Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Tror dere virkelig folk har laget podcaster tidligere uten økonomisk fortjeneste? Lol.

De har fått betalt per episode+reklame inntekter.

At enkelte velger å gå bak betalingsmur er kun for å tjene mer penger.

Endret av J..
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal veldig mye til for at jeg er villig til å betale for podcast. Det er jo så mye bra gratis 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piggi skrev (På 3.10.2021 den 10.21):

Helt enig👍🏻👍🏻. Det er nok mye jobb og hvem vil jobbe gratis? 

De har virkelig ikke jobbet gratis😂😂 Er du så naiv? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen
Dupers skrev (På 2.10.2021 den 11.15):

Vet ikke om denne diskusjonen har blomstra opp igjen, har den ikke det må du sikkert bla deg tilbake et år eller to før du finner noe om det

ok takk skal du ha. nei da får det være... 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (På 3.10.2021 den 19.23):

Det skal veldig mye til for at jeg er villig til å betale for podcast. Det er jo så mye bra gratis 

Syns hennes er verdt å betale for. Unner hun bedre økonomi og for all jobb hun står i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippio skrev (På 3.10.2021 den 19.23):

Det skal veldig mye til for at jeg er villig til å betale for podcast. Det er jo så mye bra gratis 


Enig :) men godt mulig det blir betalings løsning for alle podcaster etc etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solfridmedhatten skrev (På 6.10.2021 den 2.30):

Syns hennes er verdt å betale for. Unner hun bedre økonomi og for all jobb hun står i. 

Har hun dårlig økonomi?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere her som snakker om at man nå må betale for å høre hennes podcast. Jeg får da fortsatt hørt den uten å ha betalt. Jeg bruker Spotify da om det er verdt å nevne. 

Noe jeg ikke har fått med meg enda? Kan noen fortelle? Orker ikke å lese alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina Aguilera skrev (4 minutter siden):

Alle dere her som snakker om at man nå må betale for å høre hennes podcast. Jeg får da fortsatt hørt den uten å ha betalt. Jeg bruker Spotify da om det er verdt å nevne. 

Noe jeg ikke har fått med meg enda? Kan noen fortelle? Orker ikke å lese alt.

Du får hørt de gamle... ikke de nye..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (54 minutter siden):

Har hun dårlig økonomi?

Nei, ikke i det hele tatt. I våres kjøpte hun seg leilighet på løkka på egenhånd. Tror ikke hun trenger  snu på krona 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så søt og morsom❤️ Kanskje for drøy for mange, men godt at vi er forskjellige. 
 

Er vel ikke perfekte vi heller😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
Christina Aguilera skrev (11 timer siden):

Alle dere her som snakker om at man nå må betale for å høre hennes podcast. Jeg får da fortsatt hørt den uten å ha betalt. Jeg bruker Spotify da om det er verdt å nevne. 

Noe jeg ikke har fått med meg enda? Kan noen fortelle? Orker ikke å lese alt.

Hun har gått noe tilbake på det og legger annenhver episode ut åpent. Ble nok for få lyttere. 
 

Til syvende og sist så er det markedskreftene som bestemmer. Hvis det er mange nok betalende lyttere på podme så vil hun nok fortsette der. Jeg er noe tvilende til det, så vi får se hva som skjer fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger heller å høre på podcaster som er gratis. Beklager altså, men SÅ god underholdning er det ikke!

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atheena skrev (13 timer siden):

Hun har gått noe tilbake på det og legger annenhver episode ut åpent. Ble nok for få lyttere. 
 

Til syvende og sist så er det markedskreftene som bestemmer. Hvis det er mange nok betalende lyttere på podme så vil hun nok fortsette der. Jeg er noe tvilende til det, så vi får se hva som skjer fremover. 

Jøss. På podme eller på Spotify? Skjønner ikke at folk gidder å betale for det greiene her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mye av det Iselin bidrar med i den offentlige debatten er interessant , dog noen ganger litt ekstremt. Det som plager meg når jeg følger henne er den ekstreme utleveringen av barna. Jeg har ingen behov for å vite så mye av hva hennes barn gjør og tenker, det er ikke derfor jeg følger hennes profil som sexolog. Det er så private øyeblikk som deles, og jeg kan inne for mitt bare liv forstå hvorfor mobilen må opp når barna deler av sin innerste tanker til mor. Jeg har selv eldre barn, og jeg vet hvor viktig digital kontroll er for de. De hadde vært fra seg om jeg delte ting av privat karakter. Jeg kan rett og slett ikke forstå at dette er innenfor på en bedriftsprofil med så mange følgere?

jeg har valg å avfølge, og håper inderlig bevisstheten til Iselin (og andre som henne) når det kommer til utlevering av barn snart øker. 

Endret av Safirx
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen

Høres ut som om enkelte influencere og management har litt høye tanker om seg selv :) hahaha. Betale for å høre på dette våset? eh... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smugleseren skrev (På 9.10.2021 den 0.19):

Jeg velger heller å høre på podcaster som er gratis. Beklager altså, men SÅ god underholdning er det ikke!

Enig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirx skrev (På 9.10.2021 den 17.03):

Jeg synes mye av det Iselin bidrar med i den offentlige debatten er interessant , dog noen ganger litt ekstremt. Det som plager meg når jeg følger henne er den ekstreme utleveringen av barna. Jeg har ingen behov for å vite så mye av hva hennes barn gjør og tenker, det er ikke derfor jeg følger hennes profil som sexolog. Det er så private øyeblikk som deles, og jeg kan inne for mitt bare liv forstå hvorfor mobilen må opp når barna deler av sin innerste tanker til mor. Jeg har selv eldre barn, og jeg vet hvor viktig digital kontroll er for de. De hadde vært fra seg om jeg delte ting av privat karakter. Jeg kan rett og slett ikke forstå at dette er innenfor på en bedriftsprofil med så mange følgere?

jeg har valg å avfølge, og håper inderlig bevisstheten til Iselin (og andre som henne) når det kommer til utlevering av barn snart øker. 

Spot on 👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har Tom blitt av?

Har ikke sett han i det siste, men kan jo være så enkelt at han jobber eller er ute på noe. 
Ser kun henne og jentene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (På 15.10.2021 den 15.43):

Hvor har Tom blitt av?

Har ikke sett han i det siste, men kan jo være så enkelt at han jobber eller er ute på noe. 
Ser kun henne og jentene. 

Han har vel gått i eksil. Hadde vertfall jeg gjort… 

«når taxien må vente i 10 min fordi du må bæsje en hard en før du drar avgårde»

really?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...