Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

 

Ringte dem, jeg er jo blitt helt dement av de medisinene og skjønner virkelig ingenting :P 

Men jeg har visstnok glemt å sende inn kvitteringer for noe, men voldsomt mye skal det jo ikke være.

Jeg trodde og det gikk sånn 10-12.000 per gang, så jeg får det ikke helt til å stemme 🤭 Årh......har brukt 2 apoteker, men SÅ komplisert kan det vel ikke være...

Anonymkode: e0110...d8e

Be apoteket skrive ut en oversikt over alt du har tatt ut, er det samme kjede så spiller det ingen rolle, ellers ber du jo bare om det samme det andre stedet. Hormon demens er et velkjent fenomen dessverre. Mister man kontrollen på kroppen så kan man like gjerne ta med hjernen i samme slengen 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fnugg
1 minutt siden, Wiley skrev:

Be apoteket skrive ut en oversikt over alt du har tatt ut, er det samme kjede så spiller det ingen rolle, ellers ber du jo bare om det samme det andre stedet. Hormon demens er et velkjent fenomen dessverre. Mister man kontrollen på kroppen så kan man like gjerne ta med hjernen i samme slengen 😳

Det skal jeg gjøre. Har spart på alt, så jeg får gå gjennom på nytt og gule ut det som allerede er sendt :P

Forhåpentligvis lettere uten hormoner innabords :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at mitt første fryseforsøk også er positivt. Jeg satte inn et blastocyst forrige uke, og har positiv hjemmetest i går og enda sterkere i dag. Jeg skal ta blodprøve på fredag. Tydeligvis fester de seg lett hos meg, alle tre jeg har satt inn har festet seg. Jeg satte inn to blastocyst i januar, begge festet seg men oppdaget MA i uke 8. Føler meg veldig heldig med at den fryste jeg satt inn nå også har festet seg, men gleden er mye mer dempet nå, med tanke på hvordan det gikk sist. Men må vel bare slappe av og tenke positivt. Håper jeg er heldig denne gangen🤞🏻🥚🙏🏻

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jeio skrev:

Da ser det ut til at mitt første fryseforsøk også er positivt. Jeg satte inn et blastocyst forrige uke, og har positiv hjemmetest i går og enda sterkere i dag. Jeg skal ta blodprøve på fredag. Tydeligvis fester de seg lett hos meg, alle tre jeg har satt inn har festet seg. Jeg satte inn to blastocyst i januar, begge festet seg men oppdaget MA i uke 8. Føler meg veldig heldig med at den fryste jeg satt inn nå også har festet seg, men gleden er mye mer dempet nå, med tanke på hvordan det gikk sist. Men må vel bare slappe av og tenke positivt. Håper jeg er heldig denne gangen🤞🏻🥚🙏🏻

Gratulerer så mye 🎉❤ 

Håper det går bra og forsøk å tenke positivt.  Sliter med det selv men det skal vi klare 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Deseo skrev:

Gratulerer så mye 🎉❤ 

Håper det går bra og forsøk å tenke positivt.  Sliter med det selv men det skal vi klare 😊

Tusen takk❤️ Ja, det klarer vi👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon fra klinikken og kun 1 av fire egg ble befruktet. Så krysser fingrene for at det er det eneste egget vi trenger!🙈🤞🏼

Endret av AM11
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AM11 skrev:

Fikk telefon fra klinikken og kun 1 av fire egg ble befruktet. Så krysser fingrene for at det er det eneste egget vi trenger!🙈🤞🏼

Håper dette egget klarer seg 🤞🏻😊

Vi satt kun igjen med 1 egg som klarte seg av 15 egg som ble tatt ut... 🙃 Jeg ble gravid på det egget, men mistet spiren for halvannen uke siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Jeio said:

Da ser det ut til at mitt første fryseforsøk også er positivt. Jeg satte inn et blastocyst forrige uke, og har positiv hjemmetest i går og enda sterkere i dag. Jeg skal ta blodprøve på fredag. Tydeligvis fester de seg lett hos meg, alle tre jeg har satt inn har festet seg. Jeg satte inn to blastocyst i januar, begge festet seg men oppdaget MA i uke 8. Føler meg veldig heldig med at den fryste jeg satt inn nå også har festet seg, men gleden er mye mer dempet nå, med tanke på hvordan det gikk sist. Men må vel bare slappe av og tenke positivt. Håper jeg er heldig denne gangen🤞🏻🥚🙏🏻

Gratulerer! Skjønner det er litt vanskelig å glede seg men det er jo ikke noen større sjangse for at ting går galt nå enn det det var sist, så fortsatt størst sjangse for at alt går helt etter boka denne gangen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man refundert utgifter til Fragmin av Helfo? 

Anonymkode: 9af59...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wiley skrev:

Gratulerer! Skjønner det er litt vanskelig å glede seg men det er jo ikke noen større sjangse for at ting går galt nå enn det det var sist, så fortsatt størst sjangse for at alt går helt etter boka denne gangen! 

Kanskje litt dumt spørsmål, men mener du at det er størst sjanse for at alt går bra etter en MA/SA, enn at det skjer på nytt? 😊 

Er selv bekymret og har fått ny positiv test ❤hadde en SA for et par måneder siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wiley skrev:

Gratulerer! Skjønner det er litt vanskelig å glede seg men det er jo ikke noen større sjangse for at ting går galt nå enn det det var sist, så fortsatt størst sjangse for at alt går helt etter boka denne gangen! 

Tusen takk☺️ Ja er det jeg prøver å tenke🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Deseo said:

Kanskje litt dumt spørsmål, men mener du at det er størst sjanse for at alt går bra etter en MA/SA, enn at det skjer på nytt? 😊 

Er selv bekymret og har fått ny positiv test ❤hadde en SA for et par måneder siden.

Nei sjangsene er like store hver gang, med mindre du har gjentatte aborter. Men de øker ikke heller om man allerede har hatt en, selv om man føler det litt selv. De sier vel 1 av 4, så da er det jo 3 av 4 som går helt fint! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, prøverpåny said:

Ble det et bra innsett, @Wiley? 🤞☺️🤞☺️

Jaaaa! Holdt jo på å dø av at jeg måtte så sykt på do, de driver liksom ikke med full blære på innsett på Riksen så det var jo en gøy ny erfaring. En som står og trykker på den fulle blæra di sånn at du kan se at de plasserer embryo. Fikk sett embryoet på skjerm og greier, det så ganske så perfekt ut. Det var et 5AB som allerede holdt på å bryte ut av skallet så det var jo topp stemning. De har også fryst 3 blastoer allerede og venter på det fjerde så veldig fornøyd altså. Men ikke testdato før 8 juli, det var jo voldsomt lenge til 😳

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Wiley skrev:

Jaaaa! Holdt jo på å dø av at jeg måtte så sykt på do, de driver liksom ikke med full blære på innsett på Riksen så det var jo en gøy ny erfaring. En som står og trykker på den fulle blæra di sånn at du kan se at de plasserer embryo. Fikk sett embryoet på skjerm og greier, det så ganske så perfekt ut. Det var et 5AB som allerede holdt på å bryte ut av skallet så det var jo topp stemning. De har også fryst 3 blastoer allerede og venter på det fjerde så veldig fornøyd altså. Men ikke testdato før 8 juli, det var jo voldsomt lenge til 😳

Wow så bra, dette lover veldig godt! Masse lykke til☺️🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Wiley skrev:

Jaaaa! Holdt jo på å dø av at jeg måtte så sykt på do, de driver liksom ikke med full blære på innsett på Riksen så det var jo en gøy ny erfaring. En som står og trykker på den fulle blæra di sånn at du kan se at de plasserer embryo. Fikk sett embryoet på skjerm og greier, det så ganske så perfekt ut. Det var et 5AB som allerede holdt på å bryte ut av skallet så det var jo topp stemning. De har også fryst 3 blastoer allerede og venter på det fjerde så veldig fornøyd altså. Men ikke testdato før 8 juli, det var jo voldsomt lenge til 😳

Så godt å høre, gratulerer som ruger!! 😘 Er noen lange uker frem til testing, men dette skal jo gå veien! 😁 Er full blære i Porsgrunn også, og gyn lo litt av meg da jeg var ferdig for han regnet med at jeg måtte veldig på do med tanke på størrelsen på blæra 🙈 I Porsgrunn holder man ultralydapparatet selv, sikkert for å distrahere litt, men da var det heller ingen som trykket hardt på blæra heller ☺️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Wiley skrev:

Jaaaa! Holdt jo på å dø av at jeg måtte så sykt på do, de driver liksom ikke med full blære på innsett på Riksen så det var jo en gøy ny erfaring. En som står og trykker på den fulle blæra di sånn at du kan se at de plasserer embryo. Fikk sett embryoet på skjerm og greier, det så ganske så perfekt ut. Det var et 5AB som allerede holdt på å bryte ut av skallet så det var jo topp stemning. De har også fryst 3 blastoer allerede og venter på det fjerde så veldig fornøyd altså. Men ikke testdato før 8 juli, det var jo voldsomt lenge til 😳

Wow for et resultat!😍gratulerer så mye! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ett egg satt inn. Er bare å få ventetiden til å gå fort nok da🙈

De sier jo to uker, men hvor tidlig kan man egentlig teste og få et korrekt resultat?🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AM11 skrev:

Da var ett egg satt inn. Er bare å få ventetiden til å gå fort nok da🙈

De sier jo to uker, men hvor tidlig kan man egentlig teste og få et korrekt resultat?🙈

Denne stemte bra på meg, jeg hadde festeblødning akkurat da dette skjemaet sa det pågikk en implantasjon 😊 Lykke til som ruger 🤞🏻😊 Det øverste er 2 eller 3 dagers, så i følge dette skjemaet dag 9 👌🏼 Du fikk vel satt inn en 2dagers? 

9C06827F-4D20-4323-A729-04C7BF3172AE.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Denne stemte bra på meg, jeg hadde festeblødning akkurat da dette skjemaet sa det pågikk en implantasjon 😊 Lykke til som ruger 🤞🏻😊 Det øverste er 2 eller 3 dagers, så i følge dette skjemaet dag 9 👌🏼 Du fikk vel satt inn en 2dagers? 

9C06827F-4D20-4323-A729-04C7BF3172AE.png

Tusen takk! Var en 2-dagers ja! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...