Jeio Skrevet 4. april 2019 Forfatter #1521 Skrevet 4. april 2019 10 timer siden, Waldfee skrev: Gratulerer så mye, @Sixxen👏👏👍😊! Så fantastisk! Streken ser veldig flott ut! @Jeio og @Fiiol (så leit at det ble MA på deg😢) jeg har sjekket tilbake i kalenderen nå, og fra blødning startet ved cytotec og til jeg fikk mensen neste gang gikk det faktisk 6,5 uke. Kroppen kan nok trenge tid for å komme i gjenge igjen. Og @Jeio angående fryste så får vi satse på at det ordner seg med tining og innsett! Selv vil jeg veldig gjerne sette inn to, pga alder og mange mislykkede forsøk nå. Men sliter med å få mannen med på det😅 6,5 uke ja, om et par dager har det gått det til meg og. Håper den kommer nå. Ja, jeg ville også sette inn 2 pga alder sist. Får tenke på det mens vi prøver med de som er fryst single. 1
Naomi1988 Skrevet 4. april 2019 #1522 Skrevet 4. april 2019 13 timer siden, Aaa08 skrev: Det har roet seg ned.. Men har kramper som ved mens og litt hodepine.... Tar en test i morgen... Hvordan går det med deg i dag?
Naomi1988 Skrevet 4. april 2019 #1523 Skrevet 4. april 2019 @Amybie Hvordan er det med deg? Kommet deg hjem fra sykehuset?
Aaa08 Skrevet 4. april 2019 #1524 Skrevet 4. april 2019 37 minutter siden, Naomi1988 skrev: Hvordan går det med deg i dag? Ikke bra... Ikke noe smarter i magen som ved vanlig mens, men begynte å spotte rødt i stad... Og har ekstrem hodepine.. Tok en billig test, negativ, så desverre, 5 forsøk ble også negativ.. Vet ikke hva vi skal gjøre nå... Har et forsøk igjen i Maigaard, men regner med at det ikke blir anderledes... Lurer på om jeg skal prøve mild ivf i København i mellomtiden...
Betta123 Skrevet 4. april 2019 #1525 Skrevet 4. april 2019 16 minutter siden, Aaa08 skrev: Ikke bra... Ikke noe smarter i magen som ved vanlig mens, men begynte å spotte rødt i stad... Og har ekstrem hodepine.. Tok en billig test, negativ, så desverre, 5 forsøk ble også negativ.. Vet ikke hva vi skal gjøre nå... Har et forsøk igjen i Maigaard, men regner med at det ikke blir anderledes... Lurer på om jeg skal prøve mild ivf i København i mellomtiden... Så trist. klem til deg❤️😓 1
Naomi1988 Skrevet 4. april 2019 #1526 Skrevet 4. april 2019 22 minutter siden, Aaa08 skrev: Ikke bra... Ikke noe smarter i magen som ved vanlig mens, men begynte å spotte rødt i stad... Og har ekstrem hodepine.. Tok en billig test, negativ, så desverre, 5 forsøk ble også negativ.. Vet ikke hva vi skal gjøre nå... Har et forsøk igjen i Maigaard, men regner med at det ikke blir anderledes... Lurer på om jeg skal prøve mild ivf i København i mellomtiden... Så trist å høre!😔Det er så sinnsykt kjedelig med negative tester! Har nesten ikke lyst å teste sjøl, vet hvor trist jeg kommer til å bli😔Hva er mild ivf?
Wiley Skrevet 4. april 2019 #1527 Skrevet 4. april 2019 1 hour ago, Aaa08 said: Ikke bra... Ikke noe smarter i magen som ved vanlig mens, men begynte å spotte rødt i stad... Og har ekstrem hodepine.. Tok en billig test, negativ, så desverre, 5 forsøk ble også negativ.. Vet ikke hva vi skal gjøre nå... Har et forsøk igjen i Maigaard, men regner med at det ikke blir anderledes... Lurer på om jeg skal prøve mild ivf i København i mellomtiden... Så kjedelig! Skjønner at dette er utrolig tungt. Det er nok som du sier muligens problemer med egg kvalitet, men sånn som jeg tenker så må det vel være snakk om å finne det ene som plutselig fungerer. Du må jo føle på det selv og selvsagt snakke med klinikken om det, men om de sier de vil fortsette å prøve så gjør det så lenge du orker og har råd. Jeg tenker selv at jeg gir meg selv et år til og prøver privat hvis dette forsøket (også mitt femte) ikke går. Så setter jeg en strek og prøver å komme meg videre. Det er bare du som vet når du har nådd den grensen selv. Sender deg masse gode tanker ❤️ 1
skogfiol Skrevet 4. april 2019 #1528 Skrevet 4. april 2019 På 03.04.2019 den 11.39, Jeio skrev: Det er nå 6 uker siden MA en ble avsluttet med medisinsk abort. Fortsatt ikke fått mensen. Er det noen som har erfaring med å få mensen sent etter en vellykket medisinsk abort? Hei! Føler veldig med deg!! Er litt over fire uke siden jeg hadde medisinsk abort etter MA. Min var ikke vellykket så måtte ha utskrapning for litt over to uker siden 😕 Jeg blør litt enda, så venter veldig på at det skal bli slutt og at syklusen skal komme i gang igjen. Håper du får mensen snart! Masse lykke til videre
Naomi1988 Skrevet 4. april 2019 #1529 Skrevet 4. april 2019 Hva innbærer det å spotte? Hadde brunt i utfloden i dag, det er vel gammel blødning? Kan man få festeblødning så seint? Satt inn den 25
Jeio Skrevet 4. april 2019 Forfatter #1530 Skrevet 4. april 2019 3 timer siden, skogfiol skrev: Hei! Føler veldig med deg!! Er litt over fire uke siden jeg hadde medisinsk abort etter MA. Min var ikke vellykket så måtte ha utskrapning for litt over to uker siden 😕 Jeg blør litt enda, så venter veldig på at det skal bli slutt og at syklusen skal komme i gang igjen. Håper du får mensen snart! Masse lykke til videre Tusen takk☺️Så synd det ble MA og at du måtte ta utskraping😔 Ønsker deg lykke til videre og!
Aaa08 Skrevet 4. april 2019 #1531 Skrevet 4. april 2019 6 timer siden, Naomi1988 skrev: Så trist å høre!😔Det er så sinnsykt kjedelig med negative tester! Har nesten ikke lyst å teste sjøl, vet hvor trist jeg kommer til å bli😔Hva er mild ivf? Det er lettere form av ivf. Mindre hormoner, mindre penger... Og poenget er å få ut ferre egg, men av bedre kvalitet. https://www.copenhagenfertilitycenter.com/behandlingen/mild-ivf.htm 1
Aaa08 Skrevet 4. april 2019 #1532 Skrevet 4. april 2019 2 timer siden, Naomi1988 skrev: Hva innbærer det å spotte? Hadde brunt i utfloden i dag, det er vel gammel blødning? Kan man få festeblødning så seint? Satt inn den 25 Hadde det samme i går.. Men her er det nok mens på vei... 1
Naomi1988 Skrevet 4. april 2019 #1533 Skrevet 4. april 2019 2 timer siden, Aaa08 skrev: Hadde det samme i går.. Men her er det nok mens på vei... Tror mensen er på vei her og😔 shit vondt i ryggen og små mensensmerter. Vet du når man kan begynne på fryseforsøk?
Aaa08 Skrevet 4. april 2019 #1534 Skrevet 4. april 2019 2 minutter siden, Naomi1988 skrev: Tror mensen er på vei her og😔 shit vondt i ryggen og små mensensmerter. Vet du når man kan begynne på fryseforsøk? Å nei... Anner ikke, får aldri på frys... Er du i det offentlige så tror du må få en blødning til... 1
Patriotpaula Skrevet 4. april 2019 #1535 Skrevet 4. april 2019 (endret) @Naomi1988 Jeg går privat og jeg er snart ferdig med en ventesyklus før fryseforsøk. Jeg fikk ikke satt inn jeg da pga overstimulering. Jeg fikk blødning som forventet etter egguttak, og skal begynne veien mot fryseforsøket på neste blødning. Har også lest at i det offentlige kan legge på enda en «ventesyklus» inni der etter mislykket forsøk 😕 Endret 4. april 2019 av Patriotpaula 1
Naomi1988 Skrevet 4. april 2019 #1536 Skrevet 4. april 2019 4 minutter siden, Patriotpaula skrev: @Naomi1988 Jeg går privat og jeg er snart ferdig med en ventesyklus før fryseforsøk. Jeg fikk ikke satt inn jeg da pga overstimulering. Jeg fikk blødning som forventet etter egguttak, og skal begynne veien mot fryseforsøket på neste blødning. Har også lest at i det offentlige kan legge på enda en «ventesyklus» inni der etter mislykket forsøk 😕 Takk, da blir det noen mnd til med venting med andre ord😕😔
Patriotpaula Skrevet 4. april 2019 #1537 Skrevet 4. april 2019 43 minutter siden, Naomi1988 skrev: Takk, da blir det noen mnd til med venting med andre ord😕😔 Kan jo være at klinikken/sykehuset ditt ikke kjører samme opplegg da, at de feks kjører i gang på neste blødning etter mislykket forsøk? Så trist at forsøket deres ikke var vellykket ❤️😢 Ikke ta sorgene på forskudd før du vet det helt sikkert ❤️ 1
Ysera Skrevet 4. april 2019 #1538 Skrevet 4. april 2019 På 3.4.2019 den 11.39, Jeio skrev: Det er nå 6 uker siden MA en ble avsluttet med medisinsk abort. Fortsatt ikke fått mensen. Er det noen som har erfaring med å få mensen sent etter en vellykket medisinsk abort? For meg var det slik at mensen kom tilbake 40 dagar etter utskraping. Altså berre litt over 6 veker, så eg har ikkje erfaring med sein mens etter abort. Eg kan derimot skriva under på at ventetiden er lang uansett! 😊 Føler med deg, veit kor jævlig det er. Sender deg masse baby-støv til neste forsøk!!
Popkorn Skrevet 5. april 2019 #1539 Skrevet 5. april 2019 20 timer siden, Aaa08 skrev: Ikke bra... Ikke noe smarter i magen som ved vanlig mens, men begynte å spotte rødt i stad... Og har ekstrem hodepine.. Tok en billig test, negativ, så desverre, 5 forsøk ble også negativ.. Vet ikke hva vi skal gjøre nå... Har et forsøk igjen i Maigaard, men regner med at det ikke blir anderledes... Lurer på om jeg skal prøve mild ivf i København i mellomtiden... Uff! Tenker på deg! 1
Betta123 Skrevet 5. april 2019 #1540 Skrevet 5. april 2019 Fikk ut 7 egg idag. Håper det er lykketallet❤️ Skal ta en halv dose ovitrelle i morgen,og en halv dose den 10 for å forberede kroppen på at det snart kommer et egg visstnok. Har noen av dere prøvd ut det? Forhåpentligvis innsett onsdag hvis det overlever 5 dager❤️ 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå