Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat


Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Huttetusa skrev:

Det kan det jo være.. men føler hennes og sånn sett det andre sine dager er helt make, ingen variasjon og dagene er like hver gang.. de må da kunne velge å ha dag når de skal noe og ikke bare rydde, vaske, handle og sove🙈

Haha, amen! Det er kun det de gjør😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, Meg.meg said:

Hva synes vi om at jin dro til kreta da?

Syns det er dårlig🙈 jeg mener grensene burde vært stengt til over sommeren!

men det å være aktiv på sosiale medier og fronte en utenlands tur til Kreta syns jeg er bra dumt.. rett og slett for hun og alle andre bør tenke at vi vil unngå mest mulig smitte.
 

men igjen er vel Kreta et grønt land og helsemyndighetene sier det er trygt må vi vel godta det

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 17.14, Meg.meg skrev:

Hva synes vi om at jin dro til kreta da?

Er hun fortsatt med i Mammabloggerne? Trodde hun hadde sluttet. 
 

Nå syntes jeg vell igrunn alle som drar ut av landet er litt egoister mtp smitteøkning men den diskusjonen orker jeg ikke. Syntes også det var feil av myndighetene å åpne opp. 
 

Det er hvertfall ingen tvil om at Trine Lise leser her, for nå har det ikke vært lister på noen dager😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/2/2020 at 12:59 PM, mumrikk1 said:

Er hun fortsatt med i Mammabloggerne? Trodde hun hadde sluttet. 
 

Nå syntes jeg vell igrunn alle som drar ut av landet er litt egoister mtp smitteøkning men den diskusjonen orker jeg ikke. Syntes også det var feil av myndighetene å åpne opp. 
 

Det er hvertfall ingen tvil om at Trine Lise leser her, for nå har det ikke vært lister på noen dager😅

Hun gjeste innimellom i hvert fall! Trur hun er fast hos happy mommy squad nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 16.8.2020 den 17.45, Huttetusa skrev:

Altså wow for en selvtillit på T.L lyser jo av hun fortiden👏🏻

Syntes du?

så på snappen i dag at hun viste frem ett bilde hvor hun hadde teppe over vognen. På bildet stod det samtidig at hun visste at dette var fyfy, men at det ble fjernet når barnet hadde sovnet. Hvorfor gjøre det om man vet det er fyfy?😩

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Sorry, men overnevnte klarer virkelig ikke lage innhold. Viser gammelt materialer hun ellers viser andre steder i some, og i går var det en gørr kjedelig dag - igjen. Trodde de hadde «ny giv» etter de andre forlot gruppen men dette blir jo bare værre og værre. Merker godt nå hvem som faktisk pimpet opp gruppen for en stund siden😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, mumrikk1 said:

Sorry, men overnevnte klarer virkelig ikke lage innhold. Viser gammelt materialer hun ellers viser andre steder i some, og i går var det en gørr kjedelig dag - igjen. Trodde de hadde «ny giv» etter de andre forlot gruppen men dette blir jo bare værre og værre. Merker godt nå hvem som faktisk pimpet opp gruppen for en stund siden😁

Jeg ser hva du mener men syns noen er spennende og følge! Må innrømme jeg håper Liv sin livsstilsendring gir mer action en T.L viser til men det vil tiden vise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg husker en gang en av de filmet at hun skiftet på sengene.. Altså, den overmadrassen i dobbeltsenga så mildt sagt uapetittelig ut 🤢 Fikk lyst til å tipse de om madrassbeskytter.... 

Endret av Ranunkelen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ganske gammeldags også? Ser interiøret hjemme der og klærne. Det er liksom slik bestemor har det hjemme.. hvor gammel er hun? 33,34?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mumrikk1 said:

Hun er ganske gammeldags også? Ser interiøret hjemme der og klærne. Det er liksom slik bestemor har det hjemme.. hvor gammel er hun? 33,34?

Hvem er det du snakker om nå? T.L er vel 34/35?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.9.2020 den 20.28, Huttetusa skrev:

Hvem er det du snakker om nå? T.L er vel 34/35?

Ja hun. Vet ikke eksakt alder, men stilen er hvertfall gjennomført av en 70 åring🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2020 den 20.25, mumrikk1 skrev:

Hun er ganske gammeldags også? Ser interiøret hjemme der og klærne. Det er liksom slik bestemor har det hjemme.. hvor gammel er hun? 33,34?

Men er ikke det viktigste å ha et hjem en selv liker og trives i? Hun liker nok den stilen å det må hun få lov til selv om andre velger annerledes🤷🏼‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/22/2020 at 5:32 PM, Fullrulle said:

Men er ikke det viktigste å ha et hjem en selv liker og trives i? Hun liker nok den stilen å det må hun få lov til selv om andre velger annerledes🤷🏼‍♀️

👏🏻👏🏻 Så lenge de som bor der trives er det det viktigste ja! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.9.2020 den 20.25, mumrikk1 skrev:

Hun er ganske gammeldags også? Ser interiøret hjemme der og klærne. Det er liksom slik bestemor har det hjemme.. hvor gammel er hun? 33,34?

Tenker at alle har forskjellige smaker når deg gjelder stil hjemme hos seg. Noen liker den stilen som TL har, noen liker shabby chic, og noen liker en annen stil. Synes det er fint å ha sin stil og ikke ha samma stilen som alle har. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2020 at 10:02 AM, Litenoggod said:

Tenker at alle har forskjellige smaker når deg gjelder stil hjemme hos seg. Noen liker den stilen som TL har, noen liker shabby chic, og noen liker en annen stil. Synes det er fint å ha sin stil og ikke ha samma stilen som alle har. 

Tenk så kjedelig om vi alle hadde likt det samme

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør av dagens snapper. Svigermora til Kristin Gjeldsvik, og hun holder ingenting tilbake når det kommer til eksponering av seg og sine 😶

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har vanskelig for å forstå  er hvorfor TL velger å ha barna hjemme frem til de blir førskolebarn. Alle barn mellom 3-6 år bør gå i barnehagen slik dagens samfunn er. Det er ikke nok å leke med egne søsken! De går glipp av SÅ mye sosial læring som ruster dem for fremtiden! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...