Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, mumrikk1 skrev:

Står det noe sted at Emine skal være hos mammabanden i det hele tatt da? 

 

Ja, det har vært mye gjester nå - men det er vell kanskje en grunn til det😊 Noen som vet om Line har sluttet? Hun var på bakfasaden i går men ikke vært på mammabloggerne denne uken. Hun skulle vell starte på skole også så kanskje hun rett og slett trenger litt fri for å komme inn i ting. Håper å se henne snart!

Line var på mammabloggerne forrige søndag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, mumrikk1 skrev:

Står det noe sted at Emine skal være hos mammabanden i det hele tatt da? 

 

Ja, det har vært mye gjester nå - men det er vell kanskje en grunn til det😊 Noen som vet om Line har sluttet? Hun var på bakfasaden i går men ikke vært på mammabloggerne denne uken. Hun skulle vell starte på skole også så kanskje hun rett og slett trenger litt fri for å komme inn i ting. Håper å se henne snart!

Håper ikke Line har sluttet, vi får se om det blir lagt ut en ukeplan over hvem som snapper denne uka.. håper de kommer flere av de gamle tilbake og at dem snakker om hverdagen og nye rutiner etter ferien sluttet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart alle som driver en snapkanal må ha gjester. Menneskene bak en snapkanal gjør det frivillig og de må få snappe med det innholdet de vil ha. Vi som følgere kan ikke kreve at de skal levere på sitt beste hele tia. Ser ofte i trådene til snapkontoene her på KG at der klages på for mye gjester, og jeg skjønner virkelig ikke hva det er å klage på? Liker man ikke å se på gjester eller ukjente fjes, så er det ikke verre enn å hoppe over 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupidup! Flere av de gamle kjente er på plass denne ukA, både Line og Liv Judit kommer😊

jeg gleder meg til å se hva uken bringer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns denne uka har vært en av de beste på lenge! Trur de har funnet en ny gnist eller giv og syns det er kjekt å dele! Er i hvert fall koselig å følge hverdagen til disse mammabloggerne!

 

men jeg lurte på hvem av disse blogger eller er det kun Snapchat og Instagram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mumrikk1 skrev:

Håper ikke Katrine sin pause varer lenge❤️

Nei får ikke håpe det! Hvem trur dere kommer inn som vikar? Emine eller Camilla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Petronella93 skrev:

Nei får ikke håpe det! Hvem trur dere kommer inn som vikar? Emine eller Camilla?

De søker etter vikar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, TyrkiskPepper skrev:

Har prøvd å følge med på disse, men ingen har truffet meg enda🙈

Hvem liker du da? Dette er Jo en veldig variert gjeng så føler dem når ut bredt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
4 minutter siden, Petronella93 skrev:

Hvem liker du da? Dette er Jo en veldig variert gjeng så føler dem når ut bredt

Line er den eneste jeg har sett en hel snapdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Line er den eneste jeg har sett en hel snapdag.

Ja hun er flink selv om hun ikke er min favoritt, selv liker jeg de kreative ideene til Liv og at hun deler oppskrifter og de ekte livet som mamma til tre små 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Petronella93 skrev:

Ja hun er flink selv om hun ikke er min favoritt, selv liker jeg de kreative ideene til Liv og at hun deler oppskrifter og de ekte livet som mamma til tre små 

Er samme greiene hver gang Liv er på. Trøtt, gjesping og sveisen på halv tolv. Men det er kanskje mammalivet du mener?😅 Jeg har ikke fulgt Liv, men det er nettopp fordi hun ikke fenger meg. Vi er jo forskjellige og det er fint at de klarer å «tilfredstille» flere typer mennesker👍🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mumrikk1 skrev:

Er samme greiene hver gang Liv er på. Trøtt, gjesping og sveisen på halv tolv. Men det er kanskje mammalivet du mener?😅 Jeg har ikke fulgt Liv, men det er nettopp fordi hun ikke fenger meg. Vi er jo forskjellige og det er fint at de klarer å «tilfredstille» flere typer mennesker👍🏼

Ja det er mammalivet! Trur nok hun har mer å by på om hun bare tørr! Men ja det er akkurat det jeg liker med mammabloggerne her er det noe for alle! Om en vil ha noen som er i overkant sprudlende og dansende, en trøtt mamma, en som jobber for å komme ned i vekt, en som drifter foreverliving men også har hatt noen tøffe runder, en som har det ganske rosen rødt med stor familie og stort hus altså her finner en alt og jeg syns dem er god til å vise nettopp det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2019 den 21.05, Petronella93 skrev:

Ja det er mammalivet! Trur nok hun har mer å by på om hun bare tørr! Men ja det er akkurat det jeg liker med mammabloggerne her er det noe for alle! Om en vil ha noen som er i overkant sprudlende og dansende, en trøtt mamma, en som jobber for å komme ned i vekt, en som drifter foreverliving men også har hatt noen tøffe runder, en som har det ganske rosen rødt med stor familie og stort hus altså her finner en alt og jeg syns dem er god til å vise nettopp det

Så man må være drittrøtt og se ustelt ut for å vise det ekte mammalivet? Det var dagens! 

Jeg begynte å følge denne gjengen etter at jeg så omtale om dem her, og det er en variert og fin gjeng. Noen blar jeg meg raskt forbi, mens andre er åpenbart mer opptatt av å levere et variert og godt innhold. Synes alle fremstår allikevel som gode mødre, som viser det ekte mammalivet. Trøtte eller ei! 

Når jeg leser i disse Snapchat-trådene legger jeg allikevel godt merke til hvor stort press enkelte av dere legger på dems skuldre. De gjør det frivillig uten å få betalt for det. Mange strekker seg langt for å skape innhold i en allerede travel hverdag. Ikke formuler dere her som om de skylder dere noe. Alle dager er ikke like innholdsrike, i perioder trenger man fri og bruker gjester og alle er bare mennesker som møter på oppturer og nedturer. All ære til dem for at de orker å drive sånne grupper, som igjen sørger for underholdning for oss! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...