Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Gjest Woody56

Jeg har i mange år hatt sansen for Iselin, da hun er ærlig, direkte og tør å si i fra. Men i SVD har jeg sett sider av hennes som ikke faller i god jord hos meg. Hun tåler ikke å få kritikk eller negative tilbakemeldinger - hverken der eller i hennes eget kommentarfelt! Jeg referer til den siste posten hun har lagt ut nå. Da går hun rett i forsvarsposisjon, og tar på seg offer-hatten. Så tror hun at hun vet bedre enn Trine som er en av de mest kjente i bransjen! Jeg danset selv sportsdans for 17 år siden, og til og med da var Trine en av de store.

Når hun blir intervjuet etter hun har danset, har hun stort behov for å fremheve seg selv og at dommerne tar feil. Iselin begynner faktisk å bli litt provoserende, og jeg klarer faktisk å se for meg hvorfor han Tom ble lei av henne. Hun klager, er negativ, takler ikke kritikk, setter pekefingeren på andre, klarer ikke å se andre sine perspektiver enn sine egne, må ha siste ordet, m.m.. Mye av dette er ting menn misliker sterkt. Og nei - jeg forsvarer ikke utroskap! Men hun må roe seg ned noen hakk. 

Det var ikke mye dans i henne sist lørdag. Til og med sønnen min på 4 år klarer å lage bedre danseshow enn det hun gjorde. Videre mangler hun formidlingsevne, og jeg tror ikke helt på henne når hun danser. Hun mener hun blir forskjellsbehandlet. Hvorfor skal hun bli forskjellsbehandlet? Hun må snart innse at hun aldri kommer til å vinne SVD, og at det finnes dansere der som er bedre enn henne. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Woody56

Og en ting til... Jeg har ikke sett andre i SVD som kritiserer dommerne/programmet så mye som hun gjør. De fleste tar nøytralt i mot tilbakemeldingene, og fortsetter livet i treningslokalene. Hun må si i fra om alt hun ikke er fornøyd med, men det er ikke alltid slik at man kan få andre til å danse etter sin egen pipe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det blir noen hakk for mye tiss og bæsj prat på Iselin. Mannens utroskap over år har tydelig skadet henne, hennes oppførsel viser så sterkt hennes indre sår. Tror ikke hun har det noe bra sånn egentlig.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idasweet899 skrev (17 timer siden):

Syns det blir noen hakk for mye tiss og bæsj prat på Iselin. Mannens utroskap over år har tydelig skadet henne, hennes oppførsel viser så sterkt hennes indre sår. Tror ikke hun har det noe bra sånn egentlig.

Skada henne, hun var da for faan slik før det. Før de i det hele tatt ble sammen.

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 10.10.2022 den 19.30):

Åja, det var han som døde av vaksinen. Har ikke hørt podkasten. betaler ikke for noen, men likevel nysgjerrig på hva som kom fram der 😊

Er vel ikke bekreftet om det var vaksinen, covid eller noe annet som gjorde at det endte slik det gjorde?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hun sammen med danseren sin? Hun sa noe igår mens hun så på han at han har lært at det finnes gode menn, eller noe slikt, også smilte hun slik «fjortis jeg er forelsket»-smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (1 time siden):

Er hun sammen med danseren sin? Hun sa noe igår mens hun så på han at han har lært at det finnes gode menn, eller noe slikt, også smilte hun slik «fjortis jeg er forelsket»-smil.

Mange ting som tyder på det, men nå legges det jo opp til slike spekulasjoner hvert år. 
 

De har bodd sammen under Skal vi danse, deler seng, hun sa etter at hun hadde røket ut at hun ikke hadde hell i spill, men i kjærligheten +++ 

Om det stemmer hadde det jo vært veldig hyggelig da 😊 Catalin virker som en fin fyr 🤩

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett at Santino (fra SVD) skrev på Insta at det er trist å miste Iselin og Catalin og: " Lykke til med kjærligheten" 

Det er det nærmeste en offisiell aksept jeg har sett. Så det ser ut som ryktene er sanne da.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (4 timer siden):

Er hun sammen med danseren sin? Hun sa noe igår mens hun så på han at han har lært at det finnes gode menn, eller noe slikt, også smilte hun slik «fjortis jeg er forelsket»-smil.

Hun sa vel også noe om at hun hadde hatt hell i kjærligheten eller noe sånt 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragonheart skrev (7 timer siden):

Akkurat sett at Santino (fra SVD) skrev på Insta at det er trist å miste Iselin og Catalin og: " Lykke til med kjærligheten" 

Det er det nærmeste en offisiell aksept jeg har sett. Så det ser ut som ryktene er sanne da.

Funky gjorde det samme. Kanskje bare PR…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa jo selv i intervjuet til «rød løper» etter at de gikk ut at de har sommerfugler i magen for hverandre, og at de er småforelsket, men de må se om det kun er pga dansebobla de er i eller om det er ekte følelser. Altså slik jeg spådde tidlig i denne tråden, men ble liksom litt «avvist» fordi det i følge folk her inne er vanlig å legge opp til slike spekulasjoner 🙈🤷🏽‍♀️ 
 

Jeg tror fortsatt - og har alltid tenkt, at det er god kjemi mellom dem og har fått vibber av at det er noe der ❤️
 

Ja, mange spekulerte i Simon og Helene i fjor, og Nate og Helene i sesongen tidligere, men jeg hadde ikke samme vibbene der, selv om jeg forstår folk spekulerer. Eneste to jeg vet av siden jeg startet å se SVD som ble par i ettertid er Helene og Jørgen, også Adelen og Benjamin. 
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Woody56

Guttormsens siste story... Er hun ikke ferdig med å klage enda? Prøver hun å få SVD bort fra tv-skjermen eller bytte ut dommerne fordi hun føler seg urettferdig behandlet? Utakknemlig virker hun også. Katrine Moholt er jo rene solstrålen i forhold. Hun prater om det samme gamle som vanlig. Gjesp. Når hun prater, føler mange gutter seg urettferdig behandlet. Skjønner de godt. Det er greit å være ultra feminist om man vil det, men jeg sitter ikke med samme inntrykket som kvinne. I SKD har jeg stemt på den som har danset best der og da, uavhengig av kjønn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har jo faktisk rett. Enkelte favoriseres så det holder, mens andre får kritikk uansett hva de gjør. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Woody56
16 minutter siden, Jolanda said:

Men hun har jo faktisk rett. Enkelte favoriseres så det holder, mens andre får kritikk uansett hva de gjør. 

Hvem da? Hvorfor skulle dommerne favorisere? Hva får de ut av det når de selv er kvinner? Når det gjelder Cengiz for eksempel, så er han en dyktig danser. Men det er heller ikke så rart. Han danset mye som ungdom, i tillegg til at han er skuespiller så han har evnen til å formidle. Jeg som tidligere danser ser at han ikke er en perfekt ballroom danser og det er mye å sette fingeren på også hos han, men han fortjener å være i kvartfinalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns Iselin har flere gode poeng angående mannlige dansere, og at hun selv fikk kritikk for å gjøre det "for sexy". Men ikke at dommerne favoriserer. Iselin er heller ikke en så god danser som de andre, skjønner at hun gikk ut. Likevel er jeg enig i det hun sier på story. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (4 timer siden):

Syns Iselin har flere gode poeng angående mannlige dansere, og at hun selv fikk kritikk for å gjøre det "for sexy". Men ikke at dommerne favoriserer. Iselin er heller ikke en så god danser som de andre, skjønner at hun gikk ut. Likevel er jeg enig i det hun sier på story. 

Hun var ikke sexy men vulgær. Noe hun ofte blir. Både i språk og dans. 

  • Liker 30
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ingen proffdanser, knapt en amatør. Men så vidt meg bekjent er det enklere å lære dans som kvinne med en dyktig mannlig partner som skal føre enn å være mann skal lære å føre en kvinne. Kritikken Iselin fremlegger er derfor for meg basert på hennes egen erfaring, ikke generelle kriterier. Det eneste jeg kan si meg enig i er at det applauderes og setter åpenlyst pris på når de mannlige deltakerne kler av seg, det samme gjelder ikke kvinnene. Eksempelet med Grunde faller litt på sin egen urimelighet da dansen hans var kopiert fra et kjent strippenummer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...