Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå er løpet kjørt. Skjønner ikke hvorfor du fikk testdag så sent.

Anonymkode: 09e5f...6c3

Forrige gang fikk jeg testdato 16 dager etter innsett av blasto. Ble gravid, men mistet i senabort. Hadde store forhåpninger denne runden, men ser ikke ut som om det det klaffet, nei.

Anonymkode: 6f4e3...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forrige gang fikk jeg testdato 16 dager etter innsett av blasto. Ble gravid, men mistet i senabort. Hadde store forhåpninger denne runden, men ser ikke ut som om det det klaffet, nei.

Anonymkode: 6f4e3...a83

Håper det går bedre neste gang 🤗

Anonymkode: 09e5f...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke nedtrapping. Man skal vente til testdag før man slutter, men når de gir testdag 14 dager etter innsett av blastocyst er de jo ganske på jordet. Regner med de har en fast regel på 14 dager etter innsett og ikke tar hensyn til at det er blastocyst. Må være det offentlige som holder på slik. 

Anonymkode: 09e5f...6c3

Det er offentlig, ja. Forrige runde fikk jeg testdato 16 dager etter innsett, men da lyktes vi og det var i tillegg uten progesteronstøtte.

Anonymkode: 6f4e3...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan få nytt fryseforsøk med en gang etter negativt fryseforsøk, eller må man som regel vente og hoppe over en syklus?

Anonymkode: 6f4e3...a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Avianna skrev:

Ikke sikker med dpo. Ivertfall 10RD med blasto. Så kanskje 15 dpo? Håper veldig at det ikke er det 😕 

Det er ikke mulig for meg å se noe resultat på test striper, er nok for svak for det. Lurer på om det kan være kjemisk.

❤️ 

Hva var hcg på? Jeg hadde hcg 16, 10 dager etter innsett av blasto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Kokokos skrev:

Noen som vet hvor lang tid det tar å få svar på hcg-blodprøve dersom man tar den hos fastlege?

Logg inn på furst pasientweb, i Midt-Norge kom resultatene rundt kl 17 dager etter, når prøven ble hentet kl 13 fra legekontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Neutral90 skrev:

Logg inn på furst pasientweb, i Midt-Norge kom resultatene rundt kl 17 dager etter, når prøven ble hentet kl 13 fra legekontoret.

Er verdt å sjekke, men er ikke alle legekontor som sender dit.

Anonymkode: 09e5f...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Neutral90 skrev:

❤️

Hva var hcg på? Jeg hadde hcg 16, 10 dager etter innsett av blasto. 

De sa ikke, men skal ringe og spørre i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Avianna skrev:

Har fått svar fra blodprøven i dag. Tydeligvis er resultatet veldig veldig svakt positivt så de sa jeg må komme tilbake for en ny blodprøve på torsdag. Helt forvirret nå - vet noen hva det betyr? Er det fortsatt mulig at den har festet seg men er bare treig? 🤔 eller er det mer sannsynlig at det ble ikke noe?

Spennende, krysser alt jeg har for positive resultater. Var det første gang du testet etter innsett? Slo den ut på blodprøve men ikke urin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TiiBii skrev:

Spennende, krysser alt jeg har for positive resultater. Var det første gang du testet etter innsett? Slo den ut på blodprøve men ikke urin?

Takk 😊 er selv ganske spent men vil ikke få for mye håp heller. De så det på blodprøven men fikk ingenting på urinprøven. Må nok være ganske svakt, skal spørre hvor mye hcg det var i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Neutral90 skrev:

❤️

Hva var hcg på? Jeg hadde hcg 16, 10 dager etter innsett av blasto. 

Fikk svar fra Riksen nå. De sa HCG var 7, så det er nok ekstremt lavt og hun sa til meg at det er veldig usannsynlig at det fortsatt kan være en graviditet. Hun sa at hun har bare opplevt det en gang i løpet av 27 år. Så mest sannsynlig er at egget har festet seg og så gått ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Avianna skrev:

Fikk svar fra Riksen nå. De sa HCG var 7, så det er nok ekstremt lavt og hun sa til meg at det er veldig usannsynlig at det fortsatt kan være en graviditet. Hun sa at hun har bare opplevt det en gang i løpet av 27 år. Så mest sannsynlig er at egget har festet seg og så gått ut igjen.

Så kjedelig at det ble en kjemisk 😕 

Stor klem og ønsker deg lykke til neste gang! 😊❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Avianna skrev:

Fikk svar fra Riksen nå. De sa HCG var 7, så det er nok ekstremt lavt og hun sa til meg at det er veldig usannsynlig at det fortsatt kan være en graviditet. Hun sa at hun har bare opplevt det en gang i løpet av 27 år. Så mest sannsynlig er at egget har festet seg og så gått ut igjen.

Skjønner, så leit 🌻 men, ta den blodprøven som er planlagt senere i uka bare for å se at det går ned. Håper det går bra med deg og at det går bra neste gang ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, Påmfritt skrev:

HCG på 4 her, så negativt denne gangen også...

 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg har også negativt, mensen. 

Får prøve med fryseforsøk da. 

Anonymkode: 8a891...436

😔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg har også negativt, mensen. 

Får prøve med fryseforsøk da. 

Anonymkode: 8a891...436

☹️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare negative graviditetstester på meg. Blodprøve i morgen, men kjenner allerede på meg at det ikke har gått denne gangen. Gruer meg allerede til oppstart av sprøyter og diverse når enn det blir. Jeg har avtalt vinkveld med bestevenninnene mine på fredag for å komme meg litt over dette. Tøffe greier. Unn dere noe godt, damer!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...