Gå til innhold

Voksne damer og menn som spiller dataspill/konsoll osv?


Gjest 007_008_007

Anbefalte innlegg

Gjest 007_008_007
35 minutter siden, Drakan skrev:

De kunne laget et alien vs predator spill 😄 
Kunne vært gøy om de baserte det på den første filmen, med et mystisk tempel :) Så kunne man kanskje hatt litt spill som 007 på n64. Man kan være alien, eller predator eller menneske. 😮 
Og en story mode, to for mennesker (dame eller mann), en for predator, en for en xenomorph :) 
Med alternative slutter avhengig av hvordan man spilte 😍

Det er jo allerede lagd en film om dette temaet (om jeg ikke husker feil). Alien vs Predator. Predator vant og brennemerket en kvinnelig helt. Hun ble altså akseptert av han og han hjalp henne. Kul film. 

Alien vs Predator spillet kunne blitt veldig artig. 

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, 007_008_007 skrev:

Det er jo allerede lagd en film om dette temaet (om jeg ikke husker feil). Alien vs Predator. Predator vant og brennemerket en kvinnelig helt. Kul film. 

Alien vs Predator spillet kunne blitt veldig artig. 

Ja, det er filmen jeg tenker på.
Bare tenk på potensialet i form av spill 😍 alien vs predator 2 er den dårligste filmen noen gang laget derimot... 
Der er det ikke en alien dronning, men en xenomorph konge som gjør damer gravid (sykeste og teiteste de noen gang kunne gjort). Er tåpelig å se de scenene.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Drakan said:

Lotbox kontroversen, så har du faktumet at EA har delt opp pakker i the sims.
Si at du har base spillet, så kjøper du kjæledyr pakken. Men vent, du har bare en hund men ingen møbler? 50 kr for hunde møbler. Nice. Vent? Hva med kattemøbler? De er i en egen pakke for 50 kr også. :) 
EA har fått the sims fans til å kokke med sin blodsugende adferd. Ikke bare vanlige gamere. 
Kontroversen med Battlefield 2 (starwars spillet), og det at de driver å selger gambling, trass at Nederland har gjort det ulovlig, så har EA blant annet nektet, mens alle andre har fulgt loven og fjernet gambling mekanismer fra spillene. EA lever av å suge mennesker for penger og gjøre dem konkurs. Du vil se mye skitt om du bare søker EA og fiffa... 

Det er jo hårreisende! Kan ikke tenke meg at EA tjener på dette. De mistet nok mange kunder når de så tydelig prøver å melke folk for penger. Det er tydelig at de ikke bryr seg om spillerne :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stueloff skrev:

Det er jo hårreisende! Kan ikke tenke meg at EA tjener på dette. De mistet nok mange kunder når de så tydelig prøver å melke folk for penger. Det er tydelig at de ikke bryr seg om spillerne :( 

Det er derfor EA er for fall. 
Gamer verden er helt i mot EA for tiden. Heldigvis, grunnen deres grådighet har regjeringer verden rundt begynt å gå praksisen i sømmene. Selv i Norge vurderes det om spill som Fiffa skal bli ulovlig med gambling funksjonen. Synes det er bra at regjeringer verden rundt gjør tak (utenom i USA, hvor grådighet har talt over hva bevis tilsier). Forhåpentligvis vil vi se endringer i praksis fremover, og strengere regler :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
15 minutter siden, Drakan skrev:

Lotbox kontroversen, så har du faktumet at EA har delt opp pakker i the sims.
Si at du har base spillet, så kjøper du kjæledyr pakken. Men vent, du har bare en hund men ingen møbler? 50 kr for hunde møbler. Nice. Vent? Hva med kattemøbler? De er i en egen pakke for 50 kr også. :) 
EA har fått the sims fans til å kokke med sin blodsugende adferd. Ikke bare vanlige gamere. 
Kontroversen med Battlefield 2 (starwars spillet), og det at de driver å selger gambling, trass at Nederland har gjort det ulovlig, så har EA blant annet nektet, mens alle andre har fulgt loven og fjernet gambling mekanismer fra spillene. EA lever av å suge mennesker for penger og gjøre dem konkurs. Du vil se mye skitt om du bare søker EA og fiffa... 

For ikke å glemme FIFA spillene. Jeg ble fan av Mass Effect flere år etter lanseringen. Det vil si lang tid. Jeg kjøpte serienummeret/serienøkkelen via Cdkey og Kinguin (lovlige) og fikk alle tilleggene til en ganske rimelig pris. Men det er som Drakan skriver at de lager pakker som inneholder ting du trenger for å få et fullverdig spill. Har man kjøpt spillet for for eks. 599 kr. så kommer tilleggene og spillet kan til slutt bli over 1000 kr. I tillegg er ikke Origin klienten den beste.

Et annet selskap som har en nesten liknende modell er svenske Paradox Interactive. De er eksperter på å lage historiebaserte storstrategispill, for eks. Europa Universalis 4. Spillet går ut på at leder en nasjon fra år 1444 til 1820 (artig å spille Norge som er i union med Danmark og må gå til krig for å bli uavhengige). Det ble lansert i 2013 og 5 år senere er det ikke mindre enn 31 DLCer å finne. Noen av disse endrer spillfilene slik at de blir oppdaterte mens andre legger til nye ting (for eks. uniformer for soldater, ny musikk). Skulle man kjøpt alle disse for å få et mest mulig komplett spill må man ut med kr. 2440,95! Selve grunnspillet koster kr. 270...

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
9 minutter siden, Drakan skrev:

Ja, det er filmen jeg tenker på.
Bare tenk på potensialet i form av spill 😍 alien vs predator 2 er den dårligste filmen noen gang laget derimot... 
Der er det ikke en alien dronning, men en xenomorph konge som gjør damer gravid (sykeste og teiteste de noen gang kunne gjort). Er tåpelig å se de scenene.... 

Var ikke den filmen ganske mørk også? Requiem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, 007_008_007 skrev:

Var ikke den filmen ganske mørk også? Requiem?

Den var mer ironisk mørk humor.
Midt i en storby og en unge som bare "det er et monster utfor vinduet" og så er det en alien. 😕 
Folk som hang døde over alt.. det var ikke akkurat den beste alien filmen noen gang skapt.

AvP 1 var bra og spilte faktisk inn som forklaring for hvordan Alien (nr 1, startet på slutten, ga mening), synd at det feilet så ekstremt i AvP2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, Drakan skrev:

Den var mer ironisk mørk humor.
Midt i en storby og en unge som bare "det er et monster utfor vinduet" og så er det en alien. 😕 
Folk som hang døde over alt.. det var ikke akkurat den beste alien filmen noen gang skapt.

AvP 1 var bra og spilte faktisk inn som forklaring for hvordan Alien (nr 1, startet på slutten, ga mening), synd at det feilet så ekstremt i AvP2

Likner veldig på Predator 2 som jeg synes ble en parodi 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Likner veldig på Predator 2 som jeg synes ble en parodi 😄

Predator 2 vil jeg si er bedre :) 
I det minste ga Predator 2 mening. AvP2 bare kastet rundt ting og skapte ting helt ut av det blå. O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingenting av det du snakker om. Jeg spiller PUBG og BF. Med stor vekt på BF. COD innimellom fordi jeg foretrekker BR-moden der bedre enn pubg. Spent på bf sin Firestorm.

Har gledet meg til Spyro lenge. Ny-slipp av den trodde jeg aldri kom til å skje.

Anonymkode: 2f558...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, Drakan skrev:

Predator 2 vil jeg si er bedre :) 
I det minste ga Predator 2 mening. AvP2 bare kastet rundt ting og skapte ting helt ut av det blå. O_o

Jeg likt Predator 1 mye mye bedre. En tropp med barske og tøffe soldater ble tilintetgjort av monsteret. Med unntak av Arnold! Jeg grøsser enda av latteren til Predator før han sprengte seg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spiller ingenting av det du snakker om. Jeg spiller PUBG og BF. Med stor vekt på BF. COD innimellom fordi jeg foretrekker BR-moden der bedre enn pubg. Spent på bf sin Firestorm.

Har gledet meg til Spyro lenge. Ny-slipp av den trodde jeg aldri kom til å skje.

Anonymkode: 2f558...e4f

Det er heldigvis ikke alle utviklere som kjører et løp som EA og Paradox Int. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Jeg likt Predator 1 mye mye bedre. En tropp med barske og tøffe soldater ble tilintetgjort av monsteret. Med unntak av Arnold! Jeg grøsser enda av latteren til Predator før han sprengte seg!!!

Et problem med Predator 1...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Det er heldigvis ikke alle utviklere som kjører et løp som EA og Paradox Int. 

Vil du forklare eller snakke i koder?

Anonymkode: 2f558...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Du spiller ikke Resident evil spillene da?

Du hadde ikke noe svar til meg? :( Huffe da...

Anonymkode: 2f558...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Du spiller ikke Resident evil spillene da?

Har spilt dem så klart. 
Jeg er egentlig livredd grøssere, så spiller ikke de mye.
Har remaken på 3ds, men... jeg foretrekker å se grøssere når andre spiller de. 
Ellers er jeg helt inn i Alien Isolation (mest fordi jeg elsker xenomorph) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde ikke noe svar til meg? :( Huffe da...

Anonymkode: 2f558...e4f

Var ikke så mye å skrive. Det er jo velkjent hvordan EA melker spillerne. Jeg boikotter dem av prinsipp. Svenske Paradox Interactive er et lite selskap som er veldig i kontakt med spillerne sine, så dem har jeg sansen for. De jobber hardt med å luke bort "bugs" i spillene sine. Mass Effect: Andromeda har fremdeles en god del feil som enda ikke er luket bort. Og de vil sannsynligvis ikke bli det fordi utviklerne ikke lenger vil støtte spillet. Og hvem publiserte spillet? EA.

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...