Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Elhaym skrev (34 minutter siden):

ja, men det er jo sannsynligvis bare en veldig uskyldig video av to barn som leker eller? Er neppe drøye saker..barna hennes har vært med på tv etc så tenker det er et valg Iselin tar 

Nei, det er faktisk ikke ok.

En ting er at mange velger å eksponere barna sine. Jeg er ingen fan av det.

Men å filme i det skjulte/ bak deres rygg, så vise det, det er laaangt over grensene. Uansett hvor søtt, eller artig det er. Husk at barna lever ikke, leker ikke for å underholde sine foreldre.

Og Iselin som snakker så mye om grenser, burde tenkt over sånt selv. 

Endret av Snupps66
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elhaym skrev (2 timer siden):

ja, men det er jo sannsynligvis bare en veldig uskyldig video av to barn som leker eller? Er neppe drøye saker..barna hennes har vært med på tv etc så tenker det er et valg Iselin tar 

Mor leker med duplo med barnet sitt (har barnet samtykket til at mor skal dele det?) inne på det som ser ut som barnets soverom , det blir dokumentert på avstand gjennom mobiltelefonen og delt med mors 190 tusen følgere. Det er eksponering på sitt verste. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder eksponering av barn, tenker jeg influensere som ikke har noe annet å bidra med bruker barna bevisst for likes. Som f.eks CBE, Nyhus og Pilotparet. 
Iselin har mer å bidra med, og burde klare å holde barna utenfor. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (2 timer siden):

Når det gjelder eksponering av barn, tenker jeg influensere som ikke har noe annet å bidra med bruker barna bevisst for likes. Som f.eks CBE, Nyhus og Pilotparet. 
Iselin har mer å bidra med, og burde klare å holde barna utenfor. 

Hva har hun egentlig å bidra med da? Som "sexolog"?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

Hva har hun egentlig å bidra med da? Som "sexolog"?

Hun har en mening. Ikke alle influensere som har det. Hun er til tider veldig vulgær. Men hun bruker stemmen sin. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Medlem nr3 skrev (13 timer siden):

Elsket den Iselin som var den jeg møtte for flere år siden,idag er Iselin på lik linje med Isabell Raad….

Litt merkelig sammenligning. Hun har da vel ikke operert seg fra topp til tå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (På 6.11.2021 den 14.18):

ja, men det er jo sannsynligvis bare en veldig uskyldig video av to barn som leker eller? Er neppe drøye saker..barna hennes har vært med på tv etc så tenker det er et valg Iselin tar 

Hvorfor kan ikke barna få være barn? Få lov til og leke på sitt rom uten at hele Norge skal se? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medlem nr3
Maydis8 skrev (5 timer siden):

Litt merkelig sammenligning. Hun har da vel ikke operert seg fra topp til tå. 

Har ikke nevnt ett ord om operasjoner ! Iselin er blitt veldig selvopptatt meg , meg , meg og der har du Isabell !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlem nr3 skrev (På 10.11.2021 den 19.43):

Har ikke nevnt ett ord om operasjoner ! Iselin er blitt veldig selvopptatt meg , meg , meg og der har du Isabell !

Det er stor forskjell på de to. Hadde nok ikke sammenlignet henne med Isabel. Isabel er et ytterpunkt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Basilika skrev (7 timer siden):

Den siste IG-story av Iselin. Er det bare meg eller er det filteren som gjør beina syltynne? 😮 

Det er nok posituren. Men, hun ser ut til å ha gått en del ned i vekt. Det er jo ikke så uvanlig når man står i et samlivsbrudd. Folk reagerer forskjellig. Noen trøstespiser, andre mister matlysten. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (På 14.11.2021 den 23.05):

Det er nok posituren. Men, hun ser ut til å ha gått en del ned i vekt. Det er jo ikke så uvanlig når man står i et samlivsbrudd. Folk reagerer forskjellig. Noen trøstespiser, andre mister matlysten. 

 

Noen nyskilte damer  i den alderen blir orange, heavy på sminken og on a diet når de starter jakten på en ny mann. 

Det er jo som kjent ikke viktig at mannen/dama tar vare på seg selv under forholdet - er attraktiv for partneren - det er jo noe man først begynner med når samlivsbruddet er et faktum. 

Neste mann ut slipper trolig også "gleden" Tom hadde av å ha en dame som plastret instagram full med "nå skal jeg gå inn for å være så ulekker og frastøtende jeg kan" bilder. Har blitt biiiiiiittelitt mer fokus på  picture friendly positurer ;)

 

 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jr.Garcon skrev (6 timer siden):

 

Noen nyskilte damer  i den alderen blir orange, heavy på sminken og on a diet når de starter jakten på en ny mann. 

Det er jo som kjent ikke viktig at mannen/dama tar vare på seg selv under forholdet - er attraktiv for partneren - det er jo noe man først begynner med når samlivsbruddet er et faktum. 

Neste mann ut slipper trolig også "gleden" Tom hadde av å ha en dame som plastret instagram full med "nå skal jeg gå inn for å være så ulekker og frastøtende jeg kan" bilder. Har blitt biiiiiiittelitt mer fokus på  picture friendly positurer ;)

 

 

Så du har fasiten? Ærlig talt. La nå folk bearbeide ting på sin måte. Så stygt

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...