Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Blomst37 skrev:

Tusen takk!💝 og masse lykke til med graviditeten!🤞🏻❤️

Takk, du og 🥰❤

Anonymkode: 9af59...09a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Fiiol skrev:

Takk for beroligende svar. Googlet bilder i forsøk på å normalisere det, men ingen av bildene slo mitt eget maleri. Sikkert ikke lov å spør om her, men går det greit å stikke i det på nytt? Tar jo andre siden i morgen, men regner med det ikke er borte på en stund. Dekker halve magen, på en måte. 

Slår det mitt?😂

350CB56C-087E-4003-AD82-B9AC17D2BF75.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Betta123 skrev:

Slår det mitt?😂

350CB56C-087E-4003-AD82-B9AC17D2BF75.jpeg

Au, ser ikke godt ut det heller men hm, nei, det ligner på det ene jeg fikk sist runde som jeg tenkte var litt mer vanlig. 🙈 Det nå er mye større. Er så ekkelt å se på, på toppen av det hele så flasser jeg litt etter ferie og solskinn, så magen ser helt mørbanket ut. Godt bikinisesongen er over for min del. Huff, alt det vi skal stå i.

Klapp på skulderen til oss. 😂

Er du midt i stimulering du også nå? Har så lite oversikt her inne. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2019 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Hører ikke dette bedre til under graviditet-forumet?

 

hilsen langtidsprøver som er her for støtte i blytung situasjon 

Anonymkode: 64659...b0b

Hun har da prøvd lenge hun og! Det må vel være lov å oppdatere her inne når man er en fast deltaker i tråden?

Anonymkode: 7013d...5da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/6/2019 at 8:22 AM, Aaa08 said:

Hei. 

Vi har ikke bestemt veien videre ennå.... 

Har tatt en del prøver, har en genmutasjon som kan gjøre det vanskelig for egget å feste seg. Vanligvis bruker man blodfortynnende, det går jeg gjort ved siste 6 ivf uten at det hjalp, så ikke sikker dette er hoved problemet våres. 

Og har litt for høy NK verdi. 

Er i kontakt med ivf serum i Hellas, og Olga i st Petersburg. Samtale igjen med st Petersburg i morgen, lurer på hva de kommer til å si

 

Spennende tider, det er jo litt omstridt det med NK celler men samtidig så har jeg en venninne som hadde inkludert behandling for dette i sin protokoll og hun ble jo gravid da. Tror hun fikk intralipider gjennom hele syklusen og en stund etter positiv test pluss hele kjøret med prednisolon, progesteron sprøyter (til uke 30 eller noe) og baby aspirin. Heftige saker men det funket for henne. Har Hellas sagt noe om hvordan de har tenkt å angripe NK cellene og problematikken med implantasjon? Og gjør de evt PGD der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/10/2019 at 5:36 PM, Fiiol said:

Satt første sprøyte med bemfola i runde tre nå, trodde jeg var så rutinert, så jeg slurvet og glemte å stille den inn før jeg stakk den inn. Når jeg knotet med det etter spissen var inni, mistet jeg sprøyten. Har nå et realt blåmerke som er så stort og stygt, at jeg blir rett og slett kvalm/uvel av å se på det.

Blir nesten nervøs for at det jeg ved uhell gjorde var «farlig». 😖 

Masse lykke til! Tror ikke det blåmerket er farlig altså, tror fint du kan sette sprøyter på samme sted også, men det ser jo makabert ut da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.8.2019 den 22.22, Fiiol skrev:

Takk for beroligende svar. Googlet bilder i forsøk på å normalisere det, men ingen av bildene slo mitt eget maleri. Sikkert ikke lov å spør om her, men går det greit å stikke i det på nytt? Tar jo andre siden i morgen, men regner med det ikke er borte på en stund. Dekker halve magen, på en måte. 

Jeg er ikke så ofte her inne. Vet ikke om du fortsatt setter sprøyter, men ville definitivt prøvd å unngå blåmerket. 

Anonymkode: 07ead...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 13.18, Fiiol skrev:

Au, ser ikke godt ut det heller men hm, nei, det ligner på det ene jeg fikk sist runde som jeg tenkte var litt mer vanlig. 🙈 Det nå er mye større. Er så ekkelt å se på, på toppen av det hele så flasser jeg litt etter ferie og solskinn, så magen ser helt mørbanket ut. Godt bikinisesongen er over for min del. Huff, alt det vi skal stå i.

Klapp på skulderen til oss. 😂

Er du midt i stimulering du også nå? Har så lite oversikt her inne. 

 

 

Nei dette gjorde skikkelig vondt, men begynner heldigvis å forsvinne nå😅

Jeg ble gravid på mitt siste forsøk offentlig så jeg tar klexane(blodfortynnende) sprøyter hver dag frem mot fødsel. Er i uke 21 nå😍 liten pris å betale heldigvis❤️ Følger fremdeles med dere her inne, og lengter etter at dere også skal lykkes veldig snart!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Betta123 skrev:

Nei dette gjorde skikkelig vondt, men begynner heldigvis å forsvinne nå😅

Jeg ble gravid på mitt siste forsøk offentlig så jeg tar klexane(blodfortynnende) sprøyter hver dag frem mot fødsel. Er i uke 21 nå😍 liten pris å betale heldigvis❤️ Følger fremdeles med dere her inne, og lengter etter at dere også skal lykkes veldig snart!!

Gratulerer med graviditeten 🥰 Kan jeg spørre om du har fått påvist noen grunn til at du trenger blodfortynnende hele svangerskapet? Jeg er selv gravid etter siste offentlige forsøk, og gikk på blodfortynnende til uke 12 (er nå i uke 15). Det var mer for sikkerhets skyld, ikke noen bevist grunn til at jeg trengte det. Men har hatt flere spontanaborter.

Anonymkode: 9af59...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her fått avlyst fryseforsøk i naturlig syklus pga livmorslimhinnen? Jeg mener det er 2-3 dager før eggløsning, og den ble målt til bare 5 mm i dag. Legen virker negativ, venter på tlf fra st Olavs i morgen 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Wiley skrev:

Masse lykke til! Tror ikke det blåmerket er farlig altså, tror fint du kan sette sprøyter på samme sted også, men det ser jo makabert ut da. 

Tuusen takk!! 🤞🏻Ja, det er skikkelig stygt. 

Håper formen din er god/bedre. ❤️

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så ofte her inne. Vet ikke om du fortsatt setter sprøyter, men ville definitivt prøvd å unngå blåmerket. 

Anonymkode: 07ead...c75

Skal prøve på det, takk for svar! Det ser bedre ut, og har roet seg noen hakk i dag. 

5 timer siden, Betta123 skrev:

Nei dette gjorde skikkelig vondt, men begynner heldigvis å forsvinne nå😅

Jeg ble gravid på mitt siste forsøk offentlig så jeg tar klexane(blodfortynnende) sprøyter hver dag frem mot fødsel. Er i uke 21 nå😍 liten pris å betale heldigvis❤️ Følger fremdeles med dere her inne, og lengter etter at dere også skal lykkes veldig snart!!

Å, så kjekt! 🤩 Hadde en følelse av at jeg hadde lest det. Håper jeg også lykkes nå med 3. forsøk. Gratulerer så mye. ❤️

Mulig blodfortynnende øker sjansen for blåmerker? Jeg tar bare melatonin, og leste et sted at melatonin i kombinasjon med blodfortynnende kunne være uheldig. Tolket det dithen, at kanskje melatonin kan ha litt innvirkning på blåmerker hos meg. Men jeg er jo ingen lege. 

Lykke til videre med alt som venter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Neutral90 skrev:

Har noen her fått avlyst fryseforsøk i naturlig syklus pga livmorslimhinnen? Jeg mener det er 2-3 dager før eggløsning, og den ble målt til bare 5 mm i dag. Legen virker negativ, venter på tlf fra st Olavs i morgen 😕 

Ingen erfaring dessverre, aldri fått frys. Håper det ikke blir avlyst. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt at det blir prøverør. Noen råd, tips å gi bort? 

 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med graviditeten 🥰 Kan jeg spørre om du har fått påvist noen grunn til at du trenger blodfortynnende hele svangerskapet? Jeg er selv gravid etter siste offentlige forsøk, og gikk på blodfortynnende til uke 12 (er nå i uke 15). Det var mer for sikkerhets skyld, ikke noen bevist grunn til at jeg trengte det. Men har hatt flere spontanaborter.

Anonymkode: 9af59...09a

Det lurer jeg også på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Fiiol skrev:

Ingen erfaring dessverre, aldri fått frys. Håper det ikke blir avlyst. ❤️

Takk snille du ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med graviditeten 🥰 Kan jeg spørre om du har fått påvist noen grunn til at du trenger blodfortynnende hele svangerskapet? Jeg er selv gravid etter siste offentlige forsøk, og gikk på blodfortynnende til uke 12 (er nå i uke 15). Det var mer for sikkerhets skyld, ikke noen bevist grunn til at jeg trengte det. Men har hatt flere spontanaborter.

Anonymkode: 9af59...09a

Tusen takk🥰. 

Jeg ble gravid andre forsøk også, men mistet i uke 10. Så tok de noen nye blodprøver av meg før 3 forsøk som viste jeg var i grenseland til å måtte ha blodfortynnende hele svangerskapet. Husker dessverre ikke hva det heter det de testet for😅men tror det var noe blodpropp relatert? Jeg var innom to leger på sykehuset, der den ene sa jeg kun trengte å bruke de frem til oul (går både på klexane og albyle) og den andre sa frem til en måned før fødsel🙈. Da ble jeg veldig usikker og redd så jeg sa at jeg ikke turde å slutte. Så redd for å miste igjen. Legen har nå sagt at det er opp til meg selv,. Han mener det er trygt å slutte men jeg er så redd og bekymret så da var det ikke noe problem å fortsette på de. Så da gjør jeg rett og slett det😅 tror nok ikke det er 100% nødvendig men jeg tørr ikke ta sjansen. 

 

1 time siden, Fiiol skrev:

Tuusen takk!! 🤞🏻Ja, det er skikkelig stygt. 

Håper formen din er god/bedre. ❤️

Skal prøve på det, takk for svar! Det ser bedre ut, og har roet seg noen hakk i dag. 

Å, så kjekt! 🤩 Hadde en følelse av at jeg hadde lest det. Håper jeg også lykkes nå med 3. forsøk. Gratulerer så mye. ❤️

Mulig blodfortynnende øker sjansen for blåmerker? Jeg tar bare melatonin, og leste et sted at melatonin i kombinasjon med blodfortynnende kunne være uheldig. Tolket det dithen, at kanskje melatonin kan ha litt innvirkning på blåmerker hos meg. Men jeg er jo ingen lege. 

Lykke til videre med alt som venter. 

Tusen takk😍er i skikkelig lykkerus. Snart er det din tur! Alle gode ting er tre🤞🏼❤️

Merker nålen er litt tykkere på klexane enn hormonspissene så kanskje jeg treffer en åre noen dager. Får heldigvis ikke sånne merker hele tiden. Får ingen merker når jeg setter de langt ut på sidene, så nå har jeg kun gjort det en stund😄

lykke til videre for deg også! Følger med her inne, heier sånn på dere!❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og hopp🌸

Nå er det tid for runde 2.

Begynner på synarela på torsdag så gonal-f senere i August så blir det uttak i uke 37 på Riksen.

Denne gangen prøver jeg ut Yoga og Akupunktur for (forhåpentligvis) gode resultater🌸

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, TiiBii skrev:

Hei og hopp🌸

Nå er det tid for runde 2.

Begynner på synarela på torsdag så gonal-f senere i August så blir det uttak i uke 37 på Riksen.

Denne gangen prøver jeg ut Yoga og Akupunktur for (forhåpentligvis) gode resultater🌸

 

Du må gjerne dele erfaringer med yoga og akupunktur etterhvert🙌🏼 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bestemt at det blir prøverør. Noen råd, tips å gi bort? 

 

Anonymkode: 8a891...436

Vær forberedt på en tålmodighetsprøve. Mye venting i dette gamet. Lykke til🙂

Anonymkode: c8738...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær forberedt på en tålmodighetsprøve. Mye venting i dette gamet. Lykke til🙂

Anonymkode: c8738...5b6

Takk, jeg gjør første forsøket privat, så tror ikke det er så mye venting. 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...