Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Fullrulle skrev:

Det jeg har vanskelig for å forstå  er hvorfor TL velger å ha barna hjemme frem til de blir førskolebarn. Alle barn mellom 3-6 år bør gå i barnehagen slik dagens samfunn er. Det er ikke nok å leke med egne søsken! De går glipp av SÅ mye sosial læring som ruster dem for fremtiden! 

Går nok på økonomi. Koster jo fort 3100-3500kr å ha barn i Bhg. TL er vel ung ufør og har vel ikke den beste inntekten og da er jo naturlig å ikke bruke Bhg. Men jeg ville hvertfall ha sendt det siste året i Bhg for å få grunnlaget før skolestart. Man kan jo få dekt mye av Bhg, men sikkert at mannen tjener for mye til å få det dekt tenker jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Litenoggod skrev:

Går nok på økonomi. Koster jo fort 3100-3500kr å ha barn i Bhg. TL er vel ung ufør og har vel ikke den beste inntekten og da er jo naturlig å ikke bruke Bhg. Men jeg ville hvertfall ha sendt det siste året i Bhg for å få grunnlaget før skolestart. Man kan jo få dekt mye av Bhg, men sikkert at mannen tjener for mye til å få det dekt tenker jeg 

Jeg tror de har barnehageplass siste året hwldigvis. Kan godt være det går på økonomi, men det har hun aldri svart på. Piggene er ute med det samme noen gir konstruktiv kritikk eller stiller seg spørrende til valg de tar. Da kommer «det har ingen noe med» med det samme. Å for all del, hun har ingen opplysningsplikt, men jeg syns det er rart st hun velger å være en offentlig person på some når alt som ikke er heiarop blir ansett som kritikk! Under en spørsmålsrunde fikk hun tydligvis mange spørsmål rundt familiens økonomin og jobb. Da hadde hun en hel tirade om hvor frekke folk var🤷🏼‍♀️ Meget spesielt. Såpass spørsmål må en forvente når en elsponerer seg. Eller er det meningen at alle skal applaudere og gi heirarop?🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fullrulle skrev:

Jeg tror de har barnehageplass siste året hwldigvis. Kan godt være det går på økonomi, men det har hun aldri svart på. Piggene er ute med det samme noen gir konstruktiv kritikk eller stiller seg spørrende til valg de tar. Da kommer «det har ingen noe med» med det samme. Å for all del, hun har ingen opplysningsplikt, men jeg syns det er rart st hun velger å være en offentlig person på some når alt som ikke er heiarop blir ansett som kritikk! Under en spørsmålsrunde fikk hun tydligvis mange spørsmål rundt familiens økonomin og jobb. Da hadde hun en hel tirade om hvor frekke folk var🤷🏼‍♀️ Meget spesielt. Såpass spørsmål må en forvente når en elsponerer seg. Eller er det meningen at alle skal applaudere og gi heirarop?🤔

Husker godt hun reagerte på den måten. Men det er som du sier, når man velger å være offentlig må man tåle kritikk. Vil tro hun får veldig mange gode ord gjennom dagen og da er det synd at slike ting settes i lyset på den måten av henne. Jeg vet ikke hva mannen hennes jobber med engang, så økonomi skal jeg ikke uttale meg om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mumrikk1 skrev:

Husker godt hun reagerte på den måten. Men det er som du sier, når man velger å være offentlig må man tåle kritikk. Vil tro hun får veldig mange gode ord gjennom dagen og da er det synd at slike ting settes i lyset på den måten av henne. Jeg vet ikke hva mannen hennes jobber med engang, så økonomi skal jeg ikke uttale meg om.

Ja jeg tror faktisk folk bare var nysgjerrige. Det må en regne med ;) tror ingen jobber akkurat nå🤷🏼‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de begge går hjemme. Barna skulle nok vært i barnehage ja, hun har jo sosial angst, så de blir vel ikke særlig mye sosialisert heller.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ranunkelen skrev:

Tror de begge går hjemme. Barna skulle nok vært i barnehage ja, hun har jo sosial angst, så de blir vel ikke særlig mye sosialisert heller.. 

Får håpe det ikke smitter over til ungene😞

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/25/2020 at 9:50 PM, Miss.Wildfox said:

Dør av dagens snapper. Svigermora til Kristin Gjeldsvik, og hun holder ingenting tilbake når det kommer til eksponering av seg og sine 😶

Signerer her! Dette ble flaut! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt at hele familien spiser fjordland fiskeboller. Det er jo rådyrt i forhold til å lage det selv med bokser og en pose poteter. 

Håper ikke hun bruker økonomi som unnskyldning for at ungene ikke får gå i barnehage når det er prioriteringen i matveien. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, DysterPytten skrev:

Veldig spesielt at hele familien spiser fjordland fiskeboller. Det er jo rådyrt i forhold til å lage det selv med bokser og en pose poteter. 

Håper ikke hun bruker økonomi som unnskyldning for at ungene ikke får gå i barnehage når det er prioriteringen i matveien. 

De må ha et enormt matbudsjett! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DysterPytten skrev:

Veldig spesielt at hele familien spiser fjordland fiskeboller. Det er jo rådyrt i forhold til å lage det selv med bokser og en pose poteter. 

Håper ikke hun bruker økonomi som unnskyldning for at ungene ikke får gå i barnehage når det er prioriteringen i matveien. 

Har sett på ukesmenyene hennes, og det dukker stadig vekk opp Fjordland der..😞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, mumrikk1 skrev:

Har sett på ukesmenyene hennes, og det dukker stadig vekk opp Fjordland der..😞

Skremmende, det vil jo si at en middag for 6 blir pluss minus 400 kr. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Fullrulle said:

De må ha et enormt matbudsjett! 

Ja det er sikkert dem må ha! Fjordland er jo utrulig dyrt enn det å lage enkel middag fra bunn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, mumrikk1 said:

Har sett på ukesmenyene hennes, og det dukker stadig vekk opp Fjordland der..😞

Forstår ikke at en familien vil ta seg rå til det når det nærmest like enkelt kan lage en skikkelig middag til en brøkdel av prisen og som sikkert og smaker en del bedre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Huttetusa skrev:

Forstår ikke at en familien vil ta seg rå til det når det nærmest like enkelt kan lage en skikkelig middag til en brøkdel av prisen og som sikkert og smaker en del bedre

Ja det må da være like mye arbeid å varme opp alle de der posene som å lage en hvit saus og koke poteter! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare jeg som har lyst til å rive vekk blomsterpynten TL har på solbrillene sine? klarer ikke annet å le når jeg ser de. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mumlife2019 skrev:

bare jeg som har lyst til å rive vekk blomsterpynten TL har på solbrillene sine? klarer ikke annet å le når jeg ser de. 

Nei, vi er flere😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 25.9.2020 den 21.50, Miss.Wildfox skrev:

Dør av dagens snapper. Svigermora til Kristin Gjeldsvik, og hun holder ingenting tilbake når det kommer til eksponering av seg og sine 😶

Du virker negativ til både kristin , samboeren og til å med moren til Dennis.  Synes det er  kult jeg som er åpen og ærlig med alt. Hun holder nok tilbake det hun selv ønsker å holde tilbake ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår meg ikke helt på Silje. Det er uteliv omtrent hver helg, opprettholder ikke avstand, alt blir flittig dokumentert på some. De er svært korte arbeidssdager, vet de gjerne er sånn med bpa, men skjønner ikke hvordan de kan ha den livsstilen. Syns Silje er herlig og har vert mer og mer open om hvordan hun har det rundt selvbilde, men det som gjelder Covid-19 mdd nærkontakt og festing sjokkerer meg at hun ikke tenker lengre 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mumlife2019 skrev:

Jeg forstår meg ikke helt på Silje. Det er uteliv omtrent hver helg, opprettholder ikke avstand, alt blir flittig dokumentert på some. De er svært korte arbeidssdager, vet de gjerne er sånn med bpa, men skjønner ikke hvordan de kan ha den livsstilen. Syns Silje er herlig og har vert mer og mer open om hvordan hun har det rundt selvbilde, men det som gjelder Covid-19 mdd nærkontakt og festing sjokkerer meg at hun ikke tenker lengre 

Jeg reagere på fokuset hun setter på egen kropp. Skjønner hun ikke at også hun er med på å øke kroppspress og kroppsfokus? Hun ser jo veldig bra bra, en nydelig jente, men noen ganger syns jeg d blir litt vel mye perfekte selfies. Jeg liker henne som person jeg, når hun prater og er seg selv! Snakker om livet, matlaging osv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...