Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

12 hours ago, Lill3My said:

Hvor mye kan de egentlig tjene på et minutts annonse/reklame? Jeg spiller alltid forbi og er neppe den eneste..så d er begrenset hvor mange en når ,vil jeg tro? 

En person med så mange følgere som iselin Guttormsen tror jeg ville tatt rundt 10-20 000 pr minutt. Så for 3 minutter reklame får du inn 30-60 000. Den summen 4 ganger i måneden blir ganske heftig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (2 timer siden):

Da er du blokkert.

Har aldri fulgt henne, kommentert hos henne eller liket et eneste bilde. Spesielt, men går sikkert ikke glipp av noe 🙆‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid likt Iselin, men hun begynner å tape seg i mine øyne!😑 Passe flaut at ei dame på 35 har såpass innsnevret ordforråd, selv når hun prøver å være saklig og seriøs klarer hun ikke unngå å bruke ord i «ræv,fitte,kuk og tits»verdenen..🤷‍♀️ Det blir for dumt…

 

 

7C5F37FA-B4C7-4DB1-B133-2ADF294C2E68.png

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for meg en gåte at noen som helst i dette landet tar henne seriøst, hun med et lite kurs i sexologi og ekstremt vulgært ordforråd. 

Endret av parmanoia
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (1 time siden):

Har alltid likt Iselin, men hun begynner å tape seg i mine øyne!😑 Passe flaut at ei dame på 35 har såpass innsnevret ordforråd, selv når hun prøver å være saklig og seriøs klarer hun ikke unngå å bruke ord i «ræv,fitte,kuk og tits»verdenen..🤷‍♀️ Det blir for dumt…

 

 

7C5F37FA-B4C7-4DB1-B133-2ADF294C2E68.png

«Rævsaft har du nok lukta,du som har nesa så nærme munn» 

Fins det noen i denne tråden som seriøst står bak denne dama? Seriøst? Er dere isåfall KOMPLETTE idioter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (1 time siden):

Det er for meg en gåte at noen som helst i dette landet tar henne seriøst, hun med et lite kurs i sexologi og ekstremt vulgært ordforråd. 

Influenser industrien er så gjennomsyra jævlig patetisk at jeg blir dårlig. Backer hverandre uansett fordi man får følgere og mer penger i kassa. Denne dama (og mange andre) burde avskaffes. I likhet med hele «yrket». Jeg blir så provosert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (Akkurat nå):

Influenser industrien er så gjennomsyra jævlig patetisk at jeg blir dårlig. Backer hverandre uansett fordi man får følgere og mer penger i kassa. Denne dama (og mange andre) burde avskaffes. I likhet med hele «yrket». Jeg blir så provosert. 

Enig. Det er nitrist. Og verre blir det når de mer seriøse, men med like stor trang til oppmerksomhet, tar henne og andre intetsigende influensere inn i varmen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (Akkurat nå):

Enig. Det er nitrist. Og verre blir det når de mer seriøse, men med like stor trang til oppmerksomhet, tar henne og andre intetsigende influensere inn i varmen. 

Og ikke engang få meg igang på dette vixen dritet. Å Gud hjelpe meg så ufattelig idiotisk. Går inn å stemmer på de jeg ikke aner hvem er,bare på kødd. Idiotiske greier,få dere en skikkelig jobb og gjør samfunnet en stor tjeneste å fjern dette fra internettet. PLEASE 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (Akkurat nå):

Og ikke engang få meg igang på dette vixen dritet. Å Gud hjelpe meg så ufattelig idiotisk. Går inn å stemmer på de jeg ikke aner hvem er,bare på kødd. Idiotiske greier,få dere en skikkelig jobb og gjør samfunnet en stor tjeneste å fjern dette fra internettet. PLEASE 

Det er en eneste stor, narsissistisk runkering. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (7 minutter siden):

«Rævsaft har du nok lukta,du som har nesa så nærme munn» 

Fins det noen i denne tråden som seriøst står bak denne dama? Seriøst? Er dere isåfall KOMPLETTE idioter?

Helt enig!😑 Hun har tapt seg veldig i mine øyne..🤯

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (12 timer siden):

Har alltid likt Iselin, men hun begynner å tape seg i mine øyne!😑 Passe flaut at ei dame på 35 har såpass innsnevret ordforråd, selv når hun prøver å være saklig og seriøs klarer hun ikke unngå å bruke ord i «ræv,fitte,kuk og tits»verdenen..🤷‍♀️ Det blir for dumt…

 

 

7C5F37FA-B4C7-4DB1-B133-2ADF294C2E68.png

Hva er greia her, hvorfor krangler de, kan noen oppdatere meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Humoristen
BethD skrev (På 29.9.2021 den 1.43):

Gå inn i Monica og daddychris tråden å les 

jeg gikk inn i den tråden, men fant ikke noe. Må jsi at noen av kommentarene over her om kjønn er direkte ekle :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Humoristen said:

jeg gikk inn i den tråden, men fant ikke noe. Må jsi at noen av kommentarene over her om kjønn er direkte ekle :(

Vet ikke om denne diskusjonen har blomstra opp igjen, har den ikke det må du sikkert bla deg tilbake et år eller to før du finner noe om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursøtsaus skrev (På 21.9.2021 den 19.53):

Jeg er enig i mye av kritikken mot Iselin men ikke her. Reaksjonen til folk viser at folk vet svært lite om kulturindustrien og hvor lite artister og podkastskapere tjener på å ha det på åpne platformer. Ja, hun har spons, men spotify betaler svært lite til skaperen av mediet, så det blir mye mer jobb kontra den lønnen man sitter igjen med etter skatt for den ene jobben. Til tross for at vi som mennesker etterspør underholdning og kultur så er medie- og kulturbransjen massivt nedprioritert, hvilket betyr at de som jobber ofte får mindre igjen for det de produserer. Det er selvfølgelig lov å være skuffa hvis man ikke har råd eller lyst til å prioritere enda en ny platform som krever betaling, men altvernativet er faktisk at skaperne må legge det på is, da det så og si ikke er noen som lever alene på å lage podkaster, selv ikke de veldig populære. Da må man ty til enten å reklamere ihjel hele podkasten, som ofte ender med sure lyttere eller flytte den til en platform som faktisk betaler skaperne ordentlig. Vi betaler for netflix, kino, konserter, osv, hvorfor er det sånn at alt skal være gratis? Kanskje det er en bedre idé å faktisk heie på at folk får ordentlig lønn for underholdningen de skaper til oss? 

Er forøvrig enig med en kommentar på insta: I stedet for å flytte alt over og ekskludere mange så kunne en ordning vært å opprette en patrion hvor man betaler for ekstra innhold og får flere goder. Jeg hører på både podkaster som har denne ordningen og podkaster som har bytta til en annen platform men som fortsatt publiserer noe mindre på spotify. Men å ønske disse menneskene færre lyttere gjør jeg ikke, da jeg forstår at folk skal få ordentlig lønn for jobben sin. 

Helt enig👍🏻👍🏻. Det er nok mye jobb og hvem vil jobbe gratis? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...