Gå til innhold

Snart kan personer med penis dusje i damegarderoben.


kat-e

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Drakan skrev:
 

Driver du rasisme nå. 🤔
Undertrykker du meningene mine fordi jeg er mann i kvinnekropp? 

Nei, jeg argumenter saklig mot dem fordi du tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Drakan said:
Og man går med badetøy i badstu ...

Æsj, Jeg bruker aldri badetøy i badstu. Enten så sitter jeg naken på en håndkle eller så har jeg et rundt meg men aldri badetøy under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bag skrev:
 

Æsj, Jeg bruker aldri badetøy i badstu. Enten så sitter jeg naken på en håndkle eller så har jeg et rundt meg men aldri badetøy under.

Du er jo mann da. 
Ekkelt å sitte naken der, andre skal jo inn etter deg, ta litt hensyn -_-
En grunn til at det er kjønnsdelt offentlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, FrankDrebin said:
 

En hvilken som helst mannsgris kan jo påstå at han "ser seg selv som kvinne" og ha det alle tiders i damegarderoben. 

Er du mye plaget av homofile menn i herregarderoben? Er det noen god grunn til at heterofile ikke skal kunne lære seg å opptre like skikkelig som de fleste homofile/lesbiske? Eller tror du heterofile har en mye sterkere og ustyrlig seksualitet enn homofile/lesbiske?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Drakan said:
 

Du er jo mann da. 
Ekkelt å sitte naken der, andre skal jo inn etter deg, ta litt hensyn -_-
En grunn til at det er kjønnsdelt offentlig. 

Hva mener du? Jeg sitter ikke naken på treverket. Hvem skal ta hensyn til hvem? Jeg mener retten til å gå kledd slik en vil må veie tyngre enn retten til ikke se noe som her helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Norge bare må få avskaffet disse nakendusj garderobene, slik som de gjør andre steder i verden? 

Man går inn i et skifte avlukke, med låsbar dør på begge sider, der det gjerne er plass til hele familien. Så går man ut i felles arealet. Låser inn bagen, og går videre til felles dusjen, der alle dusjer både før og etter svømming med badeklærene på 👍

Jeg går mye å bader, både med og uten ungene/familien. Jeg hater disse «naken med fremmede stundene» 😳😳😳

Det er faktisk enda verre sammen med bekjente, jeg trimmer alene, orker ikke stå å sprade naken sammen med mamman til Erle og en haug med små venninner. 

Nei, vi får følge med utviklingen, og innføre fellesdusjer, da er det ingen dom føler seg utilpass, samme hvilket kjønn de måtte ha, eller måtte mene å ha 😳 

For meg er det nærliggende å tenke en eller annen form for psykose, en eller annen kognitiv brist.

HC garderobe kan helt sikkert være praktisk. Er man litt annerledes er det faktisk en god del ting man ikke kan gjøre på lik linje med andre. 

Var det ikke et ramaskrik fordi en mor hadde tatt med seg en retardert 10 åring i damegarderoben ? Om han ikke greide å dusje selv fikk han la der være å gå i svømmehallen.

Jeg tenker jo at både jeg og min datter hadde vært mer komfortabel med en retardert 10 åring i garderoben, enn en trans-et-eller-annet på 55 😳

Ikke hadde jeg tenkt det var særlig kult for guttungen alene i herregarderoben sammen med menn som viftet rundt med både pupper og pikk 😳

Hadde glatt gått i HC garderoben, jeg og ungene 

🤕 hadde fått diagnosen «takler ikke livet i 2018» Det er galskap hel greiene. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic
3 timer siden, Bag skrev:
 

Men du snakker om "dusjene som er ment for dem". Hvilke dusjer er det? Jeg har aldri sett en garderobe merket av for transgendere etc. Er det handicapgarderoben du tenker på?

Synes du det er greit at kvinner dusjer med sine venninner og menn med sine (mannlige) venner mens transgenderne må holde seg for seg selv?

Det blir fryktelig mange garderober siden alle sikkert må være like store for at ingen skal føle seg diskriminert. Lesbene vil ha en, homsene vil ha en, damene vil ha en ,mennene vil ha en, transene vil ha en... hva er neste?  Så, nei, det er ikke riktig at transene skal ha egen transegarderobe lik som dame og mannegarderoben. Det er heller tross alt ikke så mange transer så de få som er klarer fint å bruke enerommene. Noen kaller det kanskje handicapgarderobe, men man må da ikke være handicappet der. Det er et rom til den som trenger å skifte alene. Transer trenger å skifte alene. Og nei, det er ikke flust av transer. Jeg har ikke sett en i løpet av mine snart 40 leveår annet enn på tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
13 minutter siden, Madame Butterfly skrev:
 

Kanskje Norge bare må få avskaffet disse nakendusj garderobene, slik som de gjør andre steder i verden? 

Man går inn i et skifte avlukke, med låsbar dør på begge sider, der det gjerne er plass til hele familien. Så går man ut i felles arealet. Låser inn bagen, og går videre til felles dusjen, der alle dusjer både før og etter svømming med badeklærene på 👍

Jeg går mye å bader, både med og uten ungene/familien. Jeg hater disse «naken med fremmede stundene» 😳😳😳

Det er faktisk enda verre sammen med bekjente, jeg trimmer alene, orker ikke stå å sprade naken sammen med mamman til Erle og en haug med små venninner. 

Nei, vi får følge med utviklingen, og innføre fellesdusjer, da er det ingen dom føler seg utilpass, samme hvilket kjønn de måtte ha, eller måtte mene å ha 😳 

For meg er det nærliggende å tenke en eller annen form for psykose, en eller annen kognitiv brist.

HC garderobe kan helt sikkert være praktisk. Er man litt annerledes er det faktisk en god del ting man ikke kan gjøre på lik linje med andre. 

Var det ikke et ramaskrik fordi en mor hadde tatt med seg en retardert 10 åring i damegarderoben ? Om han ikke greide å dusje selv fikk han la der være å gå i svømmehallen.

Jeg tenker jo at både jeg og min datter hadde vært mer komfortabel med en retardert 10 åring i garderoben, enn en trans-et-eller-annet på 55 😳

Ikke hadde jeg tenkt det var særlig kult for guttungen alene i herregarderoben sammen med menn som viftet rundt med både pupper og pikk 😳

Hadde glatt gått i HC garderoben, jeg og ungene 

🤕 hadde fått diagnosen «takler ikke livet i 2018» Det er galskap hel greiene. 

Ja det er nok det som skjer. Om transene får bruke mann og damegarderoben kommer de heteroseksuelle til å gå i hcgarderoben. Siden det da er smekkfullt og kø nedover gaten for å bruke hc garderoben mens en transe er i damegarderoben alene og en annen i herregarderoben så er det egentlig bare å bytte om skiltene på døra så majoriteten får brukt de store garderobene og de to transene fikk hvert sitt enerom.....  ved å bytte om skiltene på døra så føler de seg ikke diskriminert og de heterofile gir vel blanke i om det er et hc skilt på døra....... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bag skrev:
 

Er du mye plaget av homofile menn i herregarderoben? Er det noen god grunn til at heterofile ikke skal kunne lære seg å opptre like skikkelig som de fleste homofile/lesbiske? Eller tror du heterofile har en mye sterkere og ustyrlig seksualitet enn homofile/lesbiske?

Det sier seg jo selv at de som er av den "rette" sorten vil utnytte sjansen og ljuge på seg en annen legning. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bag skrev:
Hva har kjønn med saken å gjøre?

Det har alt med saken å gjøre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Drakan skrev:
 

Faktumet at man ikke vil dusje med menn kanskje? 
Det er ingen kultur for felles kjønnsdusj i Norge, selv ikke i vikingtiden. Da hadde de egne dager for damer å vaske seg og egne dager for menn. ._.

Og det var nok gjort for å redusere sjansen for overgrep.  Den største grunnen til at vi har kjønnsdelte garderober er jo pga det. Ingen kvinne skal være redd for å bli voldtatt i en garderobe.  Om det gjelder menn med både penis og bryster. Sjansen er der. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Drakan skrev:
 

Jeg er en homofil mann født i en kvinnekropp.... så...  om noen har rett å si noe er jeg en av de. -_-

Da er du jo egentlig en heterofil dame da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Madame Butterfly skrev:
 

Kanskje Norge bare må få avskaffet disse nakendusj garderobene, slik som de gjør andre steder i verden? 

Man går inn i et skifte avlukke, med låsbar dør på begge sider, der det gjerne er plass til hele familien. Så går man ut i felles arealet. Låser inn bagen, og går videre til felles dusjen, der alle dusjer både før og etter svømming med badeklærene på 👍

 

Det er ikke lovlig å dusje med badeklær på. Grunnen sier seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Peonjenta skrev:
 

Da er du jo egentlig en heterofil dame da. 

ikke helt, hadde vært greit å skiftet kjønn, vurderte det helt siden jeg var 4 år.
Jeg lever derimot med kroppen jeg er født med... lettere å finne en ekte mann som dame :3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peonjenta skrev:
 

Og det var nok gjort for å redusere sjansen for overgrep.  Den største grunnen til at vi har kjønnsdelte garderober er jo pga det. Ingen kvinne skal være redd for å bli voldtatt i en garderobe.  Om det gjelder menn med både penis og bryster. Sjansen er der. 

Men, det finnes da damer som voldtar damer også? og det finnes menn som voldtar menn? helt trygg er man vel aldri uansett hva slags kjønn man står ved siden av. Men på en annen side så finnes det damer som har blitt voldtatt av menn tidligere, de vil vel muligens føle det litt traumatisk å da stå i dusjen med en naken fremmed mannekropp. Jeg syntes alle garderober burde ha avskilte dusjer i båser med lås, men også avskilte herre og dame dusjer... det ville i hvert fall vært den beste løsningen i dette tilfelle muligens.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RoseFox skrev:
 

Men, det finnes da damer som voldtar damer også? og det finnes menn som voldtar menn? helt trygg er man vel aldri uansett hva slags kjønn man står ved siden av. Men på en annen side så finnes det damer som har blitt voldtatt av menn tidligere, de vil vel muligens føle det litt traumatisk å da stå i dusjen med en naken fremmed mannekropp. Jeg syntes alle garderober burde ha avskilte dusjer i båser med lås, men også avskilte herre og dame dusjer... det ville i hvert fall vært den beste løsningen i dette tilfelle muligens.

Jeg tror prosentsjansen for å bli voldtatt av en dame i en garderobe er mikroskopisk sammenlignet med om menn og damer hadde felles garderobe. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Peonjenta skrev:
 

Jeg tror prosentsjansen for å bli voldtatt av en dame i en garderobe er mikroskopisk sammenlignet med om menn og damer hadde felles garderobe. 

ja.. men hvis det er en dame i mannskropp så er jo det mentalt sett en dame. så da vil jo sjansen for å bli voldtatt av han/henne  være like stor som å bli voldtatt av en fysisk dame. Men man kan jo aldri være sikker på om det virkelig er en dame i mannekropp, kan jo være et svin som juger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Drakan skrev:
 

ingen av delene. 
De kan dusje i dusjene som er ment for dem. Er to eller tre i alle anlegg. 
Jeg vil ikke ha en penis nær meg av en fremmed i dusjen. ._.

Hva kvinnene som er født med penis? Skal de også måtte gå i hc garderoben?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at det finnes mennesker som er født med begge sett kjønnsorganer. Enkelte som roper om toleranse, viser sitt sanne jeg når det er de selv som må vise toleranse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brimi skrev:
 

Hva kvinnene som er født med penis? Skal de også måtte gå i hc garderoben?

En interkjønn burde gå i den egne luken også :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...