Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 11.6.2019 den 20.08, TiiBii skrev:

Takk for det, har hatt innsett med et annet team som jobbet og de var så hyggelig, møtekommende og rause! Det er denne éne legen som får meg til å føle meg som et produkt. Jeg tror vedkommende har glemt hvor nervepirrende, unikt og spesielt hele denne prosessen er for oss IVF’ere. At vi kommer til dere å søker råd og hjelp om noe av det vi ønsker oss aller mest her i livet.

Masse lykke til på torsdagen! Håper telefonen IKKE ringer (jeg måtte melde fra til familien om at det var ikke lov å ringe meg før kl 13 i dag😂

Heia oss🌸 og våres små frø🥚

Da fikk jeg satt inn 2 gull🥚😍

Håper det går for oss begge denne gangen @TiiBii 😁🤞🙏

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Deseo skrev:

Da fikk jeg satt inn 2 gull🥚😍

Håper det går for oss begge denne gangen @TiiBii 😁🤞🙏

Åh,herlig💖 Vi krysser alt vi har🌸

• Liker 1
Skrevet

I dag har jeg vært på ultralyd. Og heldigvis resultatene var bedre enn forrige uke😰🙏🏻. Så det blir innsett på tirsdag🙏🏻🤞🏻 (fryseforsøk). Håper jeg IKKE får tlf fra Riks den dagen!

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Blomst37 said:

I dag har jeg vært på ultralyd. Og heldigvis resultatene var bedre enn forrige uke😰🙏🏻. Så det blir innsett på tirsdag🙏🏻🤞🏻 (fryseforsøk). Håper jeg IKKE får tlf fra Riks den dagen!

Så bra! Masse lykke til! Veldig store sjangser for at tining går fint altså, men det er sykt nervepirrende å håpe at telefonen ikke ringer hele dagen. 

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, Blomst37 skrev:

Herlig 👍👍 Krysser 🤞💗

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Wiley skrev:

Så bra! Masse lykke til! Veldig store sjangser for at tining går fint altså, men det er sykt nervepirrende å håpe at telefonen ikke ringer hele dagen. 

Tusen takk!☺️💓 Blir veldig spennende på tirsdag. 

Skrevet

Fikk bare ut 4 egg i dag. Noen som har lykkes med så få? Føler det er så lite å gå på. Sist var det kun ett igjen til innsett når de skulle dyrke til blasto, og da mistet jeg jo det som var det ene gullegget til slutt også, i MA. 

Skrevet
1 time siden, Fiiol skrev:

Fikk bare ut 4 egg i dag. Noen som har lykkes med så få? Føler det er så lite å gå på. Sist var det kun ett igjen til innsett når de skulle dyrke til blasto, og da mistet jeg jo det som var det ene gullegget til slutt også, i MA. 

Jeg har alltid mange. Sist 23. Men bare en grei nok til innsett, men ble ikke gravid. 

Så jeg velger å tro at mindre egg = bedre kvalitet! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Fiiol skrev:

Jeg fikk ut 7 nå sist. 3 ble dyrket til blasto, er gravid nå og fikk på frys❤️ Det fikk jeg ikke gangen før. Da fikk jeg 11 ut

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for oppløftende ord, @Aaa08 og @Betta123

Venter i spenning på resultatet nå. Blir nervepirrende dager, godt det er helg. 

Skrevet
2 timer siden, Fiiol skrev:

Utrolig trist det ikke gikk veien @Aaa08 😔

Gratulerer så mye med graviditet @Betta123

❤️

Tusen takk❤️Har ikke gått opp for meg enda❤️

• Liker 1
Skrevet

Til dere som har tatt Fyremadel. Satt dere de i magen eller låret? Ser det står låret i instruksjonen, men mener hun sa jeg skulle sette den i magen. Ble så usikker plutselig💉 

Skrevet
26 minutter siden, AM11 said:

Til dere som har tatt Fyremadel. Satt dere de i magen eller låret? Ser det står låret i instruksjonen, men mener hun sa jeg skulle sette den i magen. Ble så usikker plutselig💉 

Magen. Spurte klinikken om akkurat det og de sa det ikke spilte noen rolle, de foreslo bare at jeg gjorde det der jeg hadde mest fett siden den er litt «vondere» men du velger selv. 

Skrevet
7 minutter siden, Wiley skrev:

Magen. Spurte klinikken om akkurat det og de sa det ikke spilte noen rolle, de foreslo bare at jeg gjorde det der jeg hadde mest fett siden den er litt «vondere» men du velger selv. 

Takk😊

AnonymBruker
Skrevet

Hei damer! Hvordan regner man termin/uker ved fryseforsøk? Satt inn blasto egg for en uke siden.  

Anonymkode: c8738...5b6

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei damer! Hvordan regner man termin/uker ved fryseforsøk? Satt inn blasto egg for en uke siden.  

Legg på 14 dager + dager embryoet var gammelt (5)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Wiley skrev:

Legg på 14 dager + dager embryoet var gammelt (5)

Tre uker? Jeg skjønner ikke helt. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tre uker? Jeg skjønner ikke helt. 

Vanlig termin regnes ut fra dato for siste mens fordi man ikke vet dato for befrukting helt nøyaktig. Ved ivf vet man dag for befruktning nøyaktig, men du legger fortsatt på de to ukene sånn at du kan regne termin fra den datoen. Egguttak/befrukting er dag 14, så i ditt tilfelle er du 14+5+7, dvs 26 dager eller 3+5. Høres litt rart ut men det er sånn de regner. Du kan sjekke kalkulator her: https://flo.health/ivf-due-date-calculator

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, Wiley skrev:

Vanlig termin regnes ut fra dato for siste mens fordi man ikke vet dato for befrukting helt nøyaktig. Ved ivf vet man dag for befruktning nøyaktig, men du legger fortsatt på de to ukene sånn at du kan regne termin fra den datoen. Egguttak/befrukting er dag 14, så i ditt tilfelle er du 14+5+7, dvs 26 dager eller 3+5. Høres litt rart ut men det er sånn de regner. Du kan sjekke kalkulator her: https://flo.health/ivf-due-date-calculator

Ah, tusen takk for forklaring og link!. Den kalkulator var jo akkurat det jeg trengte siden jeg ikke helt skjønte hvordan jeg skulle regne det med en vanlig kalkulator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...