Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

Uff ja! Bedre fremtid og alt der tenker jeg med en kanal som driver uten tull... Så liv var på mammabanden og leverte bedre der enn på mammabloggerne lurer på hvorfor, om hun gir mer av seg selv der hun får mer igjen eller er det mer givende å gi for en kanal hvor de som driver har skikkelige regler for ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, GetALife skrev:

Mammahjerter har vel mange flere følgere?? så sånnsett var det vel ikke så mye å lure på tenker jeg! 

De har dem tror jeg trudde det var mammabanden så disse jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Petronella93 skrev:

Uff ja! Bedre fremtid og alt der tenker jeg med en kanal som driver uten tull... Så liv var på mammabanden og leverte bedre der enn på mammabloggerne lurer på hvorfor, om hun gir mer av seg selv der hun får mer igjen eller er det mer givende å gi for en kanal hvor de som driver har skikkelige regler for ting

Hun får vel mer boost når det er flere følgere, og hun hadde et spesifikt tema å ta opp den dagen hos Mammabanden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er en fin gjeng! Det jeg liker er at de fremstår ekte og jordnære. Noen danser litt og so what? Skal man henge seg opp i det, da har man lite å bruke tiden sin på... Ser flere sammenligner med Mammahjerter men helt ærlig så er det vel bare fjas på Mammahjerter? Føler i hvertfall ikke de viser sitt sanne jeg(uten at jeg har møtt noen av dem personlig) En fin gjeng, misforstå meg rett, men siden sammenligningen allerede var der.. Jeg liker at dette er en gjeng med jenter/damer som deler oppturer og nedturer uten å ha en agenda, masse reklame eller en veldig påtatt rolle når de er pålogget. De har jo delt om angst, psykolog, sykdom og smerter. Hva mer skal vi forvente? Full utlevering? Nei vet dere hva... 

Her på KG får snappere kritikk hvis de viser barna. De får kritikk hvis de ikke viser den «ekte» hverdagen (men barna er vel en stor del av hverdagen??). De får kritikk hvis de er glade og de får kritikk hvis de viser at de har det kjipt. 

Stakkars dem, for de må ta sinnsykt mange hensyn for å please alle! Takk for meg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trolljenta123 skrev:

Jeg synes dette er en fin gjeng! Det jeg liker er at de fremstår ekte og jordnære. Noen danser litt og so what? Skal man henge seg opp i det, da har man lite å bruke tiden sin på... Ser flere sammenligner med Mammahjerter men helt ærlig så er det vel bare fjas på Mammahjerter? Føler i hvertfall ikke de viser sitt sanne jeg(uten at jeg har møtt noen av dem personlig) En fin gjeng, misforstå meg rett, men siden sammenligningen allerede var der.. Jeg liker at dette er en gjeng med jenter/damer som deler oppturer og nedturer uten å ha en agenda, masse reklame eller en veldig påtatt rolle når de er pålogget. De har jo delt om angst, psykolog, sykdom og smerter. Hva mer skal vi forvente? Full utlevering? Nei vet dere hva... 

Her på KG får snappere kritikk hvis de viser barna. De får kritikk hvis de ikke viser den «ekte» hverdagen (men barna er vel en stor del av hverdagen??). De får kritikk hvis de er glade og de får kritikk hvis de viser at de har det kjipt. 

Stakkars dem, for de må ta sinnsykt mange hensyn for å please alle! Takk for meg. 

Amen!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, mumrikk1 skrev:

Tror dette blir en bra uke. Jin som ny fast medlem, bra gjest og de ellers faste å se. 

Jeg har faktisk trua jeg med denne uka så får vi se om m innfrir. Syns Camilla var veldig giret i går og håper det fortsetter for da var det gøy å følge henne! 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Petronella93 skrev:

Jeg har faktisk trua jeg med denne uka så får vi se om m innfrir. Syns Camilla var veldig giret i går og håper det fortsetter for da var det gøy å følge henne! 
 

 

Ja helt enig! Synd det dabbet av igjen i dag bare😣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mumrikk1 skrev:

Ja helt enig! Synd det dabbet av igjen i dag bare😣

Ja må si meg enig der dessverre, liker å følge Trine men i dag er det helt hakkete og rart opplegg med hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Petronella93 skrev:

Ja må si meg enig der dessverre, liker å følge Trine men i dag er det helt hakkete og rart opplegg med hun

Jeg så bare at hun startet dagen, men det var nok for meg..😒

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mumrikk1 skrev:

Ja helt enig! Synd det dabbet av igjen i dag bare😣

Noen må fortelle Trine at hun kan roe ned bruk av effekter på Snapchat? Blir jo stresset over dagen hennes i dag🙈 spennende med nye fjes denne uka og vi vet jo at Sara Emilie innfrir på onsdag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2019 den 9.41, Skrukketroll skrev:

Hun får vel mer boost når det er flere følgere, og hun hadde et spesifikt tema å ta opp den dagen hos Mammabanden.

Ja trur og en får mer boost i en større konto men det burde da ikke være slik? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mammabanden har en rettingslinje der det er spesifikt hva man får lov og snakke om osv. De har store krav til gjestene sine. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har hørt dem har lang liste med retningslinjer og krav til hva som skal til for å være gjest hos dem! Men håper og tror mammabloggerne kan bli bra igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Petronella93 skrev:

Ja jeg har hørt dem har lang liste med retningslinjer og krav til hva som skal til for å være gjest hos dem! Men håper og tror mammabloggerne kan bli bra igjen 

Det har vel alle slike kontoer? Burde dem i hvert fall ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, mumrikk1 skrev:

Jeg så bare at hun startet dagen, men det var nok for meg..😒

Hun som er på i dag har prøvd på noe nytt, slutt på gjesp om sang i sengen i hvert fall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Galavlengsel skrev:

Hun som er på i dag har prøvd på noe nytt, slutt på gjesp om sang i sengen i hvert fall

Ahh det er Liv i dag ja😅

jeg så ikke dagen til Trine i går, kun første snappene. Pleier aldri følge henne og det virker ikke som jeg gikk glipp av noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre. HVA er det ved denne kontoen som er så spesielt at den tilstadighet blir snakket om på rampelyset? Det dere sier her kan dere bokstaveligtalt skrive til dem i chat. Null innhold i denne tråden verdt å diskutere. 

Tror gruppen selv opprettet denne tråden, for så relevante er dem ikke. Desverre. 

Lykke til videre mammabloggerne, stå på. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, mumrikk1 skrev:

Ahh det er Liv i dag ja😅

jeg så ikke dagen til Trine i går, kun første snappene. Pleier aldri følge henne og det virker ikke som jeg gikk glipp av noe?

Nei trur ikke du gikk glipp av mye i går🙈 jeg har trykket igjennom nå for å se dagen i dag.. trur mammabloggerne har hatt en peptalk for å få flere til å prøve å engasjere oss mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...