Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Blomst37 skrev:

Gratulerer så mye!😃😍💖 Fantastiske nyheter! Jeg har også vært veldig skeptisk hele veien denne gangen, ville bare bli ferdig med det... men så satt den🙈 Har du fått svar på blodprøven?

Jeg har tatt ny blodprøve og hcg var på 4200!!!😃🙈 Er 5 uker i dag. Vanskelig til å tro på at vi har kommet så langt og sånne verdier har jeg aldri oppnåd før. Skal på tidlig ultralyd om 3 uker og det er bare å håpe på at vi får gode nyheter da også🙏🏻🤞🏻

Heier på deg 💗 Dette høres veldig bra ut. Krysser fingrene frem mot ultralyd 💗🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wiley skrev:

Tusen takk @Deseo & @Betta123 😀 prøver å venne meg til tanken en så lenge. Hcg på rett under 800  @Blomst37 så det høres jo veldig bra ut, blir vel 17dpo i dag. Har dog ikke ul før 22 august, det er jo veeeldig lenge til, uke 7 sa hun men det blir jo egentlig uke 9 med egguttak den 21 juni? Må kanskje ringe tilbake og høre om det var meningen. 

Oi! Fantastiske hcg resultater! 🤩😁👌🏻 Husker godt den følelsen når sykepleier ringte og hadde gode resultater 1.juli😍 

Hmm... 22.august er jo veldig lenge til😰 jeg fikk ultralyd 26.juli. Da er jeg 7+4 hvis slt går bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Waldfee skrev:

Heier på deg 💗 Dette høres veldig bra ut. Krysser fingrene frem mot ultralyd 💗🤞

Tusen takk!😍🙏🏻💖 Håper håper vi også på det beste nå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått det til😍😍 så gøy å se!! Nå nytes 20 dager i Spania hos mamma før det braker løs med ny runde for oss med en gang vi kommer hjem🤞🤞

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, TiiBii skrev:

En liten trøst kunne kaaaanskje vært at parene hadde byttet barn. Så det paret som satt på tvillingparet som ikke var deres plutselig ikke satt igjen med noen barn... Ytterst tragisk at de må gi fra seg de to guttebabyene og at det er ukjent hvor embryoene til det paret faktisk er... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen viste positivt i dag! Ekstremt lettet, men nå begynner jo bekymringen for at det skal sitte videre da🙈🙈🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AM11 skrev:

Testen viste positivt i dag! Ekstremt lettet, men nå begynner jo bekymringen for at det skal sitte videre da🙈🙈🙈

Se der ja 🙏👏 Gratulerer! Virker som at «alle» tester positivt om dagen 👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Aaa08 said:

Omg @Wiley

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Takk takk! Håper den sitter denne gangen 🤞🏽 Brukte veldig lang tid på å komme meg hit 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AM11 skrev:

Testen viste positivt i dag! Ekstremt lettet, men nå begynner jo bekymringen for at det skal sitte videre da🙈🙈🙈

Gratulerer!!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å lese at så mange har blitt gravide nå!😁👌🏻 Hurra for oss!

Vi skal på en ukesferie om noen dager. Flytur er bare litt over 1 time. Ble litt usikker om det går fint å fly. Kan det være skadelig? Hva hadde dere gjort? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Blomst37 skrev:

Så gøy å lese at så mange har blitt gravide nå!😁👌🏻 Hurra for oss!

Vi skal på en ukesferie om noen dager. Flytur er bare litt over 1 time. Ble litt usikker om det går fint å fly. Kan det være skadelig? Hva hadde dere gjort? 

Jeg fikk beskjed om at det hadde gått fint å fly under første trimester, men siden det det dukka opp på spirer på tidlig ultralyd ble jeg fortalt at det ikke er så lurt. Blir ingen sydentur på meg i år 🙈

Det sies at det ikke er påvist at en eventuelt spontanabort er knyttet mot flyreise, men dersom noe skulle skje så sitter de fleste igjen med skyldfølelse. 

Med tanke på at det ikke er så lang flytur så hadde jeg bok dratt, men forsikret meg med legene. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Deseo skrev:

Jeg fikk beskjed om at det hadde gått fint å fly under første trimester, men siden det det dukka opp på spirer på tidlig ultralyd ble jeg fortalt at det ikke er så lurt. Blir ingen sydentur på meg i år 🙈

Det sies at det ikke er påvist at en eventuelt spontanabort er knyttet mot flyreise, men dersom noe skulle skje så sitter de fleste igjen med skyldfølelse. 

Med tanke på at det ikke er så lang flytur så hadde jeg bok dratt, men forsikret meg med legene. 😁

Tusen akk for raskt svar!🙏🏻💖 Ja tenker jeg ringer Riks imorgen og sjekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, Blomst37 said:

Så gøy å lese at så mange har blitt gravide nå!😁👌🏻 Hurra for oss!

Vi skal på en ukesferie om noen dager. Flytur er bare litt over 1 time. Ble litt usikker om det går fint å fly. Kan det være skadelig? Hva hadde dere gjort? 

Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt, de sier jo hele tiden at man skal leve som normalt. Jeg skal ut og fly neste uke og flyr omtrent ukentlig i jobben og det tenker jeg går helt fint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Wiley skrev:

Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt, de sier jo hele tiden at man skal leve som normalt. Jeg skal ut og fly neste uke og flyr omtrent ukentlig i jobben og det tenker jeg går helt fint. 

Takk for svaret Wiley!💖😊 Ja de sier jo at man skal leve som normalt. Men så har en venninne forvirret meg helt i dag, at jeg må tenke meg om jeg skal fly nå spes når jeg har mistet mange ganger før. 

Enig med deg😊 Det blir en liten tur utenlands og vi skal kose oss👍🏻.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Blomst37 said:

Takk for svaret Wiley!💖😊 Ja de sier jo at man skal leve som normalt. Men så har en venninne forvirret meg helt i dag, at jeg må tenke meg om jeg skal fly nå spes når jeg har mistet mange ganger før. 

Enig med deg😊 Det blir en liten tur utenlands og vi skal kose oss👍🏻.

Blir du fulgt opp spesielt fordi du har mistet mange ganger før? Jeg tenker legen ville sagt ifra hvis det var noe du ikke skulle gjøre. Det er litt farlig å legge skylden over på deg selv når det går galt, i de aller fleste tilfeller er det jo fosteranlegget det er noe galt med når det slutter å utvikle seg, det kan man jo gjøre lite fra eller til for å forhindre. Ville helt og holdent forholdt meg til det legene sier og ikke råd fra venninner, 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...