Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

Jeg har selv fryst ned 1 perfekt blastocyst. Stor sjans for at det ikke vil overleve tining? 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nesten litt redd for å skrive dette siden jeg skulle ønske det var flere med meg. Jeg har fått positiv test i går og i dag. 

Anonymkode: 07ead...c75

Nei,her skal vi også glede oss med deg! Gratulerer så mye!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv fryst ned 1 perfekt blastocyst. Stor sjans for at det ikke vil overleve tining? 

Anonymkode: 8a891...436

Blastocyster har veldig god sjanse for å overleve opptining. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, babal skrev:

Så leit at egget slapp taket. Du mistet symptomene selv om egget festet seg? Når mistet du? 

Kjente ingenting etter dag 6. Aner ikke når men hadde HCG i blodet på testdag og fikk beskjed om at det betyr at embryoet har festet seg men sluppet igjen fordi det var så lavt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannlig faktor hos meg også. Blir redd det er noe med meg som gjør at egget ikke fester seg 😕

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv fryst ned 1 perfekt blastocyst. Stor sjans for at det ikke vil overleve tining? 

Anonymkode: 8a891...436

Hos meg sa de at det var 90-95 % sannsynlighet for at den ville overleve opptiningen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannlig faktor hos meg også. Blir redd det er noe med meg som gjør at egget ikke fester seg 😕

Anonymkode: 8a891...436

Jeg også,men de vil liksom ikke gjøre noe med meg nå som de har funnet ut at det er den mannlige faktoren som det er noe med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Popkorn skrev:

Nei,her skal vi også glede oss med deg! Gratulerer så mye!!!!

Tusen takk! 

Anonymkode: 07ead...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har noen på frys, er det blastocyst dere har fryst ned eller fryser de ned tidligere stadie også? 

Anonymkode: 8a891...436

4-dagers. De fryser alt fra 2-5 dagers avhengig av kvantitet og kvalitet. 

Anonymkode: 07ead...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Påmfritt skrev:

Kjente ingenting etter dag 6. Aner ikke når men hadde HCG i blodet på testdag og fikk beskjed om at det betyr at embryoet har festet seg men sluppet igjen fordi det var så lavt. 

Så leit.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selv fryst ned 1 perfekt blastocyst. Stor sjans for at det ikke vil overleve tining? 

Anonymkode: 8a891...436

Ja, det er stor sjans. 

Anonymkode: 07ead...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neutral90 skrev:

Forstår godt at du er frustrert! Håper samtidig på at det er det som gjør at du oppnår lykke neste gang :) men, leser om polypper og det står at de oppdages via vanlig GU. Er dette ikke korrekt? 😖

Takk, krysser fingrene for det 😊 tydeligvis ikke hos meg hvertfall, har vel vært GU minst ti ganger dette året, sikkert endel mer, og ingenting har blitt oppdaget. Håper bare ikke det tar for lang tid å komme inn for hysteroskopi.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, TiiBii skrev:

Negativ test og blødning her å.

Ååh 😥 September var virkelig ikke måneden her inne! I hvert fall 5 stk som har fått negativt og kun 1 (??) positiv ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nesten litt redd for å skrive dette siden jeg skulle ønske det var flere med meg. Jeg har fått positiv test i går og i dag. 

Anonymkode: 07ead...c75

Gratulerer! 😊 tror vi trengte noen positive tester her ellers ville jeg tenkt at sjansen at det lykkes som de ga meg er helt feil 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Patriotpaula skrev:

Har også negativt forsøk 😢☹️ Vært i kontakt med klinikken, slutter på cyclogest for å ikke holde mensen tilbake. Har begynt å blø, testet etter blødningen startet, blendahvit test. 

Leit å høre 😔 føler med deg ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Avianna skrev:

Gratulerer! 😊 tror vi trengte noen positive tester her ellers ville jeg tenkt at sjansen at det lykkes som de ga meg er helt feil 😉

Tusen takk! 

Anonymkode: 07ead...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 dpo og gravid 1-2 på digital test. Har en dårlig følelse på dette... Hva tenker dere kloke damer med erfaring?

Anonymkode: 6f4e3...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

19 dpo og gravid 1-2 på digital test. Har en dårlig følelse på dette... Hva tenker dere kloke damer med erfaring?

Anonymkode: 6f4e3...a83

Om hcg ikke er høyere, er det nok et dårlig tegn. Men, nå er ikke de testene helt til å stole på og de måler ikke hcg nøyaktig. Så ville gått og få sjekket det med blodprøver.

Anonymkode: 09e5f...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...