Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, Wiley skrev:

14 egg ut i dag, måtte være opp klinikken 6.30 fordi det var så mange egg. De trengte litt ekstra tid fordi vi gjør halvparten vanlig ivf og halvparten ISCI. Har ikke gjort så mye annet enn å sove etterpå, det var litt av noen drugs jeg fikk denne gangen!

Wow. Supert! 👍🏻 Blir spennende å se hvordan de utvikler seg. Haha, jeg tør nesten ikke si det, men jeg synes den cocktailen er så deilig. Kanskje du fikk enda mer, siden du hadde mange eggposer og derav uttak over lengre tid. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.6.2019 den 21.58, Påmfritt skrev:

Test dag 1. juli her også✌🏼 

Her og! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2019 den 12.16, AM11 skrev:

Var på kontroll i går, og ble satt opp til uttak på tirsdag. Hun var veldig usikker på om hun skulle sette opp mandag eller tirsdag, for noen av eggene (eller hva det er de ser på på skjermen) var store og fine, og andre kunne trenge litt mer tid. Så hun var usikker på hva som var best.

Jeg er så redd for å miste de store og fine når timen ikke er før tirsdag! Er det noen som har vært borti det samme? 

Jeg tenker det er bra at de venter så lenge som mulig, det gir flere store og modne egg! Jeg har oppleve flere ganger at de tar ut for tidlig, det gjør at mange av eggene er umodne og blir ikke befruktet.. var på seminar med Dr Olga Zaytseff og hun var veldig opptatt av å stimulere lenge for å få flere bedre egg. Hun stimulerer ofte lengre enn norske klinikker, sa hun. Og de har gode suksesstall. Så jeg tenker dette er bra, og krysser fingrene for deg 💗🤞🤞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt vondt ved innsett? Jeg fikk smerter i høyre side av ryggen, måtte konsentrere meg om å ligge i ro og huske å puste, for å ikke risikere at jeg jinxet noe. Ble helt svett. Først kjente jeg det bare litt, rett etter røret ble satt inn, deretter økte det på. Hjalp nok ikke at jeg var veldig tissetrengt. Sist gang kjente jeg ingenting. Alt gikk over etterpå, jeg er bare nysgjerrig på hva det var som skjedde.

Endret av Fiiol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fiiol skrev:

Noen som har hatt vondt ved innsett? Jeg fikk smerter i høyre side av ryggen, måtte konsentrere meg om å ligge i ro og huske å puste, for å ikke risikere at jeg jinxet noe. Ble helt svett. Først kjente jeg det bare litt, rett etter røret ble satt inn, deretter økte det på. Hjalp nok ikke at jeg var veldig tissetrengt. Sist gang kjente jeg ingenting. Alt gikk over etterpå, jeg er bare nysgjerrig på hva det var som skjedde.

De har sagt til meg at det kan være ubehagelig hvis jeg ikke har drukket nok vann😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Waldfee skrev:

Jeg tenker det er bra at de venter så lenge som mulig, det gir flere store og modne egg! Jeg har oppleve flere ganger at de tar ut for tidlig, det gjør at mange av eggene er umodne og blir ikke befruktet.. var på seminar med Dr Olga Zaytseff og hun var veldig opptatt av å stimulere lenge for å få flere bedre egg. Hun stimulerer ofte lengre enn norske klinikker, sa hun. Og de har gode suksesstall. Så jeg tenker dette er bra, og krysser fingrene for deg 💗🤞🤞

Takk! Håper resultatet blir bra😊🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Betta123 skrev:

De har sagt til meg at det kan være ubehagelig hvis jeg ikke har drukket nok vann😅

Sist hadde jeg drukket for lite vann, og kjente ingenting. Denne gangen, sikkert alt for mye. Var mer enn ubehagelig, var faktisk smertefullt. Takk for svar. Man kan jo ikke forstå alt, blir bare smått urolig for alt mulig i denne intense ventetiden før testdag. Har aldri hørt eller lest at det kan gjøre vondt. Gikk jo over, så er nok ikke noe å tenke på. 😅

Endret av Fiiol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 2 innsett som var veldig vonde.. Syntes det var faktisk verre enn uttak... Vet ikke hva var grunnen til det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg igjen. Bittebittelitt lyserosa på papiret i dag. 5. rugedag, blasto. Pleier ikke spotte så lenge før mens, samtidig som det må være for sent for en ev. festeblødning? Dette var ikke fryseforsøk heller, da er det vel vanligere at de går litt i dvale. Leser at progresteronstøtte kan gi småblødninger. Hadde ikke det sist forsøk, da jeg brukte lutinus, bruker dufaston nå. Søren ta altså. Har en dårlig følelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Aaa08 skrev:

Hadde 2 innsett som var veldig vonde.. Syntes det var faktisk verre enn uttak... Vet ikke hva var grunnen til det 

Var vondere enn uttak ja, og samtlige andre undersøkelser jeg har hatt. Merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2019 den 17.13, Fiiol skrev:

Noen som har hatt vondt ved innsett? Jeg fikk smerter i høyre side av ryggen, måtte konsentrere meg om å ligge i ro og huske å puste, for å ikke risikere at jeg jinxet noe. Ble helt svett. Først kjente jeg det bare litt, rett etter røret ble satt inn, deretter økte det på. Hjalp nok ikke at jeg var veldig tissetrengt. Sist gang kjente jeg ingenting. Alt gikk over etterpå, jeg er bare nysgjerrig på hva det var som skjedde.

Jeg er ganske sikker på at de hørte meg fra behandlingsrommet og inn på venteværelset ved sist innsett. Jeg hylte av smerte og av ren refleks så trakk jeg meg oppover i stolen, så ja det kan gjøre vondt. Men som tidligere nevnt så hadde jeg også uflaks med legen som utførte innsette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2019 den 9.40, Deseo skrev:

Merker ikke noe her heller dessverre. Rugedag 6. 

Siste forsøk som endte i SA i uke 6+4 fikk jeg skikkelig stikksmerter på høyreside i korsryggen på rugedag 5 og 6 og puppene klødde som fy og var veldig ømme, så har ikke så store forhåpninger denne runden 😥

Har også testdag på mandag.

Hvordan går det med deg? Noen tanker om morgendagens test?

Jeg har ingen forhåpninger og ser frem til å teste og få et svar. Holder motet oppe🍀 

Heier på oss🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, TiiBii skrev:

Hvordan går det med deg? Noen tanker om morgendagens test?

Jeg har ingen forhåpninger og ser frem til å teste og få et svar. Holder motet oppe🍀 

Heier på oss🌸

Har fått bittelitt ømme bryster, men utover det merker jeg ikke så mye😬 

Jeg tenkte helt feil. Trodde 25. Var på mandag, men har visst testdag på tirsdag 🙈 

Krysser alt jeg har for deg og håper på gode nyheter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, TiiBii skrev:

Jeg er ganske sikker på at de hørte meg fra behandlingsrommet og inn på venteværelset ved sist innsett. Jeg hylte av smerte og av ren refleks så trakk jeg meg oppover i stolen, så ja det kan gjøre vondt. Men som tidligere nevnt så hadde jeg også uflaks med legen som utførte innsette..

Uff, skjønner deg. Tror ikke du har nevnt hva som var uflaks, eller jeg kan ikke huske å ha lest det. Kjente du smerte i ryggen? Tror ikke jeg hadde uflaks med legen, han virket til å ha full kontroll, og fant en god plassering ganske fort. Var samme lege som sist, da kjente jeg ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, TiiBii skrev:

Hvordan går det med deg? Noen tanker om morgendagens test?

Jeg har ingen forhåpninger og ser frem til å teste og få et svar. Holder motet oppe🍀 

Heier på oss🌸

Hvordan gikk testingen @TiiBii

Krysser alt jeg har for at du har fått/får gode nyheter

😍🤞

Endret av Deseo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Deseo skrev:

Hvordan gikk testingen @TiiBii

Krysser alt jeg har for at du har fått/får gode nyheter

😍🤞

Dessverre😔

Akkurat nå kjennes alt så tomt og urettferdig, slitsomt, tungt og ikke minst håpløst.

Oppstart på medisiner i August og antatt uttak/innsett i uke 37. Lang protokoll.

Nå ligger jeg gjemt inni dynen og her skal jeg tillate meg å bli en stund før jeg skal snu den negative tankegangen, reise meg opp, løfte hode og se fremover🍀 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, TiiBii skrev:

Dessverre😔

Akkurat nå kjennes alt så tomt og urettferdig, slitsomt, tungt og ikke minst håpløst.

Oppstart på medisiner i August og antatt uttak/innsett i uke 37. Lang protokoll.

Nå ligger jeg gjemt inni dynen og her skal jeg tillate meg å bli en stund før jeg skal snu den negative tankegangen, reise meg opp, løfte hode og se fremover🍀 

 

Stor klem til deg 💛 Du ligger gjemt inni dynen med god grunn, ligg der så lenge du føler for det 😢 Håper du klarer å se fremover etter hvert og at du får en fin sommer ☘️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TiiBii skrev:

Dessverre😔

Akkurat nå kjennes alt så tomt og urettferdig, slitsomt, tungt og ikke minst håpløst.

Oppstart på medisiner i August og antatt uttak/innsett i uke 37. Lang protokoll.

Nå ligger jeg gjemt inni dynen og her skal jeg tillate meg å bli en stund før jeg skal snu den negative tankegangen, reise meg opp, løfte hode og se fremover🍀 

 

Åhh. Det er en så utrolig vond og slitsom prosess det her. Grav deg godt ned, kjenn på alle de kjipe følelsene en stund, for de er der med god grunn. Stor klem ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TiiBii skrev:

Dessverre😔

Akkurat nå kjennes alt så tomt og urettferdig, slitsomt, tungt og ikke minst håpløst.

Oppstart på medisiner i August og antatt uttak/innsett i uke 37. Lang protokoll.

Nå ligger jeg gjemt inni dynen og her skal jeg tillate meg å bli en stund før jeg skal snu den negative tankegangen, reise meg opp, løfte hode og se fremover🍀 

 

Det var trist å vite❤ 

Ligg der så lenge du trenger kjære deg. Full forståelig å føle det slikt. 

Godt å vite at planen videre er allerede satt. Kan føles som en evighet til, men håper sommeren og godværet hjelper på humøret og får tiden til å gå fort. 

Sender deg en kjempegod klem ❤😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TiiBii skrev:

Dessverre😔

Akkurat nå kjennes alt så tomt og urettferdig, slitsomt, tungt og ikke minst håpløst.

Oppstart på medisiner i August og antatt uttak/innsett i uke 37. Lang protokoll.

Nå ligger jeg gjemt inni dynen og her skal jeg tillate meg å bli en stund før jeg skal snu den negative tankegangen, reise meg opp, løfte hode og se fremover🍀 

 

Uff dette var så trist å lese😞🥺❤️ Sender deg mange gode tanker og en stor klem!❤️ 

Det er lov å ha en sofa og dyne-dag i dag. Det er lov å sorge i den kjempe tøffe ivf prosessen. Tenker på deg💝 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...