Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt - diskusjonstråden


Mayoo

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gikk du og sjekket det? Min svigerinne er 157 og veier 49 kg, hun ser ikke ut men tror selv hun er feit. Tror det er noe som ligger i hodet. Nå var 130 for å sette det på spissen. 

Anonymkode: 0acac...563

har jeg skrevet noe sted at jeg tror jeg er feit? så slemt å si at svigerinnen din ikke ser ut, hun har normalvekt. men man bærer vekt forskjellig, jeg er veldig spedbygd og ser absolutt ikke for tynn ut. ser helt normal ut. men ønsker å gå ned til den vekten jeg trives best med, og løper best med. når ble dette en tråd for å trykke hverandre ned? så lenge man har mål som er innenfor normalvekt, så skal man da ikke være negativ til det. pass din egen vekt du. 

Anonymkode: 0bd9b...f7b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 😊slutten av januar veide jeg 116 kilo, og i dag viste vekten endelig 99!😊

Anonymkode: 602fa...7af

Gratulerer med tosifret!! Da veier vi ca det samme :) jeg var 100,4 på mandag, men er temmelig sikker på at jeg har gått ned noe. Gleder meg til veiedag! 

Anonymkode: 69cf0...551

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg glad da jeg så at vekta har krøpet nedover, med 1,8 kg siden jeg startet for 12 dager siden. Jeg gikk opp 3 kilo bare i løpet av 1 mnd nå i korona tiden. Skjønner ikke at det er mulig men😵 

Så jeg har noe Ekstra å jobbe med. Går så mye jeg kan både på mølla og ute hver dag. Spiser innen for kalorivinduet mitt, og yoga😍 Er godt i gang på 100 dager planen min i alle fall. Ned fra 78 til 70 er planen. 6 kilo to go. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2020 den 18.31, AnonymBruker skrev:

Det der er usunt. Alt innen 40 tallet er sykelig så lenge du ikke er 130 cm høy. 

Anonymkode: 0acac...563

Nei? 156 cm og 49 kg gir BMI 20,1. Ikke sykelig.

Anonymkode: d4f26...003

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei? 156 cm og 49 kg gir BMI 20,1. Ikke sykelig.

Anonymkode: d4f26...003

Dette er faktisk sant, men særlig mye mer ned bør ikke vedkommende 😊

Anonymkode: d0176...2aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad! Har gått ned 1 kg de siste 2 ukene selv om jeg ikke har fått trent noe i det hele tatt! Har fokusert sterkt på kostholdet og det har gitt sin belønning. Nå må jeg bare fortsette å holde det gående. 

Det viktigste for meg er å klare å slutte med de dårlige vanene jeg har hatt med å spise snacks hele tiden og å spise selv om jeg er mett. Hvis jeg hadde klart å legge av meg de vanen tror jeg aldri at vekta vil gå opp igjen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har det gått i dag? 😊 Shit tenk at jeg bare skal ned 8 kilo til ca.. Det virker så utrolig lite 🤯 så nært! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Solstrålen. skrev:

Jeg er så glad! Har gått ned 1 kg de siste 2 ukene selv om jeg ikke har fått trent noe i det hele tatt! Har fokusert sterkt på kostholdet og det har gitt sin belønning. Nå må jeg bare fortsette å holde det gående. 

Det viktigste for meg er å klare å slutte med de dårlige vanene jeg har hatt med å spise snacks hele tiden og å spise selv om jeg er mett. Hvis jeg hadde klart å legge av meg de vanen tror jeg aldri at vekta vil gå opp igjen. 

Så bra 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, addict skrev:

Hvordan har det gått i dag? 😊 Shit tenk at jeg bare skal ned 8 kilo til ca.. Det virker så utrolig lite 🤯 så nært! 

Det er kjempenært! Så flink du er

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Det er kjempenært! Så flink du er

Takk! ❤️❤️ Synes det er helt sykt å kunne si det, tallet har alltid vært 2-sifret og nærmere 20 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2020 den 11.25, addict skrev:

11 kilo ca mellom bildene, samme bukse 😊 Fikk den ikke på meg for 17 kilo siden 🙈 Gøy å se framgang! 

 

Wow 👏👏 sååå flink du har vært. Jeg har kommet i motsatt posisjon. Den buksa jeg passet så bra i Desember, passer meg ikke lenger. Det å se dette bildet motiverte meg noe skikkelig nå. Tusen takk for at du delte.

Endret av Diaman
Tenkte ikke over og brukte bilde i sitering. Beklager dette. Er litt ny til å skrive, redigere innlegg.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, addict skrev:

Takk! ❤️❤️ Synes det er helt sykt å kunne si det, tallet har alltid vært 2-sifret og nærmere 20 🙈

Hvilke metode har du brukt? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Solstrålen. skrev:

Hvilke metode har du brukt? 😊

Teller kalorier 😊

 

6 timer siden, Diaman skrev:

Wow 👏👏 sååå flink du har vært. Jeg har kommet i motsatt posisjon. Den buksa jeg passet så bra i Desember, passer meg ikke lenger. Det å se dette bildet motiverte meg noe skikkelig nå. Tusen takk for at du delte.

Så hyggelig!! 🥰 Masse lykke til! 

Endret av addict
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La om strategien. Fra nå av blir det lavkarbo. Det har virket veldig godt før og kroppen trives godt med det. Jeg er ikke spesielt motivert dessverre, men håper det går på rutine. Jeg trenger jo ikke å sette meg inn i noe, bare snu fokus. Det var ikke kult å ta på seg bikini og ryggfettet tøt ut over alt. Jeg har hatt noen tøffe dager med helsen og lavkarbo kan ha en positiv effekt så må bare kjøre på. Er det flere på lavkarbo her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, addict skrev:

Teller kalorier 😊

 

Så hyggelig!! 🥰 Masse lykke til! 

Jeg teller også 😊 gleder meg til å komme igang igjen med treninga da. Er spent på hvor lang tid det vil gå før treningsenterne åpner igjen. Kontaktet dem og sa at jeg vil betale selv om dem holder stengt, det er det eneste treningssenteret i området her. Hvis de legger ned så vet jeg ikke hva jeg gjør 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Jeg teller også 😊 gleder meg til å komme igang igjen med treninga da. Er spent på hvor lang tid det vil gå før treningsenterne åpner igjen. Kontaktet dem og sa at jeg vil betale selv om dem holder stengt, det er det eneste treningssenteret i området her. Hvis de legger ned så vet jeg ikke hva jeg gjør 😅

Hahaha, det prøvde jeg og men de er jo en større kjede så de tar ikke penger så lenge de ikke har et tilbud. 

 

Vi har heldigvis full gym nede, men jeg trener ikke så mye annet enn å gå 😊 Funker det også! Men ja, jeg gleder meg veldig til senteret åpne, bare for å få egentid og komme i modus! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble en kaloririk helg for mitt vedkommende med masse sprudlevin på lørdag og tilhørende nattmat. Så vekta viser opp, håper bare at den viser 97,6 til fredag igjen, skal ut på tur omtrent hver dag resten av denne uka så håper det hjelper. Føler meg oppblåst og tung, tar det mer med ro neste gang nå når jeg forstår hvordan kroppen kjenner på konsekvensene 😝🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ganske ok i dag, så i tillegg til en gåtur på 20-25 min i lunsjen så skal jeg ta meg en styrkeøkt på beina :hoppe: Blir tungt etter en måned uten, men nå trenger jeg å bygge litt igjen. 

Har også merket at selv om godteriet har stått fremme de siste to helgene, så spiser jeg mindre enn før. Maks 6 biter sjokolade, og noen håndfuller med chips. Spiste mye mer før, for bare en måned siden også. Litt er greit, men hvis ikke suget eller lysten er der så gidder jeg ikke spise mer :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt litt fremgang selv🥳 Minus 8,5 cm på flere plasser, på 2 uker🤭 Ikke vanskelig å fortsette. Spiser egentlig ganske normalt, men teller kalorier. Nå er trikset å spise nok, for blir fortere mett nå en før. 
 

Motiverer å lese om dere andre her som er i samme båt. Fortsett den gode jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...