Gå til innhold

Voksne damer og menn som spiller dataspill/konsoll osv?


Gjest 007_008_007

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, Maestro skrev:

Jeg er 26, jente. Spiller CS GO, og litt ps3 på gamle spill. Som crash bandicoot, tekken og spyro. 🤭

Herlig å lese at det er en god blanding av spillere fra begge kjønnene og ikke minst alder :) Crash Bandicoot er jo en klassiker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Var ikke så mye å skrive. Det er jo velkjent hvordan EA melker spillerne. Jeg boikotter dem av prinsipp. Svenske Paradox Interactive er et lite selskap som er veldig i kontakt med spillerne sine, så dem har jeg sansen for. 

Åj, du vet lite. Ja, det er melking og de sliter, men jeg heier frem et unikt spill drevet av skandinaviske utviklere. De heter forresten Dice. Battlefield er unikt og de vil suse frem. De som tar betalt gir ikke så mye til de som skaper produktet, noe som er kjent i alle bransjer.

Jeg fronter online-gaming, og det har Dice og BF ALLTID mestret.

Anonymkode: 2f558...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
5 minutter siden, Drakan skrev:

Har spilt dem så klart. 
Jeg er egentlig livredd grøssere, så spiller ikke de mye.
Har remaken på 3ds, men... jeg foretrekker å se grøssere når andre spiller de. 
Ellers er jeg helt inn i Alien Isolation (mest fordi jeg elsker xenomorph) 

Det er så utrolig hva spillutviklere får til. Alien: Isolation er jo selvskreven. Men hvis du er fan av Capcom og Konami vil jeg virkelig anbefale The evil within. Fy for et rått spill. Se gjerne noen "Walkthrough" eller "Lets play" videoer på YouTube om det. Jeg hadde 31 timer med neglebiting til tider. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åj, du vet lite. Ja, det er melking og de sliter, men jeg heier frem et unikt spill drevet av skandinaviske utviklere. De heter forresten Dice. Battlefield er unikt og de vil suse frem. De som tar betalt gir ikke så mye til de som skaper produktet, noe som er kjent i alle bransjer.

Jeg fronter online-gaming, og det har Dice og BF ALLTID mestret.

Anonymkode: 2f558...e4f

Okei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Det er så utrolig hva spillutviklere får til. Alien: Isolation er jo selvskreven. Men hvis du er fan av Capcom og Konami vil jeg virkelig anbefale The evil within. Fy for et rått spill. Se gjerne noen "Walkthrough" eller "Lets play" videoer på YouTube om det. Jeg hadde 31 timer med neglebiting til tider. 

 

Har sett playthroughs av spillet. :P 
Men kan hende jeg spiller The evil within 2, tror det kommer til switch. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, Drakan skrev:

Har sett playthroughs av spillet. :P 
Men kan hende jeg spiller The evil within 2, tror det kommer til switch. 

Det har jeg spilt og ble ikke helt imponert. Jeg synes det ble for tegneserieaktig selv om noen av bossene var bra designet. Som denne (hør latteren, gir frysninger langs ryggraden): 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 28 som gamer. Har en litt hektisk periode nå, så har ikke fått spilt så mye i det siste - men har spilt mye Destiny og Destiny 2. Går for det meste i det! Elsker PvP. Har dog hatt mye glede av flere spill igjennom tidene. 

Anonymkode: 3e638...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Det har jeg spilt og ble ikke helt imponert. Jeg synes det ble for tegneserieaktig selv om noen av bossene var bra designet. Som denne (hør latteren, gir frysninger langs ryggraden): 


 

Derfor jeg kunne spilt det. 
Mindre skummelt for min del. Jeg får hjerteklapp når jeg spiller grøssere, jeg har aldri kommet meg særlig langt i Silent Hill f.eks, fordi jeg blir så redd. >_< 
Jeg foretrekker grøssere som ikke er for skummelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, Drakan skrev:

Derfor jeg kunne spilt det. 
Mindre skummelt for min del. Jeg får hjerteklapp når jeg spiller grøssere, jeg har aldri kommet meg særlig langt i Silent Hill f.eks, fordi jeg blir så redd. >_< 
Jeg foretrekker grøssere som ikke er for skummelt. 

Silent hill er de eneste spillene innenfor denne sjangeren jeg ikke har fått spilt. Håper at de lager remake eller noe slikt. Det er jo en trend for tiden at gamle spill pusses opp. Har du spilt det første Alan wake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann på 41 har egen man cave der han spiller div spill på ps4. 

Anonymkode: bfd55...9b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann på 41 har egen man cave der han spiller div spill på ps4. 

Anonymkode: bfd55...9b4

Så kult :) Pleier du å spille også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Silent hill er de eneste spillene innenfor denne sjangeren jeg ikke har fått spilt. Håper at de lager remake eller noe slikt. Det er jo en trend for tiden at gamle spill pusses opp. Har du spilt det første Alan wake?

Ikke Alan wake, men sett playthrough :) 
Er mer interessert i death stranding en Konami. :P 
Fått med deg det som har pågått med Konami? De har til og med fjernet navnet til Kojima på metal gear spill han jobbet på ._.
Og det at de får folk til å betale for å bruke LAGRINGSPLASS på egen maskin. ._.
Konami er en helt annen type grådighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 007_008_007 skrev:

Så kult :) Pleier du å spille også?

Når ble det kult med PS? KG er jo helt bakvendtland.

Anonymkode: 2f558...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det online-spill folk ikke liker her, eller hva er greia?

Anonymkode: 2f558...e4f

Jeg kan bare svare for meg selv, jeg spiller ikke online fordi jeg har kraftig sosial angst som jeg viderefører til spillkarakterene mine. Men jeg koser meg gløgg med Nintendo og PS4, enten alene eller lokal multiplayer med venner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Så kult :) Pleier du å spille også?

Har en Wii, men oppgitt over batteriet på trådløse fjernkontrollene. Lader mer enn man får spilt.

Anonymkode: bfd55...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, Drakan skrev:

Ikke Alan wake, men sett playthrough :) 
Er mer interessert i death stranding en Konami. :P 
Fått med deg det som har pågått med Konami? De har til og med fjernet navnet til Kojima på metal gear spill han jobbet på ._.
Og det at de får folk til å betale for å bruke LAGRINGSPLASS på egen maskin. ._.
Konami er en helt annen type grådighet.

Næhei? Jeg fikk med meg bråket i forhold til det nye Metal gear for en stund tilbake. Tror det må ha vært om lagring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
2 minutter siden, Stueloff skrev:

Jeg kan bare svare for meg selv, jeg spiller ikke online fordi jeg har kraftig sosial angst som jeg viderefører til spillkarakterene mine. Men jeg koser meg gløgg med Nintendo og PS4, enten alene eller lokal multiplayer med venner :)

Hva slags type spill liker du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stueloff skrev:

Jeg kan bare svare for meg selv, jeg spiller ikke online fordi jeg har kraftig sosial angst som jeg viderefører til spillkarakterene mine. Men jeg koser meg gløgg med Nintendo og PS4, enten alene eller lokal multiplayer med venner :)

Ok, og det er selvfølgelig helt supert. Unner deg gleden 😄Hadde sosial angst selv.


MEN, er det ingen her som faktisk gamer? Om det bare er campaigns og storielines, så er det vel strengt tatt ikke gaming. For all del. Jeg er utrolig glad for alle som viser interesse i feltet, men dette blir for dumt. Nå sikter jeg til han som styrer tråden. Ikke hat på Dice for at du selv ikke strekker til...

Anonymkode: 2f558...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...