Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Aaa08 skrev:

Var på seminar med Olga fra st Petersburg i dag. 

Er det noen her inne som var i denne klinikken? 

Jeg var også på seminaret😊 Fikk godt inntrykk av henne, hun virket veldig grundig og seriøs. Har ikke noe å bidra med til vurderingen, var en blogger som skrev veldig negativt om sin opplevelse men samtidig veldig mange som har lykkes der. Hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Waldfee skrev:

Hei @Blomst37, så utrolig hyggelig å høre fra deg igjen 💗 Har tenkt på deg mange ganger i tiden som har gått. Ønsker deg all verdens lykke til med fryseforsøket 🤞💗!! Klemmer 💗

Så koselig!😍 tusen takk!💓🙏🏻

Hvordan går det med deg?? 💓Er ikke du også i gang med nytt forsøk? Stor klem🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomst37 skrev:

Så koselig!😍 tusen takk!💓🙏🏻

Hvordan går det med deg?? 💓Er ikke du også i gang med nytt forsøk? Stor klem🤗

Jo takk, det ble mislykket dessverre: fikk 14 egg, 7 befruktet og har to på frys. Men tviler på eggkvaliteten min, har begynt å tenke litt på eggdonasjon faktisk. Vært på seminar med russisk klinikk i dag. Er litt i tenkeboksen og gleder meg til sommer uten ivf! Man trenger virkelig pause innimellom 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Aaa08 skrev:

Satt du inn 5 dagers? 

Ja, det hadde begynt og komme ut av skallet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Waldfee skrev:

Jeg var også på seminaret😊 Fikk godt inntrykk av henne, hun virket veldig grundig og seriøs. Har ikke noe å bidra med til vurderingen, var en blogger som skrev veldig negativt om sin opplevelse men samtidig veldig mange som har lykkes der. Hva tenker du?

Har lest bloggen til Mina, men snakket også med folk som er veldig fornøyd med klinikken. 

Hadde samtale med en koordinator på lørdag og skal snakke med legen på fredag. 

Olga vil jo dyrke i 5 dager og fryse ned helst.. Men mine har aldri overlevd så lenge.. Så lurer på hva hun sier. 

Blir litt styr med visum hvis man skal dit.. 

Jeg står mellom henne og en klinikk i Polen som er mye billigere og er også opptatt av genetikk osv. 

 

Hva tenker du? 

Endret av Aaa08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Wiley skrev:

Noen som har flydd med sprøyter før? Reiser i morgen tidlig og har ikke noen lege erklæring, noen som har trengt dette?

Flydd til Danmark med sprøyter, det gikk helt fint. Husker ikke om jeg hadde med noe skriv fra legen, men måtte uansett ikke vise noe. Ha alt i emballasjen sin, så går det  fint! God tur hvorhen du skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Aaa08 skrev:

Har lest bloggen til Mina, men snakket også med folk som er veldig fornøyd med klinikken. 

Hadde samtale med en koordinator på lørdag og skal snakke med legen på fredag. 

Olga vil jo dyrke i 5 dager og fryse ned helst.. Men mine har aldri overlevd så lenge.. Så lurer på hva hun sier. 

Blir litt styr med visum hvis man skal dit.. 

Jeg står mellom henne og en klinikk i Polen som er mye billigere og er også opptatt av genetikk osv. 

 

Hva tenker du? 

Jeg skal også ha en samtale med dem. Ikke helt sikker hva vi gjør, vurderer eggdonasjon også. Jeg har heller ikke fått gode blastocyster. Fikk inntrykk av at hun er flink til å tilpasse et opplegg til hver enkelt, det har jeg savnet her. Men visum og utlandet er styrete! Polen har jeg ikke hørt om. 

Krysser fingrene fortsatt for at forsøket ditt nå lykkes 💗🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Aaa08 skrev:

Har lest bloggen til Mina, men snakket også med folk som er veldig fornøyd med klinikken. 

Hadde samtale med en koordinator på lørdag og skal snakke med legen på fredag. 

Olga vil jo dyrke i 5 dager og fryse ned helst.. Men mine har aldri overlevd så lenge.. Så lurer på hva hun sier. 

Blir litt styr med visum hvis man skal dit.. 

Jeg står mellom henne og en klinikk i Polen som er mye billigere og er også opptatt av genetikk osv. 

 

Hva tenker du? 

Vi var veldig fast bestemt på å bruke Olga. Var på seminar også hadde vi en samtale med Olga. Jeg husker jeg var så sjukt positiv til dette. 

Sendte inn alle mine papirer inn og hadde avtalt å ha en samtale med Olga klokken 08.00 på morgen. Vi satt klare foran PC og ventet på de skulle ringe fra Russland. Hun ringte oss 1,5 time seinere og da hadde hun ikke lest alt av mine jonaler grundig. Også snakket hun med oss sånn i 2 min og da ville hun ta ny test for å se kvaliteten på eggene. Skulle ønske hun hadde spurt om det før,m når jeg sendte inn alle mine papirer. Hvis de var under 2 så ville hun at vi skulle vurdere eggdonasjon. Og det skjønner jeg jo, det er jo det de tjener penger på. Også leste jeg Mina sin opplevelse og takket Gud for at jeg ble gravid og slapp å dra dit. 

Det skader aldri å ta en prat og ta en avgjørelse ut i fra det. Jeg tror på det med å dyrke egg og fryse det på dag 5, også sette inn i naturlig syklus. Det gjorde de med meg i Oslo og det fungerte. Og det er det Dr Olga snakker mye om også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Da jeg snakket med koordinator på lørdag, så spurte jeg faktisk hva de tenker om det mina skrev på bloggen sin. De sa det var dumt at hun har opplevd noe sånt, hun var i de andre lokalene de ikke bruker lenger. Og sånn er det desverre, ikke alle blir fornøyd.

Vet er russerne de virker mer streng i forhold til folk fra skandinaviske land, men jeg er ikke redd å si ifra hvis det er noe jeg ikke liker. 

Hun jeg snakket med på lørdag har fått alle opplysninger, så håper de ikke trenger noe mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Waldfee skrev:

Jo takk, det ble mislykket dessverre: fikk 14 egg, 7 befruktet og har to på frys. Men tviler på eggkvaliteten min, har begynt å tenke litt på eggdonasjon faktisk. Vært på seminar med russisk klinikk i dag. Er litt i tenkeboksen og gleder meg til sommer uten ivf! Man trenger virkelig pause innimellom 💗

Uff🥺💓 Skjønner godt at man begynner å tenke på andre alternativer. Men kanskje de du har på frys er gullegg🤞🏻💓 Man vet aldri.

Har en venninne som har også vært på seminar med Olga. En ting jeg ikke liker med henne er at hun sier baby garanti eller 80% (hvis jeg husker riktig?) penger tilbake. Hm...Ikke lett dette her med ivf.😰

Hvis vi ikke lykkes med fryseforsøk nå, tar vi en laaang pause igjen før vi setter i gang med siste forsøk. Og må nok sette strek etter den... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomst37 skrev:

Uff🥺💓 Skjønner godt at man begynner å tenke på andre alternativer. Men kanskje de du har på frys er gullegg🤞🏻💓 Man vet aldri.

Har en venninne som har også vært på seminar med Olga. En ting jeg ikke liker med henne er at hun sier baby garanti eller 80% (hvis jeg husker riktig?) penger tilbake. Hm...Ikke lett dette her med ivf.😰

Hvis vi ikke lykkes med fryseforsøk nå, tar vi en laaang pause igjen før vi setter i gang med siste forsøk. Og må nok sette strek etter den... 

Ja, jeg lurer på de gulleggene, hvor ble de av 🤔! Jeg liker heller ikke markedsføringen, men hun var mye mer lege enn selger på det seminaret så fikk et bedre inntrykk da. Jeg tenker litt sånn at hvis det kan øke sjansen for å lykkes.... men mannen er skeptisk. Vi får se! Krysser fingrene alt jeg kan for deg💗 Har tenkt på deg siste halvåret og lurt på hvordan det gikk 💗. Vi satser alt på at dere lykkes nå 🤞!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Aaa08 skrev:

. Da jeg snakket med koordinator på lørdag, så spurte jeg faktisk hva de tenker om det mina skrev på bloggen sin. De sa det var dumt at hun har opplevd noe sånt, hun var i de andre lokalene de ikke bruker lenger. Og sånn er det desverre, ikke alle blir fornøyd.

Vet er russerne de virker mer streng i forhold til folk fra skandinaviske land, men jeg er ikke redd å si ifra hvis det er noe jeg ikke liker. 

Hun jeg snakket med på lørdag har fått alle opplysninger, så håper de ikke trenger noe mer. 

Jeg tenker at ting kanskje blir litt satt på spissen, og så har folk ulike erfaringer. Kjipt at hun hadde en dårlig opplevelse, men veldig mange lykkes jo der, som er «slitere» i norsk system. De har vel gått over til ny klinikk delvis pga den omtalen vil jeg tro.... jeg tenker det viktige er hva de får til, så får man heller tåle en litt røff stil... hver må gjøre det man er komfortabel med. håper du får noen gode tips 🤞💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Hollymolly skrev:

Vi var veldig fast bestemt på å bruke Olga. Var på seminar også hadde vi en samtale med Olga. Jeg husker jeg var så sjukt positiv til dette. 

Sendte inn alle mine papirer inn og hadde avtalt å ha en samtale med Olga klokken 08.00 på morgen. Vi satt klare foran PC og ventet på de skulle ringe fra Russland. Hun ringte oss 1,5 time seinere og da hadde hun ikke lest alt av mine jonaler grundig. Også snakket hun med oss sånn i 2 min og da ville hun ta ny test for å se kvaliteten på eggene. Skulle ønske hun hadde spurt om det før,m når jeg sendte inn alle mine papirer. Hvis de var under 2 så ville hun at vi skulle vurdere eggdonasjon. Og det skjønner jeg jo, det er jo det de tjener penger på. Også leste jeg Mina sin opplevelse og takket Gud for at jeg ble gravid og slapp å dra dit. 

Det skader aldri å ta en prat og ta en avgjørelse ut i fra det. Jeg tror på det med å dyrke egg og fryse det på dag 5, også sette inn i naturlig syklus. Det gjorde de med meg i Oslo og det fungerte. Og det er det Dr Olga snakker mye om også. 

Takk for at du deler erfaringen💗! Tenk så herlig at det ordnet seg uten russlandstur for deg!👍😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Waldfee skrev:

Takk for at du deler erfaringen💗! Tenk så herlig at det ordnet seg uten russlandstur for deg!👍😊

Ja, det var flaks. Nå er det 4 uker til termin og klarer fortsatt ikke tenke at vi lykkes med siste fryseforsøket. belønningen er ganske så fantastisk og man glemmer fort alt man har vært gjennom når man endelig får positiv test. Og hvis dere vurdere eggdonasjon så er det også fantastisk. Man vil få en tilknytning til barnet du bærer, og når hun/han sparker så vil man ikke tenke det er ikke mitt egg❤️ Jeg heier på deg/dere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er lett overvektig? Jeg veier ca 80 kilo og er litt redd for at det påvirker sjansene for å lykkes med ivf... noen med erfaring? 

Anonymkode: c8738...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som er lett overvektig? Jeg veier ca 80 kilo og er litt redd for at det påvirker sjansene for å lykkes med ivf... noen med erfaring? 

Anonymkode: c8738...5b6

Har tenkt på det selve Jeg er 169 og veier 70. Er vel ikke akkurat overvektig, men kan kanskje påvirke?

Anonymkode: 1b2a2...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen😔 Da er ivf prøvingen over for vår del.

Vi har en gutt på 3 og er veldig heldige!! Sjøl om nr 2 er like ønsket!! Men vi gir ikke opp å prøve, vi har bevis på at vi kan på egenhånd🤞🤞Men blir mer fokus på å leve og nyte tiden med han vi har💙

Men blir spennende å følge alle dere andre videre❤️❤️ Ønsker dere lykke til og håper alle får ønskebarna sine💕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt på det selve Jeg er 169 og veier 70. Er vel ikke akkurat overvektig, men kan kanskje påvirke?

Anonymkode: 1b2a2...a87

ja, ingen har nevnt vekten min enda da. De hadde kanskje nevnt noe hvis det ville hatt stor innvirkning? Jeg spiser relativt sunt og er ganske aktiv, men hadde man kanskje ikke hatt problemer om man veide 10 kilo mindre liksom? 

Anonymkode: c8738...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Naomi1988 skrev:

Da kom mensen😔 Da er ivf prøvingen over for vår del.

Vi har en gutt på 3 og er veldig heldige!! Sjøl om nr 2 er like ønsket!! Men vi gir ikke opp å prøve, vi har bevis på at vi kan på egenhånd🤞🤞Men blir mer fokus på å leve og nyte tiden med han vi har💙

Men blir spennende å følge alle dere andre videre❤️❤️ Ønsker dere lykke til og håper alle får ønskebarna sine💕 

Det var trist å lese... Stor klem ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...