Gå til innhold

Voksne damer og menn som spiller dataspill/konsoll osv?


Gjest 007_008_007

Anbefalte innlegg

Kvinne på snart 30 her.

Plattform: Xbox

Eeeelsker Gears of war serien! Spiller mye fortnite nå og har holdt på med det i ca ett år. Squaden min er guttunger fra 11 til 15 år, men det er jo bare sånn det er :P kunne vært kult å spillt med noen på min egen alder.

Gleder meg skikkelig til Spyro remake som kommer ut om 2 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, 007_008_007 skrev:

Det var jammen tidlig *respekt* :)

Det var pappaen min sin ide,  pappa kjøpte en IBM til 5 års dagen min:)! noen år senere vant jeg en Amiga 500!!! Debuterte med  King Quest IV og Larry Laffer (Leisuresuit Larry) etc!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt 30 enda, men begge brødrene mine er i 30-årene og de gamer. Jeg har også en venninne i 30-årene som spiller mye. Jeg spiller en del Xbox. Enten det er Minecraft eller Assassins Creed, så koser jeg meg. Men jeg spiller The Sims 4 mest. :)  Det kommer helt an på hva jeg er i humør for. Jeg liker mest å skape ting.

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anciol skrev:

Det var pappaen min sin ide,  pappa kjøpte en IBM til 5 års dagen min:)! noen år senere vant jeg en Amiga 500!!! Debuterte med  King Quest IV og Larry Laffer (Leisuresuit Larry) etc!

Leisuresuit Larry, det var spill(serie) med humor det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Leisuresuit Larry, det var spill(serie) med humor det! 

Jepp, det var de;:) Har de alle på PC en min:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nintendogs er faktisk vanskeligere en dark souls. O_o
Tro det eller ei, men for å fullføre nintendogs, så er det mye man må gjøre. Jeg har enda ikke fullført nintendogs tras at jeg har hatt det helt siden ds var en ting. o_o
Dark souls er mer cashual i forhold. 

La meg gjette, du vil si "Hva er så vanskelig med et spill hvor du koser med en hund for så å gå tur med hunden?" . 
Å fullføre spillet betyr å få alle gjenstander i et spill. Noen av tingene og lydene kan du kun få igjennom venner, eller om du møter noen som gir det i gave 😮 den verste type spill, du må være sosial. 
Og selv inni spillet med items fra spillet, så er det ting som har en umulig lav sjanse for å bli funnet i gata, eller events som å møte en arbeider i Nintendo O_O 
Jeg har enda ikke funnet alle musikkene i spillet til min versjon 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiller av og til Red Faction og FIFA 07.

 

Spiller kanskje igjenomsnitt mellom 60 og 90 minutter i uka. Men jeg spiller ikke vær dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
4 timer siden, Sphynx skrev:

Kvinne på snart 30 her.

Plattform: Xbox

Eeeelsker Gears of war serien! Spiller mye fortnite nå og har holdt på med det i ca ett år. Squaden min er guttunger fra 11 til 15 år, men det er jo bare sånn det er :P kunne vært kult å spillt med noen på min egen alder.

Gleder meg skikkelig til Spyro remake som kommer ut om 2 dager!

Gears of War ❤️ Jeg ble helt oppslukt av det første spillet. Og for noen minneverdige bosser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
54 minutter siden, Anciol skrev:

Det var pappaen min sin ide,  pappa kjøpte en IBM til 5 års dagen min:)! noen år senere vant jeg en Amiga 500!!! Debuterte med  King Quest IV og Larry Laffer (Leisuresuit Larry) etc!

Amiga 500 forble min store uoppnåelige drøm. Vi hadde ikke så god råd da jeg var liten så det ble ingen Amiga 500 eller Commodore64 på meg. Men jeg lånt av en kompis da jeg ble rundt 28-29 og det var stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
41 minutter siden, Chiyo skrev:

Jeg er ikke helt 30 enda, men begge brødrene mine er i 30-årene og de gamer. Jeg har også en venninne i 30-årene som spiller mye. Jeg spiller en del Xbox. Enten det er Minecraft eller Assassins Creed, så koser jeg meg. Men jeg spiller The Sims 4 mest. :)  Det kommer helt an på hva jeg er i humør for. Jeg liker mest å skape ting.

Du har ikke prøvd Cities: Skylines da? Må jo være en drøm for deg å skape en by fra grunnen av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
40 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Leisuresuit Larry, det var spill(serie) med humor det! 

Larry, det var (grise)gutten sin det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
30 minutter siden, Drakan skrev:

Nintendogs er faktisk vanskeligere en dark souls. O_o
Tro det eller ei, men for å fullføre nintendogs, så er det mye man må gjøre. Jeg har enda ikke fullført nintendogs tras at jeg har hatt det helt siden ds var en ting. o_o
Dark souls er mer cashual i forhold. 

La meg gjette, du vil si "Hva er så vanskelig med et spill hvor du koser med en hund for så å gå tur med hunden?" . 
Å fullføre spillet betyr å få alle gjenstander i et spill. Noen av tingene og lydene kan du kun få igjennom venner, eller om du møter noen som gir det i gave 😮 den verste type spill, du må være sosial. 
Og selv inni spillet med items fra spillet, så er det ting som har en umulig lav sjanse for å bli funnet i gata, eller events som å møte en arbeider i Nintendo O_O 
Jeg har enda ikke funnet alle musikkene i spillet til min versjon 😱

Det var litt av en påstand 😄 Men jeg tror deg når du beskriver spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
5 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Jeg spiller av og til Red Faction og FIFA 07.

 

Spiller kanskje igjenomsnitt mellom 60 og 90 minutter i uka. Men jeg spiller ikke vær dag.

Men du har det gøy de gangene du spiller? Om det er 60 eller 90 minutter så er det viktigste å ha det artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, 007_008_007 skrev:

Men du har det gøy de gangene du spiller? Om det er 60 eller 90 minutter så er det viktigste å ha det artig :)

klart jeg har det gøy ellers så hadde jeg ikke gjort det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 41 år her som fortsatt spiller. Akkurat nå går det bare i RDR 2 - fantastisk spill! 😄

Ellers går det hovedsaklig i :

The Elder Scrolls-serien (min favoritt spillserie)
Fallout-serien
Mass Effect-serien
Sims

Også chiller jeg med noen mobilspill utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
2 minutter siden, Tabris skrev:

Kvinne på 41 år her som fortsatt spiller. Akkurat nå går det bare i RDR 2 - fantastisk spill! 😄

Ellers går det hovedsaklig i :

The Elder Scrolls-serien (min favoritt spillserie)
Fallout-serien
Mass Effect-serien
Sims

Også chiller jeg med noen mobilspill utenom.

Mass Effect serien med unntak av Andromeda likte jeg kjempegodt. Heldigvis spilte jeg på PC slik at det var mulig å installere grafiske modder som gjorde teksturene så mye bedre. ME:1 er noe av det herligste jeg noen gang har spilt. Historien, karakterene og omgivelsene - PERFEKT! 

Jeg håper RDR2 kommer på pc. Men tidlig i 2019 kommer Resident evil 2 Remake og det ser jeg frem til.

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snart 32. Spilte hver dag før, men nå går det mer i perioder. Venter for tiden på RE2 remake. Ellers kan det gå i alt fra FPS, til single player RPG spill, RTS, hva som helst! Siste jeg tok opp igjen var FFXIV MMORPG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, 007_008_007 said:

Mass Effect serien med unntak av Andromeda likte jeg kjempegodt. Heldigvis spilte jeg på PC slik at det var mulig å installere grafiske modder som gjorde teksturene så mye bedre. ME:1 er noe av det herligste jeg noen gang har spilt. Historien, karakterene og omgivelsene - PERFEKT! 

Jeg håper RDR2 kommer på pc. Men tidlig i 2019 kommer Resident evil 2 Remake og det ser jeg frem til.

Jeg foretrekker også hovedserien av ME, spesielt ME2. Har et spesielt forhold til det spillet siden det var det jeg spilte først (fordi ME1 da bare var på x-box, en konsoll vi ikke har).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Amiga 500 forble min store uoppnåelige drøm. Vi hadde ikke så god råd da jeg var liten så det ble ingen Amiga 500 eller Commodore64 på meg. Men jeg lånt av en kompis da jeg ble rundt 28-29 og det var stort :)

Har en Commodore 64 stående i bokhylla. Aner ikke om den stadig fungerer. TV-er har blitt altfor avansert for sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...