Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Liva Sofie skrev (47 minutter siden):

Iselin og David? 🤡

Tenkte akkurat det samme. Gir det til over sommeren så er det offisielt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lillehammeren skrev (9 minutter siden):

Tenkte akkurat det samme. Gir det til over sommeren så er det offisielt. 

De et vel for forskjellige 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (42 minutter siden):

Tenkte akkurat det samme. Gir det til over sommeren så er det offisielt. 

Hvorfor tror dere det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke David Eriksen er hypp på en dame som Iselin Guttormsen siden hun også lager mye styr.

Hun tar mye plass og snakker konstant.

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/6/2022 at 9:38 PM, Liva Sofie said:

Iselin og David? 🤡

Jeg satt i dag og tenkte at de roter garantert. Måten han ser på hu. Tror det skjedde ting der. Men tror neppe han vil være offentlig med hu, nope

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/9/2022 at 6:55 PM, Tough cookie said:

Jeg tror ikke David Eriksen er hypp på en dame som Iselin Guttormsen siden hun også lager mye styr.

Hun tar mye plass og snakker konstant.

Det er ikke det som er årsaken. Det er rykte og det at hun virker lett på tråden.  Tror han vil gå etter ung på 29ish som er elegant og rolig (bare mine tanker) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/9/2022 at 5:02 PM, FrkZ said:

De synes nok det er gøy med spekulasjonene. Tviler på at det er noe mellom de.

Tvile ikke at de hadde kjeks 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (1 time siden):

Jeg satt i dag og tenkte at de roter garantert. Måten han ser på hu. Tror det skjedde ting der. Men tror neppe han vil være offentlig med hu, nope

Kan aldri tenke meg at David faller for henne. De jobber sammen og er gode  kolleger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Justlooking said:

Kan aldri tenke meg at David faller for henne. De jobber sammen og er gode  kolleger.

Falle for og bare ha kjeks er forskjellige ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stram og trent kropp hun har fått? (Refererer til bildet der hun ligger på solsengen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (10 timer siden):

Og poenget er? Intet nytt under solen her…

Og poenget med å være frekk er? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal jeg tippe, tror jeg hun blir den første eller andre som ryker i Skal vi Danse i høst. De andre har topp tre plasseringer. Hun har danset én dans. Hun må ha et voldsomt talent hvis hun skal bli med mot toppen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnefogden skrev (2 minutter siden):

Skal jeg tippe, tror jeg hun blir den første eller andre som ryker i Skal vi Danse i høst. De andre har topp tre plasseringer. Hun har danset én dans. Hun må ha et voldsomt talent hvis hun skal bli med mot toppen.

Tror nok Kari traa, Agnete saba og Eirik søfteland går ut før hun. Men hun blir nok ikke lenge nei. Tipper ca 5 mann ut.  Mange publikumsfavoritter i år ja. Nesten bare topp 3 folk med. Blir nok en kul sesong med ett helt annet nivå en før. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnefogden skrev (9 minutter siden):

Skal jeg tippe, tror jeg hun blir den første eller andre som ryker i Skal vi Danse i høst. De andre har topp tre plasseringer. Hun har danset én dans. Hun må ha et voldsomt talent hvis hun skal bli med mot toppen.

Det er jo ikke sikkert de andre er like flinke lenger. Og vi vet jo ikke hvor god hun egentlig er til å danse siden hun måtte trekke seg etter første dans.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (1 time siden):

Det er jo ikke sikkert de andre er like flinke lenger. Og vi vet jo ikke hvor god hun egentlig er til å danse siden hun måtte trekke seg etter første dans.

Folk stemmer jo forsåvidt ikke på hvem som er best heller, men hvem de liker best.  Hun havner nok midt på 3 i forholdt til stemmer. Tipper Aleksander og Lasse drar masse stemmer fra siklende «frustrerte mødre» 😅🤪 Martine og Jørgine fra fjortis jentene/ungdommene. Cengiz fra forelska tenåringsjenter i Victor fra alle små barna.  Tror disse blir toppen i år.  Men det blir nok en veldig artig sesong med høyt nivå i år tror jeg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...