Gå til innhold

Voksne damer og menn som spiller dataspill/konsoll osv?


Gjest 007_008_007

Anbefalte innlegg

Ved siden av å spille mørke spill/skrekkspill, spiller jeg mye sims. Flere som gjør det? Har spilt sims spillene fra siden de kom ut.

Anonymkode: e6acc...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper den er lett å få tak i. :)

Anonymkode: e6acc...2cd

Det er det.
Er på alle konsoller. Har den selv til Nintendo Switch. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ved siden av å spille mørke spill/skrekkspill, spiller jeg mye sims. Flere som gjør det? Har spilt sims spillene fra siden de kom ut.

Anonymkode: e6acc...2cd

Er ikke helt gla i EA for tiden, men ja, the sims er fint. Foruten hva de har gjort i det siste.
Dele opp pakker og selge ting fra en pakke separat. 

En av de beste sim spillene jeg vet er Stardew Valley eller Fantasy life (3ds)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ved siden av å spille mørke spill/skrekkspill, spiller jeg mye sims. Flere som gjør det? Har spilt sims spillene fra siden de kom ut.

Anonymkode: e6acc...2cd

Jeg har ikke spilt noe Sim relatert siden Sim City spillene, men mørke/spennende skrekkspill blir det mye av. Har nå fått tak i noen på Steam og de er virkelig stemningsfulle og skremmende. Men min absolutte favoritt er Alien: Isolation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Jeg har ikke spilt noe Sim relatert siden Sim City spillene, men mørke/spennende skrekkspill blir det mye av. Har nå fått tak i noen på Steam og de er virkelig stemningsfulle og skremmende. Men min absolutte favoritt er Alien: Isolation.

Alien Isolation 😍
Håper de lager en remix til switch 💌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv gjerne Agony. Det er mørkt.

Av sims spillene liker jeg The Sims 3: Overnaturlig best. Er ikke helt glad i EA selv, men er for glad i sims spillene til å la være. Er også glad i The Sims 4: Vampyre.

Anonymkode: e6acc...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
2 minutter siden, Drakan skrev:

Er ikke helt gla i EA for tiden, men ja, the sims er fint. Foruten hva de har gjort i det siste.
Dele opp pakker og selge ting fra en pakke separat. 

En av de beste sim spillene jeg vet er Stardew Valley eller Fantasy life (3ds)

EA er en historie for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 007_008_007 skrev:

EA er en historie for seg selv.

Ja, er ikke helt glad i strategien de kjører, men uten dem har det heller ikke vært sims. De har jeg spilt siden starten.

Anonymkode: e6acc...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prøv gjerne Agony. Det er mørkt.

Av sims spillene liker jeg The Sims 3: Overnaturlig best. Er ikke helt glad i EA selv, men er for glad i sims spillene til å la være. Er også glad i The Sims 4: Vampyre.

Anonymkode: e6acc...2cd

Har Agony i Steam biblioteket, men har ikke fått spilt det enda. Fikk Resident evil nostalgi og da RE:4. Det er rett og nervepirrende moro. Agony er imidlertid på spillelista fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
2 minutter siden, Drakan skrev:

Alien Isolation 😍
Håper de lager en remix til switch 💌

JA!!! Jeg ble så grepet av spillet at jeg lagde noen spillvideoer som jeg lastet opp på YouTube. Men så fikk jeg liten tid til å lage video så det ble med prosjektet. Jeg fikk installer modden Unpredictable alien og den funket. Monsteret dukket opp der man ikke forventet det. Uten tvil et av de beste spillene jeg har spilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope. Noen som har spilt Vampyr? Spilte det mye da det kom ut.

Anonymkode: e6acc...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

JA!!! Jeg ble så grepet av spillet at jeg lagde noen spillvideoer som jeg lastet opp på YouTube. Men så fikk jeg liten tid til å lage video så det ble med prosjektet. Jeg fikk installer modden Unpredictable alien og den funket. Monsteret dukket opp der man ikke forventet det. Uten tvil et av de beste spillene jeg har spilt. 

Jeg utnyttet spillet til selfies. 😂
Fikk til og med en copy strike på en selfie av meg selv foran tvn med en alien som kommer løpende mot meg 🤣
Av alle steder skjedde det på et dating forum 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nope. Noen som har spilt Vampyr? Spilte det mye da det kom ut.

Anonymkode: e6acc...2cd

Det har jeg :) Jeg likte det i utgangspunktet, men totalen ble heller negativ for min del. Spilte på pc og brukte Reshade til å gjøre det skarpere og penere å se på. Måtte også installere FOV mod siden han dekket omtrent halve skjermen. Rundet det, men ble litt skuffet. Fra samme utviklerne hadde jeg spilt Life is strange og det var en mye bedre opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, Drakan skrev:

Jeg utnyttet spillet til selfies. 😂
Fikk til og med en copy strike på en selfie av meg selv foran tvn med en alien som kommer løpende mot meg 🤣
Av alle steder skjedde det på et dating forum 🙄

Hahahaha 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Det har jeg :) Jeg likte det i utgangspunktet, men totalen ble heller negativ for min del. Spilte på pc og brukte Reshade til å gjøre det skarpere og penere å se på. Måtte også installere FOV mod siden han dekket omtrent halve skjermen. Rundet det, men ble litt skuffet. Fra samme utviklerne hadde jeg spilt Life is strange og det var en mye bedre opplevelse.

Jeg liker veldig godt stemningen i Vampyr. Ikke helt det store spillet, men stemningsfullt.

Anonymkode: e6acc...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg liker veldig godt stemningen i Vampyr. Ikke helt det store spillet, men stemningsfullt.

Anonymkode: e6acc...2cd

Viktoria tidens England var jo veldig greit gjenskapt. Hvilken retning to du, den snille eller slemme? Jeg startet med å være snill, men etter en stund ble det vanskeligere så jeg ble frustrert. Bet for mange personer i et distrikt og det endte med at fullt kaos. Men slutten gikk bra og jeg fikk min kjære 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...