Warum Skrevet 29. juli 2023 #6901 Del Skrevet 29. juli 2023 Nå er det full skjerpings på meg. Vært på godteri-kjører i 4 uker ferie. Spist det jeg har hatt lyst på. Og har på nytt fått bekreftet at jeg på ingen måte er «naturlig tynn» eller kan spise hva jeg vil. Jeg må passe på. Har gått opp over 4kg. Veldig kjedelig, siden det var disse kiloene jeg brukte våren på å gå ned. Men prøver å fokusere på at jeg har nytet ferien og spist det de andre har spist (litt fint også, siden jeg tidligere hadde anoreksi og virkelig isolerte meg ang mat. Jeg tar ikke denne friheten forgitt. Vært frisk i flere år altså). Men nå er det hverdag igjen og gode vaner skal på plass igjen. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 29. juli 2023 #6902 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg skal ikke henge her noe mer etter i dag. Men jeg skal hente inn min opprinnelige helse. Det hele har sklidd helt ut! Det viktigste er bare aldri å gi seg, fortsette selv om søtsuget kommer. Unngå triggere! Gå seg turer, og aldri legge seg i hardtrening, men trene litt av og til i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #6903 Del Skrevet 30. juli 2023 Super dag i går, ikke så bra dag i dag:P Ting ble ikke som jeg egentlig planla, vi skulle på sykkeltur så jeg spiste en litt stor frokost, men i boden så var dekket punktert:( Endte opp med å ta mannen min med for å øvelseskjøre og det er jo ikke akkurat så aktivt, heh. Softis ble det også i finværet. Skal jo også toppe det hele med en kaloribombe av en middag; reinsdyr biff, fløtepoteter, sopp og bernaisesaus.... Så selv om jeg ikke orker en så stor porsjon etter jeg startet med periodisk faste, så blir det en del kalorier likevel. Jaja. Resten av uka har vært super, gikk ned et halvt kilo:) Jeg har også funnet en del sunne oppskrifter jeg har lyst å prøve over helga, så om jeg smeller inn litt trening så blir det nok greit. Planlegger allerede bringebær-sanking:) Anonymkode: 7c6b5...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6904 Del Skrevet 31. juli 2023 Føler jeg har gjort litt opp for søndagen i alle fall. Mannen hadde tatt sykkelen min til et verksted og fått ny slange så i dag ble det sykkeltur på 1,5t:D Spiste ekstra mye protein til middag så jeg ikke skulle ende opp med å bli veldig sulten når jeg kom tilbake, ser ut til å ha fungert veldig bra:) Anonymkode: 7c6b5...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 1. august 2023 #6905 Del Skrevet 1. august 2023 Opp tre kilo på kort tid, ikke særlig bra, tross mye turer og lite mat. Noe er5 riv ruskende galt. Må være medisinene, der er det mye bivirkninger. Men det er lett å legge på seg. Verre å gå ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6906 Del Skrevet 1. august 2023 jaeols skrev (4 timer siden): Opp tre kilo på kort tid, ikke særlig bra, tross mye turer og lite mat. Noe er5 riv ruskende galt. Må være medisinene, der er det mye bivirkninger. Men det er lett å legge på seg. Verre å gå ned i vekt. Hvilke medisiner går du på? Anonymkode: 67684...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 2. august 2023 #6907 Del Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvilke medisiner går du på? Anonymkode: 67684...c2f Cipralex og Truxal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 2. august 2023 #6908 Del Skrevet 2. august 2023 Jeg kom hjem fra ferie på lørdag og hadde gått opp 4kg på en måned. Jeg gikk rett i kaloritelling og har holdt meg på ca 1300 daglig (og så og si kun rene råvarer), og allerede er 2,5kg borte. Så da var det nok mest vannvekt hvertfall, og det var en lettelse. Fordøyelsen fungerer også mye bedre og raskere uten alt godteriet og den usunne maten. Er glad jeg veide meg og kom raskt inn i hverdagsmodus igjen, selv om jeg skal øke kaloriene litt når de 4kg er borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 3. august 2023 #6909 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg var inne i et så godt fokus med kaloritelling og bra mat. Men så hadde mann og barn bakt rundstykker når jeg var på jobb, og jeg spiste flere + pizza til kvelden. Nå SKAL jeg bare opp på hesten igjen og fortsette i mitt gode spor fra nå. Ikke fra i morgen. Måtte bare skrive det her for å ikke la dette skli ut, og rett inn i feriemodus igjen🙃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet 4. august 2023 #6910 Del Skrevet 4. august 2023 (endret) Edit; La ut eget innlegg istedet. Endret 4. august 2023 av Vimsa84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6911 Del Skrevet 5. august 2023 Føler jeg lever farlig her nå😅 Matfestival i byen, og var jo selvsagt innom. Delte en empanada med mannen, smakte på en del ost, men også en bit av både laks, spekeskinke, kjeks og syltetøy... Vi gikk mye både der og etterpå da, så håper det tok av det verste. Det som bekymrer meg mest er vel at vi kjøpte med oss hjem; ost, honning, brød, lefse, syltetøy... Masse godsaker altså. Klarte å motstå fristelsen til å kjøpe konfekt heldigvis 😆 Anonymkode: 7c6b5...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6912 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler jeg lever farlig her nå😅 Matfestival i byen, og var jo selvsagt innom. Delte en empanada med mannen, smakte på en del ost, men også en bit av både laks, spekeskinke, kjeks og syltetøy... Vi gikk mye både der og etterpå da, så håper det tok av det verste. Det som bekymrer meg mest er vel at vi kjøpte med oss hjem; ost, honning, brød, lefse, syltetøy... Masse godsaker altså. Klarte å motstå fristelsen til å kjøpe konfekt heldigvis 😆 Anonymkode: 7c6b5...f81 Ooh, jeg turte ikke å dra ned til byen en gang, bor i Trondheim! Kombiner maten med proteinrikt og fettfattig, feks skinke, cottage cheese, salater osv, så kan du kose deg masse med alt du har kjøpt! Godt brød med cottage cheese, kanel, tynne eple/pæreskiver og honning namnam 😍😍😍 Anonymkode: 87e37...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #6913 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ooh, jeg turte ikke å dra ned til byen en gang, bor i Trondheim! Kombiner maten med proteinrikt og fettfattig, feks skinke, cottage cheese, salater osv, så kan du kose deg masse med alt du har kjøpt! Godt brød med cottage cheese, kanel, tynne eple/pæreskiver og honning namnam 😍😍😍 Anonymkode: 87e37...f4f Ja, er det jeg er skyldig i, Matfestivalen i Bartebyen Men heldigvis er alt som ble kjøpt sånt som holder seg lenge, så må bare begrense meg litt:) Er så nært å nå 10kg før jeg skal på ferie, og det skal jeg klare ass! Anonymkode: 7c6b5...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2023 #6914 Del Skrevet 6. august 2023 Warum skrev (På 29.7.2023 den 19.14): Nå er det full skjerpings på meg. Vært på godteri-kjører i 4 uker ferie. Spist det jeg har hatt lyst på. Og har på nytt fått bekreftet at jeg på ingen måte er «naturlig tynn» eller kan spise hva jeg vil. Jeg må passe på. Har gått opp over 4kg. Veldig kjedelig, siden det var disse kiloene jeg brukte våren på å gå ned. Men prøver å fokusere på at jeg har nytet ferien og spist det de andre har spist (litt fint også, siden jeg tidligere hadde anoreksi og virkelig isolerte meg ang mat. Jeg tar ikke denne friheten forgitt. Vært frisk i flere år altså). Men nå er det hverdag igjen og gode vaner skal på plass igjen. Litt irritert på meg selv for tre ukers utskeielser som jeg ennå jobber av igjen.. en måned etter. Men ditt innlegg gir litt perspektiv.. takk☺️🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. august 2023 #6915 Del Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Føler jeg lever farlig her nå😅 Matfestival i byen, og var jo selvsagt innom. Delte en empanada med mannen, smakte på en del ost, men også en bit av både laks, spekeskinke, kjeks og syltetøy... Vi gikk mye både der og etterpå da, så håper det tok av det verste. Det som bekymrer meg mest er vel at vi kjøpte med oss hjem; ost, honning, brød, lefse, syltetøy... Masse godsaker altså. Klarte å motstå fristelsen til å kjøpe konfekt heldigvis 😆 Anonymkode: 7c6b5...f81 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ooh, jeg turte ikke å dra ned til byen en gang, bor i Trondheim! Kombiner maten med proteinrikt og fettfattig, feks skinke, cottage cheese, salater osv, så kan du kose deg masse med alt du har kjøpt! Godt brød med cottage cheese, kanel, tynne eple/pæreskiver og honning namnam 😍😍😍 Anonymkode: 87e37...f4f Og jeg jobber 10 meter unna den festivalen 🤪 Har seriøst kjent matlukta inn på kontoret mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6916 Del Skrevet 6. august 2023 Amatariel skrev (4 timer siden): Og jeg jobber 10 meter unna den festivalen 🤪 Har seriøst kjent matlukta inn på kontoret mitt. Jobber i banken eller? Jeg har vært på bringebærsanking i dag som planlagt, drøyt 5L jeg laget syltetøy på, så skal gi bort noe:) Har risper over armene, hendene og leggene:P Utrolig nok ingen bitt/stikk. Fant bare masse snegler og en stk svær edderkopp jeg aldri har sett før Stor kropp som var sort og beige-aktig. Mannen spanderte også is etterpå, og på kiosken så jeg en is jeg aldri hadde sett før og tenkte jeg måtte prøve. Jeg er så UENDELIG glad for at jeg sjekket kaloriinnholdet på isen. ÅTTEHUNDRE kalorier for 70g is! Helsike er den laget av?? Det ble ikke den for å si det sånn. Tok en fra Magnum, som jeg omtrent ikke har sett i Norge, var ikke så verst. Under 300kalorier. Neste gang blir det en av disse Nick's isene, egentlig diabetiker is tror jeg, de var rundt 200kalorier. Anonymkode: 7c6b5...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 7. august 2023 #6917 Del Skrevet 7. august 2023 Har bestilt meg personlig trener til tirsdag. Er omtrent fornøyd med vekta nå, men kjenner jeg sliter litt med å vite hva jeg skal gjøre når jeg trener. Går greit med tredemølle og noen maskiner, men når jeg skal begynne med vekter og sånn, føler jeg at et er så vanskelig å gjøre det riktig. Blir spennende å se hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 7. august 2023 #6918 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mannen spanderte også is etterpå, og på kiosken så jeg en is jeg aldri hadde sett før og tenkte jeg måtte prøve. Jeg er så UENDELIG glad for at jeg sjekket kaloriinnholdet på isen. ÅTTEHUNDRE kalorier for 70g is! Helsike er den laget av?? Det ble ikke den for å si det sånn. Tok en fra Magnum, som jeg omtrent ikke har sett i Norge, var ikke så verst. Under 300kalorier. Neste gang blir det en av disse Nick's isene, egentlig diabetiker is tror jeg, de var rundt 200kalorier. Anonymkode: 7c6b5...f81 Åttehundre er bare helt sinnsykt! Det er godt over halvparten av dagsbudsjettet mitt... Saftis er trikset, jeg går ofte for sommerisen. Synes den er supergod og er bare 100 kalorier. Men jeg har og egentlig alltid har lyst fløteis, og gjerne en Royal med sjokolade og karamell trekk. Men jeg kan spise 3-4 saftis på én sånn, så det får bli neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #6919 Del Skrevet 7. august 2023 Bokdamen skrev (1 time siden): Åttehundre er bare helt sinnsykt! Det er godt over halvparten av dagsbudsjettet mitt... Saftis er trikset, jeg går ofte for sommerisen. Synes den er supergod og er bare 100 kalorier. Men jeg har og egentlig alltid har lyst fløteis, og gjerne en Royal med sjokolade og karamell trekk. Men jeg kan spise 3-4 saftis på én sånn, så det får bli neste sommer 800!? Hvilken is var det? Anonymkode: d631e...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 7. august 2023 #6920 Del Skrevet 7. august 2023 Hoia skrev (På 29.7.2023 den 22.08): Jeg skal ikke henge her noe mer etter i dag. Men jeg skal hente inn min opprinnelige helse. Det hele har sklidd helt ut! Det viktigste er bare aldri å gi seg, fortsette selv om søtsuget kommer. Unngå triggere! Gå seg turer, og aldri legge seg i hardtrening, men trene litt av og til i løpet av uka. Utrolig bra skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå