Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

mumlife2019 skrev (33 minutter siden):

To do list: gå ut med søpla, rydde etc etc etc

Om ikke den blir huket av så blir det ikke gjort da liksom? Jeg skriver pakke lister, men lister som TL har er for meg daglige gjøremål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor TL snapper hos mammabloggerne, hu gir ikke noe innhold. Kanskje 2-3 snapper i løpet av dagen fordi at hu ikke kan snakke foran barn og mann. Hu er så kjedelig å følge

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (6 timer siden):

Om ikke den blir huket av så blir det ikke gjort da liksom? Jeg skriver pakke lister, men lister som TL har er for meg daglige gjøremål.

Nei virker som man kun kaster bosset de dagane fruen skriver det i to do listen sin. Utrulig merkelig opplegg for en som er hjemmeværende og jobben hennes er å stelle hus og hjem sant undervise sitt minste barn som de ikke sender i bhg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal TL endre livsstil igjen, men det er jo sjokoladedagen i dag så da må det spises sjokolade. Med den holdningen går det nok ikke denne gangen heller. Hun har mye å lære av Line som var tidligere medlem. Hun har jo virkelig fått det til🤩

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser TL skriver at hun har sendt klage til kommunen for feil prøvetaking og feil bruk av verneutstyr. Er ikke hun veldig «på» med corona? Hun vil både at skole og alt skal stenges ned og at alle skal dilte etter `a mor i huset. For all del, flott at hun engasjerer seg men det lyser at hun ikke er fornøyd med verken skoletilbodet, vet forøvrig ikke hvordan de opererer i hennes kommune eller hvordan kommunen utfører teststasjonen sin. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må vi kaste oss på muligheten med TL og 100 dagers challenge😅 Er det noen jeg IKKE blir inspirert av er det henne, og at noen vil lage sånt med henne syntes jeg er enda værre🙈 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumlife2019 skrev (På 13.9.2021 den 23.36):

Ser TL skriver at hun har sendt klage til kommunen for feil prøvetaking og feil bruk av verneutstyr. Er ikke hun veldig «på» med corona? Hun vil både at skole og alt skal stenges ned og at alle skal dilte etter `a mor i huset. For all del, flott at hun engasjerer seg men det lyser at hun ikke er fornøyd med verken skoletilbodet, vet forøvrig ikke hvordan de opererer i hennes kommune eller hvordan kommunen utfører teststasjonen sin. 

Rart hun ikke har vaksinert seg siden hun er så redd for corona…🤷🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumlife2019 skrev (På 13.9.2021 den 23.36):

Ser TL skriver at hun har sendt klage til kommunen for feil prøvetaking og feil bruk av verneutstyr. Er ikke hun veldig «på» med corona? Hun vil både at skole og alt skal stenges ned og at alle skal dilte etter `a mor i huset. For all del, flott at hun engasjerer seg men det lyser at hun ikke er fornøyd med verken skoletilbodet, vet forøvrig ikke hvordan de opererer i hennes kommune eller hvordan kommunen utfører teststasjonen sin. 

Hvem er TL?😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er foreløpig som normalt. Posepatting. Vafler. Spør om råd angående noe til et av barna. En eller annen challenge (det er alltid et nytt liv, nytt mål, nytt fokus osv).

 

Foreløpig intet nytt under solen, for å si det sånn. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABCDE skrev (27 minutter siden):

Det er foreløpig som normalt. Posepatting. Vafler. Spør om råd angående noe til et av barna. En eller annen challenge (det er alltid et nytt liv, nytt mål, nytt fokus osv).

 

Foreløpig intet nytt under solen, for å si det sånn. 

Posepatting 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ABCDE skrev (4 timer siden):

Det er foreløpig som normalt. Posepatting. Vafler. Spør om råd angående noe til et av barna. En eller annen challenge (det er alltid et nytt liv, nytt mål, nytt fokus osv).

 

Foreløpig intet nytt under solen, for å si det sånn. 

Den posepatting var fin! Skremmende lite innhold, ser ikke de andre medlemmene det?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABCDE skrev (7 timer siden):

Det er foreløpig som normalt. Posepatting. Vafler. Spør om råd angående noe til et av barna. En eller annen challenge (det er alltid et nytt liv, nytt mål, nytt fokus osv).

 

Foreløpig intet nytt under solen, for å si det sånn. 

Ble et billig-sauna-bilde og så var dagen over gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du leser her TL, men seriøst det er på tide å gi fra seg plassen din i mammabloggerne. Ikke noe spennende med deg. Selvom du har en del følgere så betyr ikke at du er spennende person, hvertfall når du ikke klarer å gi noe som helst. Og den posepattingen din at du tror flere kommer til å begynne med det fordi du står å patter på den i introen din. Livsstilsendringen har du drevet på drevet på i mange år nå og det er ikke mye framgang heller. Det fungerer dårlig å spise vafler til frokost og servere fjordland til middag hvis man er i en livsstilsendring det er de tingene man kutter ut. Finnes så mange som driver med livsstilsendring som går ned mer i vekt enn det TL har gjort. Se bare på Line som var i mammabloggerne før 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litenoggod skrev (6 timer siden):

Håper du leser her TL, men seriøst det er på tide å gi fra seg plassen din i mammabloggerne. Ikke noe spennende med deg. Selvom du har en del følgere så betyr ikke at du er spennende person, hvertfall når du ikke klarer å gi noe som helst. Og den posepattingen din at du tror flere kommer til å begynne med det fordi du står å patter på den i introen din. Livsstilsendringen har du drevet på drevet på i mange år nå og det er ikke mye framgang heller. Det fungerer dårlig å spise vafler til frokost og servere fjordland til middag hvis man er i en livsstilsendring det er de tingene man kutter ut. Finnes så mange som driver med livsstilsendring som går ned mer i vekt enn det TL har gjort. Se bare på Line som var i mammabloggerne før 

Men vaflene er jo grove da🙄🙄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne snappen er ny for meg, men førsteinntrykk er ikke særlig imponerende. Er den verdt å følge? Er det noen av disse damene som gjør noe fornuftig med livet sitt, eller snakker vi en gjeng hjemmeværende/uføre husmødre som snapper for å gi hverdagen en mening og tiden til å gå?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser TL skryter av at hun klarte å holde ukeshandelen til 4100kr. Det var voldsomt mye på en uke, men kanskje ikke rart når det går i fjordland..😒 16400kr i mat hver måned?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (10 minutter siden):

Ser TL skryter av at hun klarte å holde ukeshandelen til 4100kr. Det var voldsomt mye på en uke, men kanskje ikke rart når det går i fjordland..😒 16400kr i mat hver måned?

Måtte sjekke sjøl hva jeg ligger på (handler på Oda.no) og foreløpig ligger jeg an til 500 kroner. 

 

Da mangler jeg litt egentlig kun hva vi skal spise på lørdag og søndag (inkludert matpakker og lørdagsgodis).

 

En middag er basert på eksisterende frysevarer, da.... Men allikevel? Alle andre har vel også noe liggende???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...