Peppsi Skrevet 4. mai 2020 #541 Del Skrevet 4. mai 2020 Er ikke alle 3 barna til dagens snapper alvorlig lungesyke? Har jo vært veldig mye fokus på det... Men alle de er på skolen likevel 😳 er det ikke nettopp de som anbefales å holde hjemme da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 5. mai 2020 #542 Del Skrevet 5. mai 2020 2 timer siden, Peppsi skrev: Er ikke alle 3 barna til dagens snapper alvorlig lungesyke? Har jo vært veldig mye fokus på det... Men alle de er på skolen likevel 😳 er det ikke nettopp de som anbefales å holde hjemme da? Her har de tett samarbeid med leger, hun skrev om det... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hablador Skrevet 11. mai 2020 #543 Del Skrevet 11. mai 2020 På 26.4.2020 den 22.14, Justsaying skrev: Jeg er veldig glad for muligheten til å få innblikk i ulike diagnoser man ellers ikke hadde hørt om, lære seg å kjenne litt ekstra på hvor heldige man er som har friske barn og ikke minst - muligheten til å se disse tapre barna og voksne gjøre en formidabel jobb. De som syns det er å krenke noen burde isolere seg helt fra tv, radio og annen form for media og heller finne en stein å glo på. Å utlevere privatliv opp i mente med info om alskens diagnoser, sykdommer og forstyrrelser osv slik mange gjør til offentligheten synes jeg er ufint og nedverdigende overfor barnet. Barnet skal vokse opp og bli en verdig borger en dag. Foreldre og foresatte skal verne og beskytte sine barn ikke utlevere, dele eller underholde andre.. Din beskrivelse av å høre og se disse historiene og barna gir meg litt vibber om sirkus og apekatt i bur.. Taushetsplikt for foreldre og foresatte overfor barn bør også inføres. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 14. mai 2020 #544 Del Skrevet 14. mai 2020 🦋 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 14. mai 2020 #545 Del Skrevet 14. mai 2020 🦋 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 14. mai 2020 #546 Del Skrevet 14. mai 2020 🦋❤️🦋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowbreeze Skrevet 14. mai 2020 #547 Del Skrevet 14. mai 2020 🦋 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 14. mai 2020 #548 Del Skrevet 14. mai 2020 🦋 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medhandapåhjarte Skrevet 14. mai 2020 #549 Del Skrevet 14. mai 2020 ❤️🦋❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giragala Skrevet 14. mai 2020 #550 Del Skrevet 14. mai 2020 🦋🦋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 14. mai 2020 #551 Del Skrevet 14. mai 2020 💖🦋 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 14. mai 2020 #552 Del Skrevet 14. mai 2020 ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 15. mai 2020 #553 Del Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, Jodaneida skrev: ? Hva lurer du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. mai 2020 #554 Del Skrevet 15. mai 2020 5 timer siden, Jodaneida skrev: ? https://www.123nyheter.no/default.asp?detaljer=533791&info=-sommerfuglprinsessen--har-gått-bort Løveungen Eva Natali har reist sin vei 🦋 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 15. mai 2020 #555 Del Skrevet 15. mai 2020 4 timer siden, skruf skrev: https://www.123nyheter.no/default.asp?detaljer=533791&info=-sommerfuglprinsessen--har-gått-bort Løveungen Eva Natali har reist sin vei 🦋 Oi, det var trist! 😥 ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 15. mai 2020 #556 Del Skrevet 15. mai 2020 😔🦋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 15. mai 2020 #557 Del Skrevet 15. mai 2020 🦋❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 15. mai 2020 #558 Del Skrevet 15. mai 2020 ❤️🦋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joni123 Skrevet 16. mai 2020 #559 Del Skrevet 16. mai 2020 Hvorfor følger dere disse familiene på Snapchat, dere som bare rakker ned på de. Selv følger jeg de av og til og ser på de med voldsom respekt. Folk har da i alle tider gitt andre innblikk i livet sitt gjennom f.eks ukeblader, bøker o.l. Å dele en tøff hverdag kan føles bra. Mange av de er jo i samme situasjon. Selv blir jeg kjemperørt av å se hvordan disse familiene står på og engster meg nesten for barna deres selv uten å kjenne de. For meg virker det som at de som sliter mest er de familiene som ikke deler noen, og holder alt innen familien. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 17. mai 2020 #560 Del Skrevet 17. mai 2020 6 timer siden, Joni123 skrev: Hvorfor følger dere disse familiene på Snapchat, dere som bare rakker ned på de. Selv følger jeg de av og til og ser på de med voldsom respekt. Folk har da i alle tider gitt andre innblikk i livet sitt gjennom f.eks ukeblader, bøker o.l. Å dele en tøff hverdag kan føles bra. Mange av de er jo i samme situasjon. Selv blir jeg kjemperørt av å se hvordan disse familiene står på og engster meg nesten for barna deres selv uten å kjenne de. For meg virker det som at de som sliter mest er de familiene som ikke deler noen, og holder alt innen familien. Jeg har aldri rakket ned på enkelt familier i denne snappen. Jeg reagerer på den generelle utleveringen av barna, det er jeg ikke enig i. Fordi jeg selv aldri hadde villet at hele Norge så meg på den måten. Ellers er det enkelte der hvor jeg har blitt nesten litt glad i de og jeg liker å følge med på hvordan det går med de og liker å se de små... og sender ofte støttende meldinger til de jeg liker å følge med på... Man kan skille sak og person... selv om jeg er uenig i eksponeringen så vil jeg jo gjerne følge med på hvordan det går med de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå