Gå til innhold

Snart kan personer med penis dusje i damegarderoben.


kat-e

Anbefalte innlegg

Gjest theTitanic
2 minutter siden, WCKD skrev:
 

Jeg vet faktisk ikke hva jeg føler, det er veldig komplekst og derfor er jeg på utkikk etter innspill. Vi menn sliter jo med at tenningen vår er langt mer synlig enn kvinners.

Jeg vet. Jeg og en venninne gikk naken opp i et boblebad. Der var det en mann. Han fikk et problem med seg selv og måtte gå i forlegenhet...   på nakenbadesteder er det ikke lov å gjøre noe tull. Man skal holde hodet kaldt. Tror nok menn som er på nudiststeder øver litt tanketeknikker for å unngå å få fysiske reaksjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, theTitanic skrev:
 

Jeg vet. Jeg og en venninne gikk naken opp i et boblebad. Der var det en mann. Han fikk et problem med seg selv og måtte gå i forlegenhet...   på nakenbadesteder er det ikke lov å gjøre noe tull. Man skal holde hodet kaldt. Tror nok menn som er på nudiststeder øver litt tanketeknikker for å unngå å få fysiske reaksjoner. 

Man må nok. Vil aldri falle meg inn å gjøre noe med en kvinne som ikke ønsket det selv, men det kan være problematisk å styre penis, spesielt når «frykten» for ereksjon melder seg. Alle gutter har jo opplevd å få dette på stranden, og det er ikke videre kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette skjer så kommer de fleste kvinner til å dusje med badetøy, selv om det egentlig ikke er lovlig. 

Og problemet er ikke at det kommer inn en person med kvinnekropp og en liten penis.  Problemet er at det kommer inn en person med mannekropp, ereksjon, mørk stemme og et stirrende blikk. Ansatte tør ikke kaste han ut, fordi de er redd for å havne i trøbbel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt anledning for menn som vil se nakne kvinner. Bare å late som man "føler seg som kvinne". Snakk om å åpne døra for overgripere og annet svineri. Tidenes dårligste forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, TrekStar said:
 

Men det er vel FØR dem har "kommet ut av skapet", slik at ingen visste at en lesbisk eller homofil dusjet rett ved dem. Hadde "med-dusjere" visst at en som dusjet,ved siden av, var lesbisk eller homofil, da hadde vel pipen fått en annen låt, av ubehag.

Nå lurer jeg på om det må bli fire ulike dusjer, eller 5 typer dusjer og toalett. Dvs. 1 for heterofile menn, 1 for heterofile kvinner, 1 for homofile (menn), 1 for lesbiske (kvinner) og 1 for handikappede. Men jeg så på Youtube en som ville ta bort sitt kjønn, slik at han ville bli en kjønnsløs person, eller en kjønnsløs alien som han kalte det. Da trenger vel kjønnsløse også dusj og toalett bare for denne gruppen også. Hvillet betyr at det trengs 6 typer å ta hensyn til, og 6 typer dusjer og toalett for å imøtekomme alle kjønn og ikke-kjønn.

Det blir mange typer kjønn\ikke-kjønn å ta hensyn til. Jeg synes alt var mer enklere før, da det "bare fantes" to typer kjønn. I dag har vi fått så mange ulike typer, som alle vil ha sine spesielle rettigheter.

Hvorfor ikke dele verden inn i flere soner, hvor homofile kan ha sitt land\sone, og ett land\sone for lesbiske, 1 land\sone for heterofile menn og kvinner, 1 for feminister, 1 for osv, osv. Da kan hvert enkelt type kjønn legge opp sin politikk og tilpasse samfunnet og sonen sin, etter slik det passer dem og sitt kjønn.

Nei det holder med tre fellesgarderober: En for maskofobe kvinner, en for femofobe menn og en for de andre. Menn som ikke er femofobe kan sannsynligvis dele garderobe både med menn, kvinner og transgendere. Det samme for kvinner.

Den veldig oppdelingen med skarpe kategoriseringen i to kjønn er noe som er dominerende i vår kultur (religionene etter Abraham).. En stor undersøkelse av nesten 200 menneskelige kulturer som ble publisert i 1952 viste to ting: At de fleste kulturer var langt mer tolerante i forhold til homofili og andre kjønnsroller enn hva man var i den vestlige verden. Og at kvinnelig toppløshet ikke ble sett på som uanstendig/vulgært i de fleste kulturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, theTitanic said:
 

Jeg vet. Jeg og en venninne gikk naken opp i et boblebad. Der var det en mann. Han fikk et problem med seg selv og måtte gå i forlegenhet...   på nakenbadesteder er det ikke lov å gjøre noe tull. Man skal holde hodet kaldt. Tror nok menn som er på nudiststeder øver litt tanketeknikker for å unngå å få fysiske reaksjoner. 

Dette er avhengig av om du oppfatter situasjonen som seksuell. Hvis du er vokst opp på nakenstrender, vært der hele ditt liv og aldri har hatt sex der så er det akkurat som alle andre steder. Du trenger ikke noe spesiell trening da. Er du oppvokst med at kvinner dekker håret og bare blotter håret ovenfor menn de vil ha sex med så bli du kåt som mann hvis en dame tar av seg skautet/hijaben.

Homofile menn er oppvokst med å være i garderobe med det kjønnet de tiltrekkes av og at dette ikke er en situasjon som gir de seksuell uttelling. Dermed blir det ikke noe problem for de. Naturistbarn er oppvokst med begge kjønn og får heller ikke noe problem med med å ligge naken på stranda. Gynekologer er vant med å se damene i herligheten uten at det er noe signal om at de skal få seksuell uttelling. Dermed forsvinner spenningen ganske så raskt og blir veldig alminnelig og som alle andre steder. Men det betyr ikke de har noe mindre glede av kropp enn andre. Naturisten og gynekologen har like stor glede av kroppen til kona når de kommer hjem som alle andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Camlon said:
 

Om dette skjer så kommer de fleste kvinner til å dusje med badetøy, selv om det egentlig ikke er lovlig. 

Og problemet er ikke at det kommer inn en person med kvinnekropp og en liten penis.  Problemet er at det kommer inn en person med mannekropp, ereksjon, mørk stemme og et stirrende blikk. Ansatte tør ikke kaste han ut, fordi de er redd for å havne i trøbbel.

Hvorfor skulle de være noe mer redd for å kaste han ut der enn andre steder? Dette er en overdreven redsel uten basis i det virkelige liv.

Når bikinimoten og toppløsmoten begynte å spre seg hadde man forestillinger om at menn i store antall ville komme på strendene og forulempe damene. Det skjedde ikke. Menn lærte seg fort til å respektere nye regler og at damenes reduserte bekledning ikke betød at mennene skulle forsyne seg.

Selvfølgelig vil det alltid være enkelte menn som ikke kan styre seg. Disse mennene er et problem hvis du er alene med de. De er farlige hvis du møter de ute en sen kveld langt fra folk. I en garderobe/dusj hvor det kommer og går folk hele tiden er det mye større sjanse for at de kan bli avbrutt og at det kommer andre til hjelp.  Det er også vanskeligere for de å stikke av. Menn som oppsøker slike steder for å forgripe seg vil raskt finne ut at sjansen for vellykket uttelling er særdeles liten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faent for et skrudd samfunn vesten er blitt. Hvorfor er dette i det hele tatt et tema?

Har du penis er du faen meg en mann, er ikke snakk om noe annet. Og du har ingenting på en dame dusj å gjøre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det det ender med, er at færre dusjer, som igjen går utover hyggiene og smittefare. Det er allerede mange som sliter nok med å dusje foran andre av eget kjønn, og det blir ikke bedre med at det potensielt kommer flere inn. 

Sannsynligvis vil dette gjelde for svært få, men vissheten om at det er åpnet for det vil gjøre at langt flere dropper dusjen. 

Så om man er opptatt av hygiene og smittefare, spesielt ved bassenganlegg bør man gå imot dette. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, hocane said:
 

Faent for et skrudd samfunn vesten er blitt. Hvorfor er dette i det hele tatt et tema?

Har du penis er du faen meg en mann, er ikke snakk om noe annet. Og du har ingenting på en dame dusj å gjøre.

Tror du det finnes homofile eller er det en innbilning? Har de noe i en mannsdusj å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Example said:
 

Det det ender med, er at færre dusjer, som igjen går utover hyggiene og smittefare. Det er allerede mange som sliter nok med å dusje foran andre av eget kjønn, og det blir ikke bedre med at det potensielt kommer flere inn. 

Sannsynligvis vil dette gjelde for svært få, men vissheten om at det er åpnet for det vil gjøre at langt flere dropper dusjen. 

Så om man er opptatt av hygiene og smittefare, spesielt ved bassenganlegg bør man gå imot dette. 

Løsningen er tre fellesdusjer. Så er det en for begge kjønn hvor småbarnsfamilier, vennegrupper med begge kjønn, naturister, tyskere, finner, transgendere og andre kroppsliberale kan gå. Så kan de som mener at bare deres eget kjønn er bra nok og at det motsatte kjønn kun skal ses i seksuell sammenhenger holde til i hver sin garderobe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Drakan said:
 

KJØNN er IKKE "rase".
Hva faen er det du lirer av deg. Kjønn er en identitet, ikke noe rase. Om folk har egne dass men spiser i samme rom er det ikke "apartheid". Jeg driter i om en intetkjønn skulle satt seg ved siden av meg på en benk eller svømt i samme basseng. Poenget er at man ikke vil dusje naken sammen med andre kjønn, og det burde faen meg folk respektere. Er ingen ideologisk bakgrunn, men en naturlig reaksjon -_-

Hvis det går på identitet som du sier, er det da greit med folk fra Hamar som ikke vil dusje med folk fra Gjøvik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kukkelurer og hØner virkelig noe folk bryr seg om når man dusjer/skifter i vestlige land anno 2018?

Om du skulle føle at du ikke "passer" eller er velkommen i dame-garderoben, så plager det i alle fall ikke meg om du benytter deg av herre-garderoben uavhengig om du er dame med snopp, mann med høne, begge deler, eller hvilket kjønn du tenner på...

Beste hadde vel antageligvis vært om det var et tredje alternativ til dame/herre-fasiliteter  "dont give a fawk"-facilities..

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bag skrev:
 

Løsningen er tre fellesdusjer. Så er det en for begge kjønn hvor småbarnsfamilier, vennegrupper med begge kjønn, naturister, tyskere, finner, transgendere og andre kroppsliberale kan gå. Så kan de som mener at bare deres eget kjønn er bra nok og at det motsatte kjønn kun skal ses i seksuell sammenhenger holde til i hver sin garderobe.

Hørtes ut som en utrolig billig løsning.. Oppgradere alle landets svømmehaller osv for å få plass til en ekstra garderobe. 

Dyre krav. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Brutex skrev:
 

Jeg har hørt om ungjenter som ikke vil dusje med gamle damer. De synes det er ekkelt med pensjonistdamer i det offentlige badet. Skal vi ta hensyn til disse jentenes ønsker også? Ja og det er faktisk også yngre kvinner som heller vil ha menn på samme alder i garderoben enn gamle kvinner der. Hva med de?

Slike tandre persilleblad må holde seg hjemme og kan ikke delta i noen idrettsgrener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, WCKD skrev:
 

Er du komfortabel med å dusjen med lesbiske kvinner da...?

Man kan ikke vite om kvinner er lesbiske, det står ikke skrevet i pannen på dem.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Example said:
 

Hørtes ut som en utrolig billig løsning.. Oppgradere alle landets svømmehaller osv for å få plass til en ekstra garderobe. 

Dyre krav. 

Det viktigste er at en bygger tre garderober når man bygger nytt. Den tredje kan brukes avhengig av behov og øyeblikkets kultur. Hvis man har midlertidig skjevhet i kjønn, f.eks. fordi man har besøk av gutteklasser, guttelag e.l. kan de bruke den ekstra garderoben. Hvis man har blandet klasse som vil dusje i badetøyet så kan de bruke den. Hvis man pusser opp kan man ta en garderobe av gangen o.s.v.

Ja fellesgarderober er vesentlig billiger en dusjkabinetter. Det tar mindre plass, er billigere å bygge og lettere å rengjøre. Det er også lettere å overvåke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, WCKD skrev:
 

Jeg vet faktisk ikke hva jeg føler, det er veldig komplekst og derfor er jeg på utkikk etter innspill. Vi menn sliter jo med at tenningen vår er langt mer synlig enn kvinners.

Ja hva da tro?   Skal vi godta at menn får full ereksjon i dusjen ved siden av en også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bag skrev:
 

Nei det holder med tre fellesgarderober: En for maskofobe kvinner, en for femofobe menn og en for de andre. Menn som ikke er femofobe kan sannsynligvis dele garderobe både med menn, kvinner og transgendere. Det samme for kvinner.

Den veldig oppdelingen med skarpe kategoriseringen i to kjønn er noe som er dominerende i vår kultur (religionene etter Abraham).. En stor undersøkelse av nesten 200 menneskelige kulturer som ble publisert i 1952 viste to ting: At de fleste kulturer var langt mer tolerante i forhold til homofili og andre kjønnsroller enn hva man var i den vestlige verden. Og at kvinnelig toppløshet ikke ble sett på som uanstendig/vulgært i de fleste kulturer.

Muslimske kvinner fra noen land har ikke lov til å se andre menn nakne (har jobbet med slike kvinner.)  så dette kan også bli et problem om vi får fellesgarderober. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Peonjenta said:
 

Det er ikke lovlig å dusje med badeklær på. Grunnen sier seg selv. 

Ikke noe som ikke litt ekstra klor i vannet kan fikse. Det er jo ikke slik at folk i alle mulige andre land bare blir så jævlig syke av å gå i en svømmehall, fordi om man ikke der driver med grundig kroppsvask for å hoppe uti 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...