Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

JuliaPinero skrev (5 timer siden):

Og poenget med å være frekk er? :) 

Ikke noe frekk kommentar å spørre hva poenget med linken er, utroskap ødelegger forhold. Det vet alle… 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår ikke hva hun gjør i en «all star» sesong. Hun røyk etter første dans, hvis det er sympati for skaden så burde de vente til en vanlig sesong for å bli med..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (1 minutt siden):

Forstår ikke hva hun gjør i en «all star» sesong. Hun røyk etter første dans, hvis det er sympati for skaden så burde de vente til en vanlig sesong for å bli med..

Er vel bare tv2 som har svaret på dette. Noen som vet? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heavyheart skrev (2 timer siden):

Exen får jo ikke fred fra hu der da…

Ja og de har jo barn sammen så hadde vært greit å la det ligge hadde jeg tenkt og ikke gnåle mer for ett lettest mulig samarbeid...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonobilis

Utrosaken er esset på hånden til Iselin. Om det er litt stille en periode eller om hun trenger litt mer oppmerksomhet i forbindelse med en lansering så er det bare å kjøre ny media-runde med "utro-Tom".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonobilis skrev (3 timer siden):

Utrosaken er esset på hånden til Iselin. Om det er litt stille en periode eller om hun trenger litt mer oppmerksomhet i forbindelse med en lansering så er det bare å kjøre ny media-runde med "utro-Tom".

Er han utro fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (40 minutter siden):

Er han utro fortsatt?

De har jo gått fra hverandre, så hva han nå gjør har hun vel ingenting med.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være han er begynt å date igjen. Og ser for meg at hun kommer til å slite med at han finner seg en ny. Så da er det greit å fyre av litt dritt om han, her og der, for å skremme bort eventuelle friere han har🤪

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller har hun mistet mye vekt etter bruddet?

Fortsatt vakker, men synes hun nesten så bedre ut før om det er lov å si 🙈

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/14/2022 at 12:30 AM, FrkZ said:

Kan være han er begynt å date igjen. Og ser for meg at hun kommer til å slite med at han finner seg en ny. Så da er det greit å fyre av litt dritt om han, her og der, for å skremme bort eventuelle friere han har🤪

Han er ikke drømmemannen uansett. Utro type

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonobilis skrev (På 13.8.2022 den 8.08):

Utrosaken er esset på hånden til Iselin. Om det er litt stille en periode eller om hun trenger litt mer oppmerksomhet i forbindelse med en lansering så er det bare å kjøre ny media-runde med "utro-Tom".

Syntes det er ganske kvalmt av hun å fortsette med det greiene der. Han var utro, det er aldri greit - men å utlevere han i media på den måten så mye hun har gjort. Altså hallo, det er ikke merkelig at de gikk fra hverandre. Hun valgte å tilgi han, fortsette forholdet å gå videre. Da er det ganske urettferdig å "holde det mot" partneren så lenge, så offentlig - som det hun har gjort, og fortsatt gjør. Eneste grunnen til at hun ble sexolog er jo pga den jævla utroskapen også. 
 

At hun ikke får oppmerksomhet foruten utroskapen hans, sier jo sitt - kanskje hun bare skal la vær 🤯‼️. Tror nok Iselin er en ganske bitter oppmerksomhetssyk kjerring.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et intervju med Nettavisen har eksen for første gang kommet med en kommentar, og det er at han ikke kjenner seg igjen i påstandene til Iselin ang bruddet. Virker som han var ganske fed up og det kan jeg forstå..

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har på følelsen at det blir en romanse mellom Iselin og dansepartneren 🫶🏽 Så får vi vente å se om det stemmer med vibbene jeg får

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhjo skrev (16 timer siden):

Har på følelsen at det blir en romanse mellom Iselin og dansepartneren 🫶🏽 Så får vi vente å se om det stemmer med vibbene jeg får

Er alltid et par hvert år. Enten på parketten eller i etterkant når rampelyset er slått av.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvsagt legger hun opp til spekulasjon om dansepartneren sin. Det hadde vært mer overraskende om det ikke skjedde 🥴

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes Iselin er for vulgær til Skal vi danse. Hadde ikke likt om en mann heller sto «å det kiler sånn i…» Blir så teit!

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usmakelig opptreden når hun går videre da. Heldigvis går dansepartneren og hilser på de som gikk ut. 
Nei, hun liker jeg ikke… 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...