Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Popkorn skrev:

Flere som merker medisinene ekstra godt denne runden? Skrev jo egentlig at det var så deilig med frysforsøket da det var så mye mindre medisiner, men kjære tid, den crinonen holder på å ta knekken på meg! :) Ble ikke så trøtt sist! La meg kl 21 i går og har vært nødt til å ta en times pluss lur både lørdag og søndag. Nå er uka akkurat startet og jeg er såååå trøtt! 

Ja, er veldig sliten, kvalm og bekkenet verker. Jeg husker bivirkninger var tilstede sist og, men nå er det ganske ekstremt.

Anonymkode: 07ead...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere helt avholden fra alkohol under stimulering/før innsett?

Anonymkode: 64659...b0b

Ja 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere helt avholden fra alkohol under stimulering/før innsett?

Anonymkode: 64659...b0b

Nei, jeg var ikke det.

Anonymkode: 09e5f...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg var ikke det.

Anonymkode: 09e5f...6c3

Lyktes du med forsøket? Prøver å forbedre sjansene mine, men helt ærlig usikker på hvor mye en flaske vin i uka har å si...

Anonymkode: 64659...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lyktes du med forsøket? Prøver å forbedre sjansene mine, men helt ærlig usikker på hvor mye en flaske vin i uka har å si...

Anonymkode: 64659...b0b

Ja, ble gravid 😊 Tror ikke alkohol har noe å si før innsett. 

Anonymkode: 09e5f...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lyktes du med forsøket? Prøver å forbedre sjansene mine, men helt ærlig usikker på hvor mye en flaske vin i uka har å si...

Anonymkode: 64659...b0b

Jeg har tatt en halvt glass vin til maten et par ganger på tre uker. Men en flaske vin i uka syns jeg var litt mye. Men det var kanskje satt litt på spissen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Påmfritt skrev:

Jeg har tatt en halvt glass vin til maten et par ganger på tre uker. Men en flaske vin i uka syns jeg var litt mye. Men det var kanskje satt litt på spissen? 

Jeg drakk to flasker vin tre dager før egguthenting 🙈 Vil ikke anbefale akkurat det til andre, men tror ikke det er skadelig. 

Anonymkode: 09e5f...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er dere helt avholden fra alkohol under stimulering/før innsett?

Anonymkode: 64659...b0b

Ja, tør ikke ta noen sjanser. Sluttet å drikke i det jeg begynte på medisinene i forkant av forsøket. 

Anonymkode: 07ead...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så og si avholden fra vi startet med forsøkene. Enda til mellom forsøk for å liksom optimalisere ALT. Akkurat sistnevte gidder jeg ikke lenger da. Nå sist gang drakk jeg faktisk ett lite glass vin et par ganger etter uttak. Drikker ikke noe under stimulering, og ikke etter innsett. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å miste troen på forsøket. Jeg har testet positivt veldig tidlig begge gangene, men nå er testen blendahvit. 

Anonymkode: 07ead...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå begynner jeg å miste troen på forsøket. Jeg har testet positivt veldig tidlig begge gangene, men nå er testen blendahvit. 

Anonymkode: 07ead...c75

Hvor mange rd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av våres 7 egg klarte seg til frys😔 Det er helt krise og kjempe trist for det vil si at forsøk 2 er nå offisielt over og vi har ett igjen i det offentlige.

Nå ber jeg til alle mulige makter der ute om at det lille vakre sandkornet vi satte inn på lørdagen klamret seg fast💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, TiiBii skrev:

Ingen av våres 7 egg klarte seg til frys😔 Det er helt krise og kjempe trist for det vil si at forsøk 2 er nå offisielt over og vi har ett igjen i det offentlige.

Nå ber jeg til alle mulige makter der ute om at det lille vakre sandkornet vi satte inn på lørdagen klamret seg fast💜

😥❤ masse lykke til. Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere helt avholden fra alkohol under stimulering/før innsett?

Anonymkode: 64659...b0b

Jeg har lest at det var noen studier som fant at selv litt alkohol kan påvirke fruktbarhet og eggkvalitet. Så har bestemmt meg å drikke 0 alkohol til vi lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, TiiBii skrev:

Ingen av våres 7 egg klarte seg til frys😔 Det er helt krise og kjempe trist for det vil si at forsøk 2 er nå offisielt over og vi har ett igjen i det offentlige.

Nå ber jeg til alle mulige makter der ute om at det lille vakre sandkornet vi satte inn på lørdagen klamret seg fast💜

🤗 Håper det fester seg inni der.

Anonymkode: 09e5f...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Avianna skrev:

Jeg har lest at det var noen studier som fant at selv litt alkohol kan påvirke fruktbarhet og eggkvalitet. Så har bestemmt meg å drikke 0 alkohol til vi lykkes.

Kanskje det var alkoholen som gjorde at vi lyktes på første forsøk 😜🙈 Hvem vet?

Anonymkode: 09e5f...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, TiiBii skrev:

Ingen av våres 7 egg klarte seg til frys😔 Det er helt krise og kjempe trist for det vil si at forsøk 2 er nå offisielt over og vi har ett igjen i det offentlige.

Nå ber jeg til alle mulige makter der ute om at det lille vakre sandkornet vi satte inn på lørdagen klamret seg fast💜

Det var en kjedelig beskjed å få. Masse lykke til med rugingen! :)

Anonymkode: 07ead...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...