Gå til innhold

Voksne damer og menn som spiller dataspill/konsoll osv?


Gjest 007_008_007

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest 007_008_007
17 minutter siden, Drakan skrev:

Alien Isolation 😍
Håper de lager en remix til switch 💌

Jeg lagde denne videoen. Se hvor forsiktig Alien er og omtrent lister seg på tå. Et mesterverk av et spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Viktoria tidens England var jo veldig greit gjenskapt. Hvilken retning to du, den snille eller slemme? Jeg startet med å være snill, men etter en stund ble det vanskeligere så jeg ble frustrert. Bet for mange personer i et distrikt og det endte med at fullt kaos. Men slutten gikk bra og jeg fikk min kjære 😄

Jeg valgte den slemme. Har alltid likt skurker i både litteratur og film. Er dårlig i pc spill og trenger mye trening ennå. :)

Anonymkode: e6acc...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Jeg lagde denne videoen. Se hvor forsiktig Alien er og omtrent lister seg på tå. Et mesterverk av et spill!

Noen ganger når jeg gjorde det, og alien hadde gått unna, så kunne jeg ikke slutte å holde pusten så lenge alien var i rommet.
Opplevde en glitch hvor alien kom å rev meg ut av skapet uansett hvor langt unna den var. Førte til en spillestil hvor jeg ikke bruker skap i alien Isolation, mest effektive.
Første gangen jeg spilte var jeg som du i videoen, turte ikke røre meg ut av skap. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anciol skrev:

For the Alliance down with Sylvanas

Jeg tror Sylvanas kommer til å bli avsatt uansett nå som Saurfang er løs igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
5 minutter siden, Drakan skrev:

Noen ganger når jeg gjorde det, og alien hadde gått unna, så kunne jeg ikke slutte å holde pusten så lenge alien var i rommet.
Opplevde en glitch hvor alien kom å rev meg ut av skapet uansett hvor langt unna den var. Førte til en spillestil hvor jeg ikke bruker skap i alien Isolation, mest effektive.
Første gangen jeg spilte var jeg som du i videoen, turte ikke røre meg ut av skap. :P 

Spilte du på pc eller konsoll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 007_008_007
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg valgte den slemme. Har alltid likt skurker i både litteratur og film. Er dårlig i pc spill og trenger mye trening ennå. :)

Anonymkode: e6acc...2cd

Jeg føler at jeg ble tvunget til å gå den slemme veien. Da klarte jeg å gå opp i nivåene og ikke måtte sloss mot monstre og bosser flere nivåer over meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Spilte du på pc eller konsoll?

Konsoll. 
Var noen glitcher når spillet kom ut, de er fikset nå i alle fall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
33 minutter siden, Drakan skrev:

Konsoll. 
Var noen glitcher når spillet kom ut, de er fikset nå i alle fall 

Det var noen glitcher i pc versjonen også, men de ble heldigvis luket bort. Håper at Creative Assembly lager et nytt spill med Alien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Det var noen glitcher i pc versjonen også, men de ble heldigvis luket bort. Håper at Creative Assembly lager et nytt spill med Alien.

Alien Isolation 2 hadde vært kult. :) 
Men tenker det burde vært en ny fortelling, kanskje på en annen planet eller noe. Storyer som dette er mest effektiv med karakterer som ikke har opplevd dette før. Kanskje en koloni på en måne, lik som i alien 2, får et egg av en xenomorph fra en boks fra wayland, så kan man se hvordan en koloni overlever endringene. 
Kanskje man kunne vært et barn. 
I alien 2 var det jo et barn som overlevde, så det kunne vært en interessant overlevelse horror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
57 minutter siden, Drakan skrev:

Alien Isolation 2 hadde vært kult. :) 
Men tenker det burde vært en ny fortelling, kanskje på en annen planet eller noe. Storyer som dette er mest effektiv med karakterer som ikke har opplevd dette før. Kanskje en koloni på en måne, lik som i alien 2, får et egg av en xenomorph fra en boks fra wayland, så kan man se hvordan en koloni overlever endringene. 
Kanskje man kunne vært et barn. 
I alien 2 var det jo et barn som overlevde, så det kunne vært en interessant overlevelse horror. 

Ja, Alien universet er rikt så det skulle ikke bli vanskelig å finne plottet. Hadde digget den første Alien filmen som spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Ja, Alien universet er rikt så det skulle ikke bli vanskelig å finne plottet. Hadde digget den første Alien filmen som spill.

Var jo dlc med første filmen ;) 
Har alle dlc jeg. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, Drakan skrev:

Var jo dlc med første filmen ;) 
Har alle dlc jeg. 😄 

Men den var så kort. Jeg har også alle sammen, men vil heller ha et fullverdig spill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, 007_008_007 skrev:

Men den var så kort. Jeg har også alle sammen, men vil heller ha et fullverdig spill. 

Det ville blitt et kort spill. 
Var nok derfor dlcen var kort. Tenker det de skapte var helt perfekt. :) 
Om de endret for mye saker for å skape en lang fortelling, så ville fans blitt ganske kritisk. 


Derfor tenker jeg plott som ikke er relatert til filmene ville fungert best. 
Da bygger man på konsept, kanskje en lignende fortelling som i filmene, men med andre tvist. :) 
På den måten ungår man misfornøyde fans, og en spennende opplevelse ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, Drakan skrev:

Det ville blitt et kort spill. 
Var nok derfor dlcen var kort. Tenker det de skapte var helt perfekt. :) 
Om de endret for mye saker for å skape en lang fortelling, så ville fans blitt ganske kritisk. 


Derfor tenker jeg plott som ikke er relatert til filmene ville fungert best. 
Da bygger man på konsept, kanskje en lignende fortelling som i filmene, men med andre tvist. :) 
På den måten ungår man misfornøyde fans, og en spennende opplevelse ^^ 

Tja. Nå har jo tidligere utgivelser av spillet ikke vært så bra (les: Alien: Colonial marines). Det jeg ønsker mer av er Weylands politikk der proatgonisten må ta vanskelige avgjørelser. Skal det bli Crew expendable eller følger man sitt moralske kompass? Så hvis de bygger på videre i samme stil som i Alien Isolation, så er jeg fornøyd. Slutten på spillet fikk jo mange til å tenke at det blir en oppfølger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 007_008_007 skrev:

Tja. Nå har jo tidligere utgivelser av spillet ikke vært så bra (les: Alien: Colonial marines). Det jeg ønsker mer av er Weylands politikk der proatgonisten må ta vanskelige avgjørelser. Skal det bli Crew expendable eller følger man sitt moralske kompass? Så hvis de bygger på videre i samme stil som i Alien Isolation, så er jeg fornøyd. Slutten på spillet fikk jo mange til å tenke at det blir en oppfølger. 

Colonials Marines 🤣
Fant du easter egget med starten? "Colonial pigs" 😄 

Ja, er spennende. Håper de lager mer.
Og ikke at dårlige idiotiske skytespill dukker opp igjen. Xenomorph er godt egnet til horror, og har virkelig vært undergravd og latterliggjort i alt for mange spill. Glad noen i alle fall klarte å skape noe fantastisk for en gangs skyld :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 007_008_007
9 minutter siden, Drakan skrev:

Colonials Marines 🤣
Fant du easter egget med starten? "Colonial pigs" 😄 

Ja, er spennende. Håper de lager mer.
Og ikke at dårlige idiotiske skytespill dukker opp igjen. Xenomorph er godt egnet til horror, og har virkelig vært undergravd og latterliggjort i alt for mange spill. Glad noen i alle fall klarte å skape noe fantastisk for en gangs skyld :) 

Nei, jeg gav opp spillet lenge før det 😄 Vet du hva som hadde vært rått? Et ordentlig bra spill med Predator som antagonisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker dere ikke EA? Jeg er bare nysgjerrig, har ikke fulgt med på hva de holder på med i det siste. Var storspiller av The Sims før, men de senere årene har jeg ikke hatt frisk nok PC til å spille noen ting på den, så det blir bare konsollspill her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 007_008_007 skrev:

Nei, jeg gav opp spillet lenge før det 😄 Vet du hva som hadde vært rått? Et ordentlig bra spill med Predator som antagonisten.

De kunne laget et alien vs predator spill 😄 
Kunne vært gøy om de baserte det på den første filmen, med et mystisk tempel :) Så kunne man kanskje hatt litt spill som 007 på n64. Man kan være alien, eller predator eller menneske. 😮 
Og en story mode, to for mennesker (dame eller mann), en for predator, en for en xenomorph :) 
Med alternative slutter avhengig av hvordan man spilte 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stueloff skrev:

Hvorfor liker dere ikke EA? Jeg er bare nysgjerrig, har ikke fulgt med på hva de holder på med i det siste. Var storspiller av The Sims før, men de senere årene har jeg ikke hatt frisk nok PC til å spille noen ting på den, så det blir bare konsollspill her.

Lotbox kontroversen, så har du faktumet at EA har delt opp pakker i the sims.
Si at du har base spillet, så kjøper du kjæledyr pakken. Men vent, du har bare en hund men ingen møbler? 50 kr for hunde møbler. Nice. Vent? Hva med kattemøbler? De er i en egen pakke for 50 kr også. :) 
EA har fått the sims fans til å kokke med sin blodsugende adferd. Ikke bare vanlige gamere. 
Kontroversen med Battlefield 2 (starwars spillet), og det at de driver å selger gambling, trass at Nederland har gjort det ulovlig, så har EA blant annet nektet, mens alle andre har fulgt loven og fjernet gambling mekanismer fra spillene. EA lever av å suge mennesker for penger og gjøre dem konkurs. Du vil se mye skitt om du bare søker EA og fiffa... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...