tapt seg men denne har tatt seg opp i det siste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger Line hos bakfasaden i dag! Hun er jo blitt en som gjester mange plasser! Men i dag er hun super givende å følge! Håper hun blir det når hun kommer tilbake på mammabloggerne og!

 

men i dag er Kathrine på mammabloggerne og så kjekt å følge henne igjen❤️ Virker som hun strever med noe men hun er jo bare gullgod da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Petronella93 skrev:

Følger Line hos bakfasaden i dag! Hun er jo blitt en som gjester mange plasser! Men i dag er hun super givende å følge! Håper hun blir det når hun kommer tilbake på mammabloggerne og!

 

men i dag er Kathrine på mammabloggerne og så kjekt å følge henne igjen❤️ Virker som hun strever med noe men hun er jo bare gullgod da

Enig, veldig gøy at Katrine er tilbake!😀 Hva mener du med at hun strever? 

Line var jo på mammabloggerne i går, hun har jo aldri vært borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun har det tungt, vanskelig eller noe men det kan jo være så at hun har en bad day eller at hjernen min spiller meg et puss😅

ja Line Var på mammabloggerne for ikke så lenge siden dem var i lekeland eller hoppeball eller noe men syns hun har vært flinkere når hun gjestet disse litt større kontoene men det kan jo være fordi hun gir litt mer av seg selv og ikke er like trygg som når hun er hos mammabloggerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line gjestet bakfasaden for å bli en av de faste der, skal hun isåfall slutte i mammabloggerne? Håper ikke det😳 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2019 den 0.13, mumrikk1 skrev:

Line gjestet bakfasaden for å bli en av de faste der, skal hun isåfall slutte i mammabloggerne? Håper ikke det😳 

Nei håper da ikke hun skal slutte! Mammabloggerne er jo helt klart på vei opp og frem så da håper jeg dem holder seg til de flinke de har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Emine var kjekk å følge i går, ikke noe wow effekt men det trengs ikke heller når hun er så skjønn hele damen! 

Noen som vet om Liv Judit/kreativhverdag har fått sin baby BTW? Venter i spenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns sist helg ble litt vel mye fest og baluba jeg, både Silje og Katrine... de vet vel at de har følgere under 18år også.... 

men syns dem gjør en god jobb da selv om jeg syns denne uka virker litt påtatt på flere.. kanskje flere skulle hatt seg en pause og heller snappe når dem har tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2019 den 20.40, mumrikk1 skrev:

Så morro å få være med på hobbyen til Katrine i dag😀

Ja syns og det var gøy med bil og fart men syns både Katrine og Silje viste litt mye fest og alkohol sist helg men kanskje jeg er gammeldags

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Petronella93 skrev:

Ja syns og det var gøy med bil og fart men syns både Katrine og Silje viste litt mye fest og alkohol sist helg men kanskje jeg er gammeldags

De har jo ett liv utenom snapchat også da😅 Det er sikkert ikke gøy å vise frem en dag uten planer heller, da blir det vell litt sånn at man sitter i sofaen å snakker mye kanskje. Ikke vet jeg. Katrine var morsom å følge, og kjekt å se hvordan det er på gatebil på kveldene på «innsiden» i miljøet.

Elsker forøvrig humoren hennes når hun var pålogget denne uken😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.8.2019 den 22.01, Petronella93 skrev:

Nei men det blir kleint det😂 skal go snapchatgrupper ha sammen damen som gravidspaltist

Ser ikke problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2019 den 22.20, Juvel74 skrev:

Ser ikke problemet

Nei det går seg til tenker jeg, Emine er en søt og koselig jente så er jo stas å følge henne...

 

men nå håper jeg dem roer ned på gjester og at de «gamle» kommer tilbake igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2019 den 16.18, mumrikk1 skrev:

De har jo ett liv utenom snapchat også da😅 Det er sikkert ikke gøy å vise frem en dag uten planer heller, da blir det vell litt sånn at man sitter i sofaen å snakker mye kanskje. Ikke vet jeg. Katrine var morsom å følge, og kjekt å se hvordan det er på gatebil på kveldene på «innsiden» i miljøet.

Elsker forøvrig humoren hennes når hun var pålogget denne uken😅

Joda de kan dem ha men syns ikke en trenger vise alkohol, fest og baluba to dager etter hverandre.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Petronella93 skrev:

Nei det går seg til tenker jeg, Emine er en søt og koselig jente så er jo stas å følge henne...

 

men nå håper jeg dem roer ned på gjester og at de «gamle» kommer tilbake igjen 

Står det noe sted at Emine skal være hos mammabanden i det hele tatt da? 

 

Ja, det har vært mye gjester nå - men det er vell kanskje en grunn til det😊 Noen som vet om Line har sluttet? Hun var på bakfasaden i går men ikke vært på mammabloggerne denne uken. Hun skulle vell starte på skole også så kanskje hun rett og slett trenger litt fri for å komme inn i ting. Håper å se henne snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...