Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Wiley skrev:

Tja, vet ikke helt det men det er jo mye annet på gang selvsagt. Det er frustrerende for det er for sent for festeblødning og for tidlig for mens, samtidig er det for tidlig å teste så jeg må bare vente. Ringte klinikken og de sa det kan være innenfor normalen så lenge det ikke er friskt blod men det føles bare ikke helt riktig så går vel å venter på mens egentlig. 

Når skal du teste egentlig? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Aaa08 said:

Når skal du teste egentlig? 

 

Ikke før på mandag, men tror nok jeg ender opp med å teste hjemme fredag eller lørdag, det blir jo 13-14 dpo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Wiley skrev:

Ikke før på mandag, men tror nok jeg ender opp med å teste hjemme fredag eller lørdag, det blir jo 13-14 dpo. 

Jeg fikk mens 3 dager før test dato sist...  Var ikke forbredt på det i det hele tatt, så vet hvordan det føles... 

Men ikke mist håp ennå hvis det ikke er ekte blødning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Aaa08 said:

Jeg fikk mens 3 dager før test dato sist...  Var ikke forbredt på det i det hele tatt, så vet hvordan det føles... 

Men ikke mist håp ennå hvis det ikke er ekte blødning 

Har masse kramper og menssmerter også så jeg tror bare det blir helt feil. Tror jeg bare venter på mensen i stedet for å teste egentlig, føles ut som om den er rett rundt hjørnet. Sånn sett er det jo fint at kroppen sier ifra selv, jeg hater jo virkelig å teste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden gikk fint i begynnelsen, men nå begynner det virkelig å bli langvarig synes jeg.. En uke siden innsett av 2-dagers i går, og har ikke testdato før onsdag.. Hvor tidlig erfarer folk at testen stemmer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AM11 skrev:

Ventetiden gikk fint i begynnelsen, men nå begynner det virkelig å bli langvarig synes jeg.. En uke siden innsett av 2-dagers i går, og har ikke testdato før onsdag.. Hvor tidlig erfarer folk at testen stemmer? 

Jeg testet ut ovitrelle og testet til jeg fikk pos på 5 dagersegg - det skjedde 11 dager etter innsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Wiley skrev:

Har masse kramper og menssmerter også så jeg tror bare det blir helt feil. Tror jeg bare venter på mensen i stedet for å teste egentlig, føles ut som om den er rett rundt hjørnet. Sånn sett er det jo fint at kroppen sier ifra selv, jeg hater jo virkelig å teste. 

Så leit, Wiley! Jeg får det for meg at du sjekket hcg, som viste fin stigning. Husker jeg feil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Neutral90 said:

Så leit, Wiley! Jeg får det for meg at du sjekket hcg, som viste fin stigning. Husker jeg feil?

Nei, det var ikke meg. Det er 8 dager siden jeg hadde innsett og jeg har testdato på mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neutral90 skrev:

Så leit, Wiley! Jeg får det for meg at du sjekket hcg, som viste fin stigning. Husker jeg feil?

Tror du tenker på blomst37 :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Wiley skrev:

Nei, det var ikke meg. Det er 8 dager siden jeg hadde innsett og jeg har testdato på mandag. 

Okei. Håper uansett på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Tror du tenker på blomst37 :) 

Takk, husken gikk litt i surr 🤓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tirsdag fikk jeg store smerter i magen og tenkte nå har det gått galt denne gangen også😰😳. Alle symptomer (ømme pupper og rar mage), forsvant også. Tok ny blodprøve hos fastlegen på onsdag og hcg er på 1400 nå!🙈🙏🏻🤞🏻 Vanskelig til å tro på dette! Var så sikker på at det var over etter smertene på tirsdag. Skal til Riks på mandag og tar ny blodprøve. Da er det bare å håpe på det beste...😰🤞🏻

Endret av Blomst37
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte jo virkelig ikke det gikk veien denne gangen men rev av plasteret og testet i dag tidlig for er det en ting jeg hater mer enn å teste hjemme er det å vente på telefon med resultatet av blodprøven. Og jeg stolte virkelig ikke på resultatet men jeg er faktisk gravid, på 6 forsøk etter 1,5 år. Venter på blodprøve resultatet men gravde opp testen fra søpla igjen etter et par timer og det er ingen tvil egentlig. Så nå satser jeg på at jeg får lov å fortsette med progesteron en stund, evt også teste HCG på nytt, selv om klinikken holder sommerstengt i uke 29-31. Krysser fingrene for at det holder hele veien denne gangen 🤞🏽🤯🥳

72EBB6FB-4904-4914-8B0E-21BDD2452AA0.jpeg

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Wiley skrev:

Følte jo virkelig ikke det gikk veien denne gangen men rev av plasteret og testet i dag tidlig for er det en ting jeg hater mer enn å teste hjemme er det å vente på telefon med resultatet av blodprøven. Og jeg stolte virkelig ikke på resultatet men jeg er faktisk gravid, på 6 forsøk etter 1,5 år. Venter på blodprøve resultatet men gravde opp testen fra søpla igjen etter et par timer og det er ingen tvil egentlig. Så nå satser jeg på at jeg får lov å fortsette med progesteron en stund, evt også teste HCG på nytt, selv om klinikken holder sommerstengt i uke 29-31. Krysser fingrene for at det holder hele veien denne gangen 🤞🏽🤯🥳

72EBB6FB-4904-4914-8B0E-21BDD2452AA0.jpeg

Gratulerer så mye @Wiley🎉❤❤

Det er merkelig ekstra gøy at den sitter når man egentlig har på følelsen at det ikke gikk før testing. 

Been there done that 😂🙈 

Krysser fingrene for at det går hele veien for oss alle som har en liten spire i magen nå❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wiley skrev:

Følte jo virkelig ikke det gikk veien denne gangen men rev av plasteret og testet i dag tidlig for er det en ting jeg hater mer enn å teste hjemme er det å vente på telefon med resultatet av blodprøven. Og jeg stolte virkelig ikke på resultatet men jeg er faktisk gravid, på 6 forsøk etter 1,5 år. Venter på blodprøve resultatet men gravde opp testen fra søpla igjen etter et par timer og det er ingen tvil egentlig. Så nå satser jeg på at jeg får lov å fortsette med progesteron en stund, evt også teste HCG på nytt, selv om klinikken holder sommerstengt i uke 29-31. Krysser fingrene for at det holder hele veien denne gangen 🤞🏽🤯🥳

72EBB6FB-4904-4914-8B0E-21BDD2452AA0.jpeg

Fantastisk😍😍👏🏼👏🏼👏🏼🎉🎉 gratulerer!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Wiley skrev:

Følte jo virkelig ikke det gikk veien denne gangen men rev av plasteret og testet i dag tidlig for er det en ting jeg hater mer enn å teste hjemme er det å vente på telefon med resultatet av blodprøven. Og jeg stolte virkelig ikke på resultatet men jeg er faktisk gravid, på 6 forsøk etter 1,5 år. Venter på blodprøve resultatet men gravde opp testen fra søpla igjen etter et par timer og det er ingen tvil egentlig. Så nå satser jeg på at jeg får lov å fortsette med progesteron en stund, evt også teste HCG på nytt, selv om klinikken holder sommerstengt i uke 29-31. Krysser fingrene for at det holder hele veien denne gangen 🤞🏽🤯🥳

72EBB6FB-4904-4914-8B0E-21BDD2452AA0.jpeg

Gratulerer så mye!😃😍💖 Fantastiske nyheter! Jeg har også vært veldig skeptisk hele veien denne gangen, ville bare bli ferdig med det... men så satt den🙈 Har du fått svar på blodprøven?

Jeg har tatt ny blodprøve og hcg var på 4200!!!😃🙈 Er 5 uker i dag. Vanskelig til å tro på at vi har kommet så langt og sånne verdier har jeg aldri oppnåd før. Skal på tidlig ultralyd om 3 uker og det er bare å håpe på at vi får gode nyheter da også🙏🏻🤞🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har testdag på onsdag, men siden dette er første gang vi går gjennom det er jeg livredd for å få mensen før jeg får testet. Går liksom rundt og tror jeg føler på tegn til mens. 

Kan jeg teste i morgen i tillegg, og være ganske trygg på at de resultatene stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk @Deseo & @Betta123 😀 prøver å venne meg til tanken en så lenge. Hcg på rett under 800  @Blomst37 så det høres jo veldig bra ut, blir vel 17dpo i dag. Har dog ikke ul før 22 august, det er jo veeeldig lenge til, uke 7 sa hun men det blir jo egentlig uke 9 med egguttak den 21 juni? Må kanskje ringe tilbake og høre om det var meningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AM11 skrev:

Jeg har testdag på onsdag, men siden dette er første gang vi går gjennom det er jeg livredd for å få mensen før jeg får testet. Går liksom rundt og tror jeg føler på tegn til mens. 

Kan jeg teste i morgen i tillegg, og være ganske trygg på at de resultatene stemmer?

Ja, du kan teste i morgen og få et sikkert resultat. Det er jo bare en dag før du skulle ha testet. Jeg hadde testdag på en fredag og testet tirsdag, altså tre dager før, og teststreken her var da like sterk som kontrollstreken 😊 

Håper med deg 🤞🏻❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ja, du kan teste i morgen og få et sikkert resultat. Det er jo bare en dag før du skulle ha testet. Jeg hadde testdag på en fredag og testet tirsdag, altså tre dager før, og teststreken her var da like sterk som kontrollstreken 😊 

Håper med deg 🤞🏻❤️

Takk! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...