Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Waldfee skrev:

Det høres helt perfekt ut 👍 de skal være 4-delt på dag 2, og så begynner de å dele seg videre så 5-delt er også helt bra. Lykke til, håper de fortsetter like fint videre 🤞

Takk for at du svarte 😀 lyst til å høre hvordan det går med eggene idag men da ringer jeg jo hver dag til riksen 🙈

Anonymkode: e4bb1...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Avianna skrev:

Når får alle dere rugere resultatene deres?  🤔 får min på mandag. Ingen strek på testen for meg ennå.

En dag etter deg. Har ikke turt å teste mer enn den ene på RD 5 eller hva det var som var negativ. 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve meg på en graviditetstest i morgen. Hadde innsett fredag 13... Gruer meg egentlig veldig. Har følt meg annerledes denne gangen. Men hvor mye av det er medisiner og bare hjernen min skremmer meg. Ønsker dette sååå mye,  prøver å være realist og dra meg selv ned,men det er vanskelig når kroppen føler at det er noe på gang. Er dog noe mindre i dag,så akkurat i dag er jeg pessimist... uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Popkorn skrev:

Jeg skal prøve meg på en graviditetstest i morgen. Hadde innsett fredag 13... Gruer meg egentlig veldig. Har følt meg annerledes denne gangen. Men hvor mye av det er medisiner og bare hjernen min skremmer meg. Ønsker dette sååå mye,  prøver å være realist og dra meg selv ned,men det er vanskelig når kroppen føler at det er noe på gang. Er dog noe mindre i dag,så akkurat i dag er jeg pessimist... uff!

Når skal du ta blodprøve? 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når skal du ta blodprøve? 

Anonymkode: 8a891...436

Er ikke alle som tar blodprøve. Noen tester bare hjemme selv. 

Anonymkode: 09e5f...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke alle som tar blodprøve. Noen tester bare hjemme selv. 

Anonymkode: 09e5f...6c3

Skal ta blodprøve også,egentlig på onsdag,men på grunn av jobb får jeg det ikke til før fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite i dag at søstera mi som er gravid har samme termindato som det vi hadde, hvor det var exu og vi mistet :( det er så urettferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Neutral90 skrev:

Fikk vite i dag at søstera mi som er gravid har samme termindato som det vi hadde, hvor det var exu og vi mistet :( det er så urettferdig.

Ååh 💔 Kan tenke meg at det er litt ambivalent... Kan tenke meg at det ikke er «hurra jeg skal bli tante» akkurat nå, kan skjønne at den «svir» og at det føles veldig urettferdig 😥 vet hun og familien din om exu’en deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Ååh 💔 Kan tenke meg at det er litt ambivalent... Kan tenke meg at det ikke er «hurra jeg skal bli tante» akkurat nå, kan skjønne at den «svir» og at det føles veldig urettferdig 😥 vet hun og familien din om exu’en deres?

Jepp, så det føles litt ekstra kjipt ut nå å vite at de visste hva vi gikk gjennom, samtidig som at de var i lykkerus...😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Neutral90 skrev:

Jepp, så det føles litt ekstra kjipt ut nå å vite at de visste hva vi gikk gjennom, samtidig som at de var i lykkerus...😖

Det kan jeg skjønne ja 😥 tror på et vis jeg hadde følt meg litt «snurt»... 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neutral90 skrev:

Fikk vite i dag at søstera mi som er gravid har samme termindato som det vi hadde, hvor det var exu og vi mistet :( det er så urettferdig.

Ja, noen ganger er livet veldig urettferdig og tøft. Jeg håper dere lykkes snart. 

Anonymkode: 07ead...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, noen ganger er livet veldig urettferdig og tøft. Jeg håper dere lykkes snart. 

Anonymkode: 07ead...c75

Takk ❤️ Føles feil å si takk fordi jeg vet jeg er ikke en god person som ikke kan være helt lykkelig for min søster og venner som er gravide, men takker likevel. Det er utrolig hvor mye følelser som er knyttet opp mot reproduksjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Popkorn skrev:

Jeg skal prøve meg på en graviditetstest i morgen. Hadde innsett fredag 13... Gruer meg egentlig veldig. Har følt meg annerledes denne gangen. Men hvor mye av det er medisiner og bare hjernen min skremmer meg. Ønsker dette sååå mye,  prøver å være realist og dra meg selv ned,men det er vanskelig når kroppen føler at det er noe på gang. Er dog noe mindre i dag,så akkurat i dag er jeg pessimist... uff!

Føler meg ganske likt, pessimistisk i dag fordi jeg føler ikke noe annerledes. Krysser fingrene!🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Neutral90 skrev:

Takk ❤️ Føles feil å si takk fordi jeg vet jeg er ikke en god person som ikke kan være helt lykkelig for min søster og venner som er gravide, men takker likevel. Det er utrolig hvor mye følelser som er knyttet opp mot reproduksjon.

Du er ikke en dårligere person bare fordi du ikke føler glede over din søsters graviditet nå. Det er en vanvittig tung prosess å gå gjennom, og det gir mange belastninger følelsmessig. Hormonene påvirker i tillegg. Reproduksjon ligger så sterkt i de aller fleste kvinner at sorgen er stor når det ikke går som vi ser for oss. 

Anonymkode: 07ead...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Neutral90 skrev:

Fikk vite i dag at søstera mi som er gravid har samme termindato som det vi hadde, hvor det var exu og vi mistet :( det er så urettferdig.

Hadde akkurat samme reaksjon når broren min fortalte meg at han skal bli far rett etter min MA i Juni og i tillegg sa at han egentlig ikke er klar for barn og ville ikke ha ett akkurat nå... det er veldig vanskelig å si gratulerer og være lykkelig for de da 🙄 

Skal nok prøve å være positiv allikevel fordi det er ikke barnets skyld at verden er så urettferdig og eg kommer til å være den eneste tante. 

Men det er fortsatt tøft, er helt enig ❤

Endret av Avianna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Popkorn skrev:

Blendahvit test i dag... rugedag 7. Utrolig lei av negative graviditetstester...

Det skjønner jeg. Var det selv også. Alle testene ble negative og tenkte håpet var ute. I går på kveldsurin kunne jeg endelig skimte en svak strek. Jeg har ikke tålmodighet til å vente til testdag

Anonymkode: 07ead...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Popkorn skrev:

Blendahvit test i dag... rugedag 7. Utrolig lei av negative graviditetstester...

Det er jo veldig tidlig da? Jeg satte inn lørdag 14, altså en uke siden.

Hadde sikkelig mensmurring i går og da jeg nøys (av alle ting) så stakk det no j**vlig i livmor. Jeg håper,håper,håper det kanskje kan bety at egget festet seg og da vil det forsatt være dager til det slår ut på en prøve. Vi får holde ut og gi det tid💕🌸 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...