Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

Vet noen hva som er mest brukt ved frys, styrt eller naturlig syklus? St Olavs om det har noe å si.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Neutral90 skrev:

Vet noen hva som er mest brukt ved frys, styrt eller naturlig syklus? St Olavs om det har noe å si.

 

Det kommer vel mest an på om du har en regelmessig syklus i bunn og om slimhinnen din pleier å være god, slik jeg har forstått det. Fikk innsett i naturlig syklus i dag, og det var veldig deilig for kroppen. Men hodet blir litt slitent av at man ikke kan påvirke når eggløsningen kommer, så forrige forsøk på innsett for meg krasjet med påske. Lettere å styre innsett ved bruk av østrogen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere spørsmål og tanker fra meg, kanskje noen her vet?

vi har ett egg på frys. Kan vi ta ny stimulering og ferskforsøk først eller må vi ta egget i fryseren først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått beskjed om at man ikke skal ha sex etter innsett (fryseforsøk) fordi orgasme kan gjøre at livmorslimhinnen støtes ut? Ikke det at det frister med den ekle kremen men greit å vite. På UL forrige uke sa legen nemlig det og jeg har aldri hørt det før. Jeg spurte igjen idag etter innsett fordi det var en annen lege og hun sa «bare lev som normalt». Nå er jeg sikkert i overkant hysterisk men what to do i denne deilige ventetiden🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Påmfritt skrev:

Har dere fått beskjed om at man ikke skal ha sex etter innsett (fryseforsøk) fordi orgasme kan gjøre at livmorslimhinnen støtes ut? Ikke det at det frister med den ekle kremen men greit å vite. På UL forrige uke sa legen nemlig det og jeg har aldri hørt det før. Jeg spurte igjen idag etter innsett fordi det var en annen lege og hun sa «bare lev som normalt». Nå er jeg sikkert i overkant hysterisk men what to do i denne deilige ventetiden🤷🏻‍♀️

Jeg har ikke fått beskjed om det. Vi hadde sex ikke mange dagene etter fryseforsøk. Forsøket endte jo negativt, men vil ikke tro det hadde noen påvirkning. 

Endret av Kone92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går privat å fikk beskjed om å vente minst 2-3 dager etter innsett med å ha sex.

Anonymkode: 906fa...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.6.2019 den 16.05, TiiBii skrev:

Åh,herlig💖 Vi krysser alt vi har🌸

Hvordan går det med deg @TiiBii? Merker du noe på kroppen? 🤞

Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg en offisiell ruger 🙈 😍(fryseforsøk). Uff for en nervepirende morgen det har vært. Var livredd at tlf ringer. Begge egg klarte opptining🙏🏻👏🏻. Men kvaliteten på de i dag var ikke på topp😞, spes det ene egget. Begge var super kvalitet den dagen de ble fryst. Legen sa det blir ikke tvillinger, men begge var bra nok for å sette inne. Uff nå er det bare å håpe på at ihvertfall den ene våkner litt mer og utvikler seg videre😰🙏🏻🤞🏻

Nå blir det 12 nervepirrende dager 🙈. Testdagen er 1.juli.

Endret av Blomst37
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Blomst37 skrev:

Da er jeg en offisiell ruger 🙈 😍(fryseforsøk). Uff for en nervepirende morgen det har vært. Var livredd at tlf ringer. Begge egg klarte opptining🙏🏻👏🏻. Men kvaliteten på de i dag var ikke på topp😞, spes det ene egget. Begge var super kvalitet den dagen de ble fryst. Legen sa det blir ikke tvillinger, men begge var bra nok for å sette inne. Uff nå er det bare å håpe på at ihvertfall den ene våkner litt mer og utvikler seg videre😰🙏🏻🤞🏻

Nå blir det 12 nervepirrende dager 🙈. Testdagen er 1.juli.

Masse lykke til❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis @Blomst37, får håpe eggene dine trives bedre på innsiden en i en skål! Nå som han har sagt det ikke blir tvillinger er det helt sikkert akkurat det det blir!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Wiley skrev:

Grattis @Blomst37, får håpe eggene dine trives bedre på innsiden en i en skål! Nå som han har sagt det ikke blir tvillinger er det helt sikkert akkurat det det blir!

Ja ikke sant!😂🙏🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Deseo skrev:

Hvordan går det med deg @TiiBii? Merker du noe på kroppen? 🤞

Når skal du teste?

Merker overhode ingenting. Rugedag 8 og nada symptomer.

Fikk litt rosa utflod på papiret i går og tanken slo meg om en evt festeblødning? Eller så er det bare et resultat av Crinonen.

Har testdag til mandag, 26/6.

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Blomst37 skrev:

Da er jeg en offisiell ruger 🙈 😍(fryseforsøk). Uff for en nervepirende morgen det har vært. Var livredd at tlf ringer. Begge egg klarte opptining🙏🏻👏🏻. Men kvaliteten på de i dag var ikke på topp😞, spes det ene egget. Begge var super kvalitet den dagen de ble fryst. Legen sa det blir ikke tvillinger, men begge var bra nok for å sette inne. Uff nå er det bare å håpe på at ihvertfall den ene våkner litt mer og utvikler seg videre😰🙏🏻🤞🏻

Nå blir det 12 nervepirrende dager 🙈. Testdagen er 1.juli.

Lykke til! Satt inn ett tredagers fra frys på mandag, så da ligger vi ganske likt. Absolutt veldig nervepirrende dager fremover! 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, TiiBii skrev:

Merker overhode ingenting. Rugedag 8 og nada symptomer.

Fikk litt rosa utflod på papiret i går og tanken slo meg om en evt festeblødning? Eller så er det bare et resultat av Crinonen.

Har testdag til mandag, 26/6.

Hvordan går det med deg?

Merker ikke noe her heller dessverre. Rugedag 6. 

Siste forsøk som endte i SA i uke 6+4 fikk jeg skikkelig stikksmerter på høyreside i korsryggen på rugedag 5 og 6 og puppene klødde som fy og var veldig ømme, så har ikke så store forhåpninger denne runden 😥

Har også testdag på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prøverpåny skrev:

Lykke til! Satt inn ett tredagers fra frys på mandag, så da ligger vi ganske likt. Absolutt veldig nervepirrende dager fremover! 🤞🤞

Så spennende!🙈💓 Krysser alt jeg har for oss begge! 🙏🏻🤞🏻 Lykke lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Deseo skrev:

Merker ikke noe her heller dessverre. Rugedag 6. 

Siste forsøk som endte i SA i uke 6+4 fikk jeg skikkelig stikksmerter på høyreside i korsryggen på rugedag 5 og 6 og puppene klødde som fy og var veldig ømme, så har ikke så store forhåpninger denne runden 😥

Har også testdag på mandag.

Mine to forsøk som gav positiv test var helt forskjellige. Første (når jeg mistet i uke 10) kjente jeg mye stikkninger i rugedagene og forskjellige symptomer, mens denne gang (er nå i uke 13❤️) var jeg bombesikker på at det gikk negativt. Ingen symptomer i det hele tatt😅 så ikke ta sorgene på forskudd, det gjorde jeg🙄. 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Betta123 skrev:

Mine to forsøk som gav positiv test var helt forskjellige. Første (når jeg mistet i uke 10) kjente jeg mye stikkninger i rugedagene og forskjellige symptomer, mens denne gang (er nå i uke 13❤️) var jeg bombesikker på at det gikk negativt. Ingen symptomer i det hele tatt😅 så ikke ta sorgene på forskudd, det gjorde jeg🙄. 😊

Så godt å vite at det går bra med deg 😁❤ 

Nei burde ikke ta sorgene på forskudd, men det er vanskelig 🙈

Får krysse fingrene og håpe på det beste ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det tilbake hit i august/september... Vi mistet spiren vår, medisinsk abort for tre dager siden, da skulle jeg ha vært 9+0 💔

Lykke til til alle dere som holder på med forsøk nå, ser at det er en del rugere nå 🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Da blir det tilbake hit i august/september... Vi mistet spiren vår, medisinsk abort for tre dager siden, da skulle jeg ha vært 9+0 💔

Lykke til til alle dere som holder på med forsøk nå, ser at det er en del rugere nå 🤞🏻❤️

Åh nei så forferdelig trist!😢 Sender deg masse gode varme tanker og en stor klem❤️

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Da blir det tilbake hit i august/september... Vi mistet spiren vår, medisinsk abort for tre dager siden, da skulle jeg ha vært 9+0 💔

Lykke til til alle dere som holder på med forsøk nå, ser at det er en del rugere nå 🤞🏻❤️

Så tragisk. Jeg føler sånn med deg. Stor klem til deg. Nå blir det deilig sommerferie og ro for kroppen. Plutselig er du i gang igjen. Etter min MA sitter jeg nå med nytt håp, og har fått en liten blasto satt inn i dag. Alt blir bedre med tiden. ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...