Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, enig takknemlig her nå. 🥰Begynner nesten å gråte nå, trodde løpet var kjørt. 😩😩

Anonymkode: 8a891...436

🥰 Så ikke tenk på DPO, men hvor mange rugedager det er :)  Og prøv absolutt å hold deg unna testing lengst mulig 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Patriotpaula skrev:

🥰 Så ikke tenk på DPO, men hvor mange rugedager det er :)  Og prøv absolutt å hold deg unna testing lengst mulig 🙊

Huff! Jeg har blitt helt nervevrak av dette her. Da er det ikke rart at jeg ikke har symptomer heller da? 😂Må le litt også. 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff! Jeg har blitt helt nervevrak av dette her. Da er det ikke rart at jeg ikke har symptomer heller da? 😂Må le litt også. 

Anonymkode: 8a891...436

Det er ikke så rart nei 🙊😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det er ikke så rart nei 🙊😅

Dumme meg. Jeg er hvertfall ekstremt klar for å bli gravid! 

Og gratulerer med så mange på frys! 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dumme meg. Jeg er hvertfall ekstremt klar for å bli gravid! 

Og gratulerer med så mange på frys! 

Anonymkode: 8a891...436

Høres sånn ut 😁 Jeg tror jeg kommer til å være litt sånn halvveis-glad bare for en positiv test, klarer ikke helt å legge fra meg at vi mistet første spire i sommer og at jeg er smertelig klar over at det kan skje igjen 😕 

Og takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Høres sånn ut 😁 Jeg tror jeg kommer til å være litt sånn halvveis-glad bare for en positiv test, klarer ikke helt å legge fra meg at vi mistet første spire i sommer og at jeg er smertelig klar over at det kan skje igjen 😕 

Og takk 😊

Jeg kommer til å være livredd for det samme, men så er det jo en mulighet for at det går bra også. ❤️

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer til å være livredd for det samme, men så er det jo en mulighet for at det går bra også. ❤️

Anonymkode: 8a891...436

Heldigvis er det større sannsynlighet for at det går bra enn at det ikke gjør det 😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk, enig takknemlig her nå. 🥰Begynner nesten å gråte nå, trodde løpet var kjørt. 😩😩

Anonymkode: 8a891...436

Løpet er nok ikke kjørt. Jeg satt inn et femdagers embryo. Testet blendahvit på RD 5 (10dpo), på RD 6 (11dpo) kunne jeg skimte en veldig svak strek. Lykke til. 

Anonymkode: 09e5f...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Løpet er nok ikke kjørt. Jeg satt inn et femdagers embryo. Testet blendahvit på RD 5 (10dpo), på RD 6 (11dpo) kunne jeg skimte en veldig svak strek. Lykke til. 

Anonymkode: 09e5f...6c3

Takk. 

Vet noen hvorfor man ikke skal telle DPO men rugedager? Er nesten sikker på at fprsøket gikk i dass. Jeg har null symptomer på noe 5rd liksom! 

 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. 

Vet noen hvorfor man ikke skal telle DPO men rugedager? Er nesten sikker på at fprsøket gikk i dass. Jeg har null symptomer på noe 5rd liksom! 

 

Anonymkode: 8a891...436

Embryoet har så vidt festet seg, avhengig av hvor gammelt det var når det ble satt inn. Så er jo ikke rart at du ikke har noen symptomer 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. 

Vet noen hvorfor man ikke skal telle DPO men rugedager? Er nesten sikker på at fprsøket gikk i dass. Jeg har null symptomer på noe 5rd liksom! 

 

Anonymkode: 8a891...436

Det vet jeg ikke. Symptomer trenger ikke ha noe å si. Selv hadde jeg ikke et eneste symptom før jeg var 5 uker på vei, da begynte jeg å bli trøtt. I uke 8 kom kvalmen litt. Hadde aldri noe ømme bryst.

Anonymkode: 09e5f...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnes innsettdagen som tugedag 1?

Huff jeg holder virkelig på å bli sprø. Det er bare at dette er så viktig for meg, akkurat som alle dere andre selvfølgelig. Er liksom ikke noe annet som teller. Jeg har brukt mye penger på opplegget. 2019 er hittil et av de verste årene i mitt liv. Nå vil jegat noe positivt skal skje. 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regnes innsettdagen som tugedag 1?

Huff jeg holder virkelig på å bli sprø. Det er bare at dette er så viktig for meg, akkurat som alle dere andre selvfølgelig. Er liksom ikke noe annet som teller. Jeg har brukt mye penger på opplegget. 2019 er hittil et av de verste årene i mitt liv. Nå vil jegat noe positivt skal skje. 

Anonymkode: 8a891...436

Innsettdag=0. Første rugedag er dagen etter innsett. Vi har brukt 100000 på dette i år og 2019 er uten tvil det verste året i mitt liv så langt... Så deler den med deg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Innsettdag=0. Første rugedag er dagen etter innsett. Vi har brukt 100000 på dette i år og 2019 er uten tvil det verste året i mitt liv så langt... Så deler den med deg... 

Takk igjen! Jeg vil gråte det ene øyeblikket og rope hurra det neste. 

Hvilken rugedag er du på? 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk igjen! Jeg vil gråte det ene øyeblikket og rope hurra det neste. 

Hvilken rugedag er du på? 

Anonymkode: 8a891...436

Det er dog veldig forskjellig hvordan man regner, noen regner innsettdag som første rugedag, mens andre regner første dagen etter innsett som første rugedag. Mange setter jo inn ganske tidlig på dagen, så da er det jo på et vis en dag som ikke blir telt med, det er nok kanskje en av de bedre grunnene for å telle innsettdag som RD1. 

Jeg sier at jeg er på RD2 i dag siden jeg hadde innsett på mandag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Avianna skrev:

Så jeg har et litt ekkelt spørsmål, beklager! Men er litt bekymret om dette. Hadde en stor klump av crinone rester som kom ut i dag. Er det mulig at den på en måte "blokkerte" min fersk crinone? Eller er det ikke noe problem? 

Jeg spurte om det samme forrige fryseforsøk og fikk til svar at kroppen tar til seg det den vil ha. Det vil være masse rester der inne hele tiden og jeg «graver» det ut når jeg merker at det begynner å bli fullt🙊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noen fått tilleggsmedisiner som presnisolon eller blodfortynnende utskrevet av fastlege? 

Anonymkode: 64659...b0b

Jeg har gått på prednisolon de siste forsøkene mine, ett vellykket og to sa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, TiiBii skrev:

Dere som går på Crinone, hva gjør dere som «lett aktivitet» etter innsett av gelen? 

Gikk meg en kveldstur med hunden. 

P0 morgenen tok jeg den før/etter dusjen og var i bevegelse ved å fikse og ordne meg til jobb 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke roe meg, jeg. Nesten sikker på at fprsøket ikke gikk bra. Ingen symptomer, ingenting 😕😩

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...