Aaa08 Skrevet 28. mai 2019 #2061 Skrevet 28. mai 2019 1 time siden, prøverpåny skrev: Holder fingrene krysset for disse syv 🤞 Håper formen også tilsier innsett, fikk ikke sist med 21 egg ut. Men var heller ikke inne for å vurdere tilstanden det som skulle vært innsettdagen, så er kanskje litt tettere oppfølging der du er nå 😊 Skal rett til innsett uten noe kontroll... Men føler meg ganske bra
Kone92 Skrevet 28. mai 2019 #2062 Skrevet 28. mai 2019 Negativ test i dag også. 11 dpo. Selvom det fortsatt kan være for tidlig begynner jeg å tenke på neste forsøk. Vi har heldigvis mange på frys, men vet noen om en må ha pause mellom fryseforsøk? Eller kan en begynne rett på igjen? Jeg håper det! For ellers krasjer det med når riksen er stengt i sommer, og da må jeg vente helt til august😩
Neutral90 Skrevet 28. mai 2019 #2063 Skrevet 28. mai 2019 Jeg lurer på det samme som @Kone92 Vet noen forresten når st Olavs har sommerstengt? fikk svar på HCG prøvene nå, ingen stigning fra fredag så da er vel håpet kjørt
Deseo Skrevet 28. mai 2019 #2064 Skrevet 28. mai 2019 31 minutter siden, Kone92 skrev: Negativ test i dag også. 11 dpo. Selvom det fortsatt kan være for tidlig begynner jeg å tenke på neste forsøk. Vi har heldigvis mange på frys, men vet noen om en må ha pause mellom fryseforsøk? Eller kan en begynne rett på igjen? Jeg håper det! For ellers krasjer det med når riksen er stengt i sommer, og da må jeg vente helt til august😩 Håper den blir positiv 🤞 Det er nok dessverre lite sannsynlig for at du rekker en runde til før de stenger for sommeren. Da jeg snakket med riksen etter min SA måtte neste forsøk planlegges nøye for å rekke før sommeren da det var fullt i mai. startet på Primolutt 16.mai (for å få mens til å starte opp neste fryseforsøk og innsett blir forhåpentligvis i uke 24. Men dersom forsøket ditt ikke skulle gå denne gangen (krysser fingrene for at det går) så håper jeg de får skvist deg inn før sommeren. Kjipt å vente til august 😊
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #2066 Skrevet 29. mai 2019 Jeg begynner med mitt andre forsøk nå snart. Hos Medicus gir de meg samme stimuleringsplan som sist, da det var et vellykket forsøk før jeg mistet. Har hatt forsamtale på sykehuset også nå, denne legen var av få ord, men sykepleier begynte å prate om blodfortynnende, selv om legen ikke hadde tatt opp dette. Heller ikke Medicus har nevnt dette. Nå ble jeg usikker på om dette er noe jeg bør vurdere å be om, hvis det kan være med å hindre at jeg mister? Noen som vet? Anonymkode: 2934a...a6a
Naomi1988 Skrevet 29. mai 2019 #2067 Skrevet 29. mai 2019 (endret) 3 timer siden, Kristina00 skrev: Rugedag 9! Kan nesten ikke tro det😭❤️ Så gøy, gratulerer❤️ har du hatt noen symptomer? Endret 29. mai 2019 av Naomi1988 1
Fiiol Skrevet 29. mai 2019 #2068 Skrevet 29. mai 2019 ☝🏻 Meg forresten, angående blodfortynnende. Vet ikke hvorfor jeg ble anonym. Går fort i svingene her på morningen. Gratulerer @Kristina00 🥰
Amybie Skrevet 29. mai 2019 #2069 Skrevet 29. mai 2019 Hei! Har et spørsmål til dere som er mer erfarne. Holder på med mitt første fryseforsøk (uten medisiner). I dag er det 9 dager siden innsett, å bare måtte teste meg.. er denne svake streken positiv, eller kan jeg bli lurt?🤞 tenker at den bør være sterkere, da jeg egentlig venter mens i dag/ morgen..
Kristina00 Skrevet 29. mai 2019 #2070 Skrevet 29. mai 2019 2 hours ago, Naomi1988 said: Så gøy, gratulerer❤️ har du hatt noen symptomer? Tusen takk😍 Nei, absolutt ingenting igrunn, eneste som slo meg var igårkveld at jeg har fått mørkere og litt større ringer rundt niplene også er jeg veldig trøtt, men det er jo en av bivirkningene til cyclogest også. Takk, @Fiiol ❤️ 1
Aaa08 Skrevet 29. mai 2019 #2071 Skrevet 29. mai 2019 6 timer siden, Kristina00 skrev: Rugedag 9! Kan nesten ikke tro det😭❤️ Gratulerer! Har du tatt ovitrelle denne runden?
Kristina00 Skrevet 29. mai 2019 #2072 Skrevet 29. mai 2019 25 minutter siden, Aaa08 said: Gratulerer! Har du tatt ovitrelle denne runden? Takk❤️ Ja, tok ovitrelle 13/5. 1
Kone92 Skrevet 29. mai 2019 #2073 Skrevet 29. mai 2019 Snakket med riksen nå. Jeg trengte egentlig ikke vente en syklus mellom fryseforsøk. Men det var helt fullt hos dem fremover. Så jeg må vente til august med nytt fryseforsøk😭
Aaa08 Skrevet 29. mai 2019 #2074 Skrevet 29. mai 2019 2 timer siden, Kristina00 skrev: Takk❤️ Ja, tok ovitrelle 13/5. Da er det ute av kroppen 😊 1
Kristina00 Skrevet 29. mai 2019 #2075 Skrevet 29. mai 2019 28 minutter siden, Aaa08 said: Da er det ute av kroppen 😊 Ja, ble lettere bekymret når du spurte å måtte begynne å telle😅🙈
Popkorn Skrevet 29. mai 2019 #2076 Skrevet 29. mai 2019 Hei hei dere! Lurte på en liten sak... Jeg venter mens for å kunne sette i gang mitt første fryseforsøk og er nå i dag 29 (av normalt 31 dagers syklus). 16 mai (da 16 av syklusen) fikk jeg litt småblødninger og det har jeg hatt siden da... Det har ikke vært mye blødning, og det har for det meste vært gammelt blod, men jeg stusser jo litt. Jeg har ikke hatt behov for å bruke noe bind/tamponger, men det er litt på papiret hver gang jeg går på do og litt i trusa hver dag... Jeg sa det til sykepleier og hun sa at jeg måtte ta det med legen, men jeg får jo ikke sett legen før jeg starter på medisin etter at jeg har fått mens... Uff... Merker at jeg stresser litt for at mens ikke kommer og at jeg da misser sjansen denne runden... Hadde en syklus på 43 dager sist syklus.... Noen som har vært bort i noe lignende?
Jeio Skrevet 29. mai 2019 Forfatter #2077 Skrevet 29. mai 2019 Jeg skal ha fryseforsøk i neste syklus. Fikk liten blødning i dag over en uke før jeg ventet mensen. Så jeg ringte riksen og fikk time til kontroll om 9 dager. Håper ikke jeg har fått helt ustabil syklus nå, slik at kroppen blir klar til å sette inn emryo.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #2078 Skrevet 30. mai 2019 Hva er denne egnethetssamtale man har på sykehuset før man blir godkjent til IVF i utlandet? Anonymkode: 0b4fb...f31
Kone92 Skrevet 30. mai 2019 #2079 Skrevet 30. mai 2019 Negativ test i dag, og skal ta blodprøve i morgen. Så da regner jeg med at dette fryseforsøket også var mislykket. Jeg vet at jeg egentlig ikke skal slutte på medisiner før jeg får svar på blodprøve, men siden jeg gjør det på et lokalt sykehus får jeg ikke svar før i begynnelsen av neste uke. Det virker så fryktelig unødvendig og da fortsette på medisiner når jeg vet at jeg ikke er gravid. Hva hadde dere gjort?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #2080 Skrevet 30. mai 2019 46 minutter siden, Kone92 skrev: Negativ test i dag, og skal ta blodprøve i morgen. Så da regner jeg med at dette fryseforsøket også var mislykket. Jeg vet at jeg egentlig ikke skal slutte på medisiner før jeg får svar på blodprøve, men siden jeg gjør det på et lokalt sykehus får jeg ikke svar før i begynnelsen av neste uke. Det virker så fryktelig unødvendig og da fortsette på medisiner når jeg vet at jeg ikke er gravid. Hva hadde dere gjort? ❤ Anonymkode: 9af59...09a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå