Gå til innhold

Voksne damer og menn som spiller dataspill/konsoll osv?


Gjest 007_008_007

Anbefalte innlegg

Jeg er 33. Det siste året har jeg spilt: Red dead redemption 2, Witcher 3, World of Warcraft (spilt av og på siden 2005), Skyrim (blir liksom aldri helt lei..), Fallout 4.. ++ 

 

 

 

Anonymkode: 44e71...3c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 007_008_007
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare patetiske menn som driver på med slikt.

Anonymkode: dc2b5...894

Hehehehe 😄 Er jo ikke akkurat en dødssynd å være patetisk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
47 minutter siden, Fvonk skrev:

Vil du ikke spille med menn?

For all del :) Har endret overskriften på tråden nå.

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
40 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Kvinne 35, spiller så det ljomer etter, også en del online og PvP-baserte spill (Destiny, Halo, Elder Scrolls Online o.l.), men jeg er ikke så glad i å spille PvP, så holder meg til campaign-delen, eller rene singleplayer spill med en god og omfattende historie.

Så kult :) Jeg liker også single player campaign, men spiller et spill der det er veldig greit med en makker. Spillet er for øvrig Resident Evil 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 30-40 år, men spiller bare Nintendo-spill, da. 

Anonymkode: 3db8d...8f7

Nintendo funker helt fint. Jeg hadde tenkt å kjøpe Switch siden jeg var ivrig på NES og SNES i tenårene. Men prisen på konsollen ble litt for høy for meg. Så jeg oppgraderte datamaskinen og angrer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 år og kvinne. Gamet bl.a q3 og wow tidligere, nå går det en gang i blant i rpg som dos2, d3, torchlight 2, o.l.

Spill er fint for å bryne hodet på andre utfordringer enn man ellers møter, trene på planlegging og taktikk, få nye impulser, og inspirasjon til særlig estetiske hobbyer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 36 og hekta på Fortnite😂. Det er en guilty pleasure som jeg ikke snakker veldig høyt om.

Anonymkode: db6d1...bfa

Jeg har ikke falt for det spillet, men har registrert at det er veldig populært. Kult at du digger spilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
51 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Kvinne 35, spiller så det ljomer etter, også en del online og PvP-baserte spill (Destiny, Halo, Elder Scrolls Online o.l.), men jeg er ikke så glad i å spille PvP, så holder meg til campaign-delen, eller rene singleplayer spill med en god og omfattende historie.

Halo *nostalgi* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
40 minutter siden, Emmelise skrev:

36 og har spilt World of Warcraft siden 2006. Og en masse andre spill. FPS spill derimot klarer jeg ikke helt å spille, så jeg holder meg innafor andre sjangere.

RTS da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 33. Det siste året har jeg spilt: Red dead redemption 2, Witcher 3, World of Warcraft (spilt av og på siden 2005), Skyrim (blir liksom aldri helt lei..), Fallout 4.. ++ 

 

 

 

Anonymkode: 44e71...3c3

Witcher 3 er bare helrått! Jeg har det på pc og med FOV mod er spillet briljant. Jeg har enda ikke spilt så mye da. Resident evil 4 og 5 på menyen for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
7 minutter siden, Uni skrev:

33 år og kvinne. Gamet bl.a q3 og wow tidligere, nå går det en gang i blant i rpg som dos2, d3, torchlight 2, o.l.

Spill er fint for å bryne hodet på andre utfordringer enn man ellers møter, trene på planlegging og taktikk, få nye impulser, og inspirasjon til særlig estetiske hobbyer. 

Herlig! Jeg er heldigvis ikke alene i spilleverden 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30-åring her, jeg spiller nok mest Donkey kong, super Mario (originalene), og crash bandicoot. Jeg ble liksom aldri oppdatert 😛

Og bowling og Harry Potter på Wii 😛 

Endret av Ginny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, 007_008_007 skrev:

RTS da?

Ja, det går greit og har et par av dem . Jeg nesten vokste opp med Age of Empires-serien f. eks.
Hyppig brukt konto på steam også, med 191 forskjellige spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Nintendo funker helt fint. Jeg hadde tenkt å kjøpe Switch siden jeg var ivrig på NES og SNES i tenårene. Men prisen på konsollen ble litt for høy for meg. Så jeg oppgraderte datamaskinen og angrer ikke.

Switch er helt fantastisk. Jeg har kjøpt alle Nintendo-konsollene siden NES. Og jeg var først skeptisk til Switch fordi jeg mistet alle kjøpene på Wii U (fikk jo overført dem fra Wii). Men det er så digg å ta med meg konsollen og spille i et annet rom, så kan ungene ha TV’en i stua. Eneste er at jeg ønsker å spille spill som jeg har på Wii U, men nå føles kontrollen så stor, treg og klumpete, kombinert med at da må jeg jo sitte i stua. Håper Switch e-shop snart åpner for flere spill fra Wii-konsollene!

Og må føye til at barnas venner synes det er SÅ RART at mora i huset spiller Nintendo! Da jeg sa at mora deres sikkert spilte etter de var lagt seg, så de helt himmelfalne ut 😂

Anonymkode: 3db8d...8f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, 007_008_007 said:

Halo *nostalgi* 

Jeg digger Halo, ikke minst scoret, jeg kan godt fyre opp Halo, eller bare sette på soundtracket en kveld, for gøy :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
Akkurat nå, Emmelise skrev:

Ja, det går greit og har et par av dem . Jeg nesten vokste opp med Age of Empires-serien f. eks.
Hyppig brukt konto på steam også, med 191 forskjellige spill.

Så gøy å lese. Jeg synes det er fint at spilling er blitt mer og mer stuerent og ikke noe som en blir mobbet for (for eks. nerd osv). Jeg er også på Steam og hvis du liker å spille online, legg meg gjerne til. Linken til Steam profilen min er i hovedinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
1 minutt siden, 282_NaughtySpark skrev:

Jeg digger Halo, ikke minst scoret, jeg kan godt fyre opp Halo, eller bare sette på soundtracket en kveld, for gøy 😄 😄 😄

Helt enig! Nå er hele soundtracket til Halo av ypperste klasse, men det er særlig to låter jeg blir mo i beina av:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
4 minutter siden, 282_NaughtySpark skrev:

Jeg digger Halo, ikke minst scoret, jeg kan godt fyre opp Halo, eller bare sette på soundtracket en kveld, for gøy 😄 😄 😄

Og denne:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...