Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

På 28.6.2020 den 2.40, Huttetusa skrev:

Tenker at alle dager er ikke like for noen, syns Silje har kjedelige dager for tiden

Jo for all del. Men når har T.L egentlig tid til å vlogge? Hun er hjemmeværende med en unge og likevel så rekker hun aldri å produsere noe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, mumlife2019 said:

Jo for all del. Men når har T.L egentlig tid til å vlogge? Hun er hjemmeværende med en unge og likevel så rekker hun aldri å produsere noe

Burde vel ha tid, av disse damene har vel alle barn og de fleste klarer og lage godt innhold.. syns nå flere har tatt seg litt opp og syns de nye damene er kjekke å fulle med på bortsett fra hun blonde da det blir litt det samme hele tiden med amming, lite søvn pga baby osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser TL prøver desperat å få flere følgere på instagram før bursdagen sin. Hun har nevnt dette flere ganger og lokker nå med giveaway. Jeg syntes bursdag var gøy da jeg var barn🎂...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk så koselig om hun hadde klart målet sitt da! 4000 er ikke så mange følgere for noen men for andre et stort tall å nå opp til

T.L. Kan nok inspirene sine følgere likt som andre kan med sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Huttetusa skrev:

Men tenk så koselig om hun hadde klart målet sitt da! 4000 er ikke så mange følgere for noen men for andre et stort tall å nå opp til

T.L. Kan nok inspirene sine følgere likt som andre kan med sine

Jeg syntes det er koselig å følge fordi man har lyst, ikke pga en giveaway😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, mumrikk1 said:

Jeg syntes det er koselig å følge fordi man har lyst, ikke pga en giveaway😊

Kan tildels være enig der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser Silje er på snappen i dag, hva er poenget med å vise en neve fulle av vitaminer/tabletter? En som er frisk, spiser normalt sunt kosthold trenger ikke det der

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Disse to do listene til Trine Lise.. skriver hun de bare for at de skal bli lange? Om jeg skal vaske campingvogn 7 dager i uken skriver jeg ikke det hver dag. Om søppelen hentes dagen etter vet jeg dette og trenger ikke skrive det ned. Om jeg ser skittentøyet er fult setter jeg på en klesvask uten å skrive det på liste. Om vaskemaskinen er ferdig henger jeg opp klesvasken som jeg satt på uten å skrive det opp. Jeg ser det er så mye som er en selvfølge å gjøre som står på disse listene hennes hver eneste dag. Det er kanskje ikke en selvfølge å gjøre for hun..?🤷🏼‍♀️ Dette liste styret kan hun jo fint holde for seg selv isteden for å bare lage innhold på SOME hver dag om dette. Ja hun er kanskje ett liste menneske men man trenger ikke å dele listen sin flere ganger om dagen hver eneste dag.. Hun har jo vasket campingvognen i 14 dager nå snart..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser TL bruker hansker hjemme når hun lager mat? Er det normalt i de fleste kjøkken idag? 

Jeg bruker det nun når jeg skal skjære mengder med chili. Har jo ellers vask og såpe i hus.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, DysterPytten skrev:

Ser TL bruker hansker hjemme når hun lager mat? Er det normalt i de fleste kjøkken idag? 

Jeg bruker det nun når jeg skal skjære mengder med chili. Har jo ellers vask og såpe i hus.... 

Hun kloret alle varer med engangshansker også for litt siden etter de hadde handlet🤷🏼‍♀️
Hjelper da ingenting når man klorer alle varene med samme hansker og opp og ned av posen..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, mumrikk1 said:

Hun kloret alle varer med engangshansker også for litt siden etter de hadde handlet🤷🏼‍♀️
Hjelper da ingenting når man klorer alle varene med samme hansker og opp og ned av posen..

Ja det så jeg og det er vel ganske håpløst🙈

 

men lider ikke hun av noe angst for sykdom eller noe slikt? Eller blander jeg nå😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, DysterPytten said:

Ser TL bruker hansker hjemme når hun lager mat? Er det normalt i de fleste kjøkken idag? 

Jeg bruker det nun når jeg skal skjære mengder med chili. Har jo ellers vask og såpe i hus.... 

 Nei det er ikke normalen nei. Håper jeg i hvert fall ikke det er! 
men tror hun her er sykelig opptatt av sykdom og bakterier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mumrikk1 skrev:

Hun kloret alle varer med engangshansker også for litt siden etter de hadde handlet🤷🏼‍♀️
Hjelper da ingenting når man klorer alle varene med samme hansker og opp og ned av posen..

 

29 minutter siden, Huttetusa skrev:

 Nei det er ikke normalen nei. Håper jeg i hvert fall ikke det er! 
men tror hun her er sykelig opptatt av sykdom og bakterier

 

29 minutter siden, Huttetusa skrev:

 Nei det er ikke normalen nei. Håper jeg i hvert fall ikke det er! 
men tror hun her er sykelig opptatt av sykdom og bakterier

Angst for sykdommer når du har 4 (?) barn, må være hardt. Noen skulle i hvertfall gitt henne et kurs i desinfisering hvis hun tror hun gjør det riktig, ref mumrikk1 sitt innlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, DysterPytten said:

 

 

Angst for sykdommer når du har 4 (?) barn, må være hardt. Noen skulle i hvertfall gitt henne et kurs i desinfisering hvis hun tror hun gjør det riktig, ref mumrikk1 sitt innlegg.

Ja det må være tøft ja! Har nok med en her og snue, omgangssyke osv osv slipper vi ikke unna uansett føler jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Huttetusa skrev:

Ja det må være tøft ja! Har nok med en her og snue, omgangssyke osv osv slipper vi ikke unna uansett føler jeg

Det er jo veldig synd dersom hun i tillegg overfører sin frykt til barna, tenker jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, DysterPytten said:

Det er jo veldig synd dersom hun i tillegg overfører sin frykt til barna, tenker jeg.

Trur du ikke både hun og mannen hennes klarer og skille mellom det som er hennes frykt og hva som blir lært til barna? Vi får i hvert fall håpe det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Huttetusa skrev:

Trur du ikke både hun og mannen hennes klarer og skille mellom det som er hennes frykt og hva som blir lært til barna? Vi får i hvert fall håpe det

Vi får håpe du har rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, DysterPytten said:

Vi får håpe du har rett.

Vi må jo håpe! 
 

ser Christel er på snap i dag håper det kommer noe mer enn trøtt, sliten mamma i dag🙈 

håper mammabloggerne setter opp gutter igjen snart for det er litt kjedelig nå altså

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2020 den 11.12, mumrikk1 skrev:

Disse to do listene til Trine Lise.. skriver hun de bare for at de skal bli lange? Om jeg skal vaske campingvogn 7 dager i uken skriver jeg ikke det hver dag. Om søppelen hentes dagen etter vet jeg dette og trenger ikke skrive det ned. Om jeg ser skittentøyet er fult setter jeg på en klesvask uten å skrive det på liste. Om vaskemaskinen er ferdig henger jeg opp klesvasken som jeg satt på uten å skrive det opp. Jeg ser det er så mye som er en selvfølge å gjøre som står på disse listene hennes hver eneste dag. Det er kanskje ikke en selvfølge å gjøre for hun..?🤷🏼‍♀️ Dette liste styret kan hun jo fint holde for seg selv isteden for å bare lage innhold på SOME hver dag om dette. Ja hun er kanskje ett liste menneske men man trenger ikke å dele listen sin flere ganger om dagen hver eneste dag.. Hun har jo vasket campingvognen i 14 dager nå snart..

Jeg tenker at det er hennes måte å fylle dagene på, å gi dagene en slags mening! Hun jobber jo ikke å alle har vel et slags behov for å se at dagene har et innhold?🤷🏼‍♀️ Kanskje dette er et verktøy hun bruker for å unngå den følelsen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/30/2020 at 1:03 PM, Fullrulle said:

Jeg tenker at det er hennes måte å fylle dagene på, å gi dagene en slags mening! Hun jobber jo ikke å alle har vel et slags behov for å se at dagene har et innhold?🤷🏼‍♀️ Kanskje dette er et verktøy hun bruker for å unngå den følelsen?

Det kan det jo være.. men føler hennes og sånn sett det andre sine dager er helt make, ingen variasjon og dagene er like hver gang.. de må da kunne velge å ha dag når de skal noe og ikke bare rydde, vaske, handle og sove🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...