Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ikke rart livsstilsendringen aldri går. Nå har hun kjøpt seg flere kilo smågodt. Ser hun ikke hvor dumt det ser ut selv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (11 timer siden):

Ikke rart livsstilsendringen aldri går. Nå har hun kjøpt seg flere kilo smågodt. Ser hun ikke hvor dumt det ser ut selv?

stussa over det same. ikke at jeg vet, men ut i frå det lille, som jeg absolutt kan tørre å påstå at vi få se, så tror jeg at TL ikke klarer å ha dette stående uten at hun tar en «håndfull» her og der samt skyller ned med PM og iskaffe 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (På 9.10.2021 den 9.03):

Ikke rart livsstilsendringen aldri går. Nå har hun kjøpt seg flere kilo smågodt. Ser hun ikke hvor dumt det ser ut selv?

Tja, det funker vel da. Hun skriver jo nå at hun er strålende fornøyd med vekten sin etter å ha kommet et godt stykke inn i livsstilsendringen 🙃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (16 timer siden):

TL sier at ungene har vært hjemme alene. Den minste er vell ikke gamle gutten?😒

ser først og fremst ikke for meg TL på en motorsykkel🙈 men hun har vel svigerforeldre som næreste nabo/ ganske nært? Kan aldri tenke leg de har vert uten noe som helst tilsyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumlife2019 skrev (Akkurat nå):

ser først og fremst ikke for meg TL på en motorsykkel🙈 men hun har vel svigerforeldre som næreste nabo/ ganske nært? Kan aldri tenke leg de har vert uten noe som helst tilsyn

Er vel ikke akkurat krise at en 6 åring er hjemme med storesøsken vel....

Helt enig.  Var dette med hu på sykkelen som skurra mest 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumlife2019 skrev (11 minutter siden):

ser først og fremst ikke for meg TL på en motorsykkel🙈 men hun har vel svigerforeldre som næreste nabo/ ganske nært? Kan aldri tenke leg de har vert uten noe som helst tilsyn

Det var det hun skrev at de var alle alene hjemme. Er han 6 ja, tiden går fort. Trodde han ikke hadde startet på skolen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (4 minutter siden):

Det var det hun skrev at de var alle alene hjemme. Er han 6 ja, tiden går fort. Trodde han ikke hadde startet på skolen enda?

Mulig han er litt mindre, men uansett.....har vel flere storesøsken som passer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de er rundt 12, 10, 8 og 5. Og at de er alene hjemme i 30 minutt går vel helt fint. 
Man kan si utrolig mye om henne, og ta henne for utrolig mye rart, men akkurat dette er nok noe av det mest fornuftige hun har gjort for sin egen del. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han eldste er nok helt kapabel til å følge med på de yngste i så kort tid.

 

Men idag er vi i gang igjen 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DysterPytten skrev (4 timer siden):

Han eldste er nok helt kapabel til å følge med på de yngste i så kort tid.

 

Men idag er vi i gang igjen 🤓

Og alt er repost..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs.Brain Vacation skrev (13 timer siden):

Hvor har jeg sett dagens snapper før? Unge mødre?

Ja hun var med i noen sesonger av unge mødre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...