Gå til innhold

Voksne damer og menn som spiller dataspill/konsoll osv?


Gjest 007_008_007

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Næhei? Jeg fikk med meg bråket i forhold til det nye Metal gear for en stund tilbake. Tror det må ha vært om lagring. 

Du måte betale 60 kr, for en ekstra save på spillet ditt i metal gear survive. 
Tror ikke de har endret det. 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, Drakan skrev:

Du måte betale 60 kr, for en ekstra save på spillet ditt i metal gear survive. 
Tror ikke de har endret det. 🙊

Og fansen som ikke liker det hører de selvsagt ikke på...Heldigvis har det oppstått et marked for indie spillutviklere og der er det jammen mye bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Og fansen som ikke liker det hører de selvsagt ikke på...Heldigvis har det oppstått et marked for indie spillutviklere og der er det jammen mye bra.

Jau. 😄 
Hollow knight 😍 Stardew valley 💌 Dead cell ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, 007_008_007 said:

Hva slags type spill liker du da? :)

Jeg har vokst opp på Pokémon og Super Mario, og det går det mye i fortsatt. Etter at jeg kjøpte Switch har jeg fått øynene opp for Harvest Moon (Jeg vet at folk misliker Light of Hope, men for meg som er ny til serien så er det ikke så aller verst, selv om jeg ser hvorfor det får kritikk), samt Stardew Valley.

Playstation er jeg helt nybegynner på. Jeg koser meg veldig med Marvel Spider Man, det er helt fantastisk! Jeg er svak for superhelter, så har også Batman: Arkham Knight og Marvel Super Heroes. Disser har jeg ikke spilt så mye enda. Nå gleder jeg meg bare til Pokémon: Let's go og Spyro Reignited Trilogy kommer ut senere i måneden :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, Drakan skrev:

Jau. 😄 
Hollow knight 😍 Stardew valley 💌 Dead cell ❤️ 

Jeg har ikke spilt noen av disse spillene, men ser at de kommer ganske ofte frem på forsiden i Steam. Særlig Stardew valley har jeg hørt mye bra om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, Stueloff skrev:

Jeg har vokst opp på Pokémon og Super Mario, og det går det mye i fortsatt. Etter at jeg kjøpte Switch har jeg fått øynene opp for Harvest Moon (Jeg vet at folk misliker Light of Hope, men for meg som er ny til serien så er det ikke så aller verst, selv om jeg ser hvorfor det får kritikk), samt Stardew Valley.

Playstation er jeg helt nybegynner på. Jeg koser meg veldig med Marvel Spider Man, det er helt fantastisk! Jeg er svak for superhelter, så har også Batman: Arkham Knight og Marvel Super Heroes. Disser har jeg ikke spilt så mye enda. Nå gleder jeg meg bare til Pokémon: Let's go og Spyro Reignited Trilogy kommer ut senere i måneden :yvonne:

Ah...Super Mario still rocks :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, 007_008_007 skrev:

Jeg har ikke spilt noen av disse spillene, men ser at de kommer ganske ofte frem på forsiden i Steam. Særlig Stardew valley har jeg hørt mye bra om.

Stardew valley er fantastisk 😄 
Ikke kjøp harvest moon spillene. De koster 500 kr... og ser ut som... vel... dritt... AAA studioene har laget mye dårlig, derfor bra indiene tar opp kampen med spill folk vil elske. 😄  Stardew valley er å anbefale, bare en advarsel... ikke skaff dyr. Dyr tar opp vanvittig med tid, så om du har mange dyr, kan hele dagen gå. Er mye å oppdage. Fant nylig... eller, kan ikke spoile, men er mange hemmeligheter i spillet. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, Drakan skrev:

Stardew valley er fantastisk 😄 
Ikke kjøp harvest moon spillene. De koster 500 kr... og ser ut som... vel... dritt... AAA studioene har laget mye dårlig, derfor bra indiene tar opp kampen med spill folk vil elske. 😄  Stardew valley er å anbefale, bare en advarsel... ikke skaff dyr. Dyr tar opp vanvittig med tid, så om du har mange dyr, kan hele dagen gå. Er mye å oppdage. Fant nylig... eller, kan ikke spoile, men er mange hemmeligheter i spillet. ❤️ 

Hm...kanskje jeg skal gi det en sjanse. Grafikken var ikke direkte innbydende for min del, men spill kan jo være knallgode selv om grafikken ikke er all verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og gamer i en alder av 52 år. Spilt siden jeg fikk min første pc i slutten av 1990-tallet. Spiller også på PS og Wii. 

Anonymkode: 4b095...e0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og gamer i en alder av 52 år. Spilt siden jeg fikk min første pc i slutten av 1990-tallet. Spiller også på PS og Wii. 

Anonymkode: 4b095...e0f

Kult :) Hvilke spill liker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Ginny said:

30-åring her, jeg spiller nok mest Donkey kong, super Mario (originalene), og crash bandicoot. Jeg ble liksom aldri oppdatert 😛

Og bowling og Harry Potter på Wii 😛 

Hva slags maskin/konsoll kan man spille supermario og donkeykong på i dag? Er helt grønn på spilling, men har lyst til å komme i gang :)

Anonymkode: 0f0eb...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har en Wii, men oppgitt over batteriet på trådløse fjernkontrollene. Lader mer enn man får spilt.

Anonymkode: bfd55...9b4

Kanskje skifte dem hvis det er mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller i perioder. Finner ingen spill jeg liker egentlig til ps4 for tiden.  Skal prøve spyro. :)

Har spilt en del sims, men de siste årene har sims tapt seg veldig. Liker ikke at det bare er ett pengesug. 

Anonymkode: 61628...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 30 år  og har vel spilt spill innenfor de fleste sjangre. 

En gamer er en person som spiller videospill, så selv en person som bare spiller candy crush kan kalles for en gamer. 

Anonymkode: 73cb6...f3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å stable på beina et norsk Starcraft 2 lag for oss som vil spille for gøy, men samtidig bli bedre :)

Anonymkode: c8d8b...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

En gamer er en person som spiller videospill, så selv en person som bare spiller candy crush kan kalles for en gamer. 

Anonymkode: 73cb6...f3e

nei

Anonymkode: c8d8b...837

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

En gamer er en person som spiller videospill, så selv en person som bare spiller candy crush kan kalles for en gamer. 

Anonymkode: 73cb6...f3e

Nei, det er absolutt ikke en gamer. 

Anonymkode: 2f558...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

League og legends har enda ikke blitt nevnt 😥 jeg er 31 år å spiller det spillet jevnlig, føler meg litt for gammel for spillet. Noen her i samme alders gruppe som vil spille sammen? 

Ellers går det i RE serien, alle dark souls, bloodborne, the last of us, pubg. Men LoL 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller (alt for mye...) overwatch 😄 er 31 år. Var raidleader i wow fra Vanilla til pandaria, men ble ganske lei.. Er innom wow sporadisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...