Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på om Iselin noen ganger tenker gjennom det hun sier..  Leste nettopp denne artikkelen, hvor hun åpner opp om ryktene ang henne selv og dansepartner Catalin.  Helt nederst står det: 

Sitat

– Jeg har jo vært veldig sint på menn i veldig lang tid, som er kombinert av utdannelsen min - og livserfaring. Så det å møte Catalin som menneske og som mann, gir meg troen på at det finnes gode menn der ute, sa hun til God morgen Norge.

Jeg reagerer på setningen: "Jeg har jo vært veldig sint på menn i veldig lang tid, som er kombinert av utdannelsen min - og livserfaring." 

Altså, slik jeg har forstått det, så har hun tatt et eller annet sexologikurs over noen få uker? Sexolog er dessverre ingen beskyttet tittel i Norge - noe det absolutt burde vært. Hva mener hun egentlig med at utdannelsen hennes har bidratt med at hun har vært sint på menn?? Livserfaringen hennes er nå én ting - jeg vet at mannen hennes var utro (hun melket vel det for alt det var verdt🙄)  Men sier hun her at "sexologiutdannelsen" lærer folk at (alle) menn er drittsekker? Eller misforstår jeg helt? 

 

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janzypants skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer litt på om Iselin noen ganger tenker gjennom det hun sier..  Leste nettopp denne artikkelen, hvor hun åpner opp om ryktene ang henne selv og dansepartner Catalin.  Helt nederst står det: 

Jeg reagerer på setningen: "Jeg har jo vært veldig sint på menn i veldig lang tid, som er kombinert av utdannelsen min - og livserfaring." 

Altså, slik jeg har forstått det, så har hun tatt et eller annet sexologikurs over noen få uker? Sexolog er dessverre ingen beskyttet tittel i Norge - noe det absolutt burde vært. Hva mener hun egentlig med at utdannelsen hennes har bidratt med at hun har vært sint på menn?? Livserfaringen hennes er nå én ting - jeg vet at mannen hennes var utro (hun melket vel det for alt det var verdt🙄)  Men sier hun her at "sexologiutdannelsen" lærer folk at (alle) menn er drittsekker? Eller misforstår jeg helt? 

 

Nå aner jeg ikke hva hun mener, men kan det tenktes at i forbindelse med at hun har den utdannelsen så møter/snakker hun med mange såra og sinte damer? Som igjen da kan føre til et dårligere syn på menn da det «bekrefter» synet hennes. Bare en måte og tolke på, men jeg vet jo egentlig ikke 😅 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (4 minutter siden):

Nå aner jeg ikke hva hun mener, men kan det tenktes at i forbindelse med at hun har den utdannelsen så møter/snakker hun med mange såra og sinte damer? Som igjen da kan føre til et dårligere syn på menn da det «bekrefter» synet hennes. Bare en måte og tolke på, men jeg vet jo egentlig ikke 😅 

Da ville jeg egentlig ordlagt meg på en helt annen måte, men det er nå meg 🙈 F.eks at hun møter mange sinte, fortvilte kvinner (vil nå tro at det også finnes kvinner der ute som også er utro..)  i jobben sin. Slik hun legger det frem, føler jeg det kan tolkes som at det er noe de lærer under dette kurset 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (23 minutter siden):

Da ville jeg egentlig ordlagt meg på en helt annen måte, men det er nå meg 🙈 F.eks at hun møter mange sinte, fortvilte kvinner (vil nå tro at det også finnes kvinner der ute som også er utro..)  i jobben sin. Slik hun legger det frem, føler jeg det kan tolkes som at det er noe de lærer under dette kurset 🙈

Helt enig, men jeg håper og tror at noen hadde reagert om hele utdannelsen var tuftet på mannehat 😬 Tror hun bare er veldig dårlig på ordlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (51 minutter siden):

Jeg lurer litt på om Iselin noen ganger tenker gjennom det hun sier..  Leste nettopp denne artikkelen, hvor hun åpner opp om ryktene ang henne selv og dansepartner Catalin.  Helt nederst står det: 

Jeg reagerer på setningen: "Jeg har jo vært veldig sint på menn i veldig lang tid, som er kombinert av utdannelsen min - og livserfaring." 

Altså, slik jeg har forstått det, så har hun tatt et eller annet sexologikurs over noen få uker? Sexolog er dessverre ingen beskyttet tittel i Norge - noe det absolutt burde vært. Hva mener hun egentlig med at utdannelsen hennes har bidratt med at hun har vært sint på menn?? Livserfaringen hennes er nå én ting - jeg vet at mannen hennes var utro (hun melket vel det for alt det var verdt🙄)  Men sier hun her at "sexologiutdannelsen" lærer folk at (alle) menn er drittsekker? Eller misforstår jeg helt? 

 

Det står som sitat i artikkelen du deler lenke av. Men det er jo i beste fall svært klossete uttalt. Ikke godt å si hva hun mener. At hun vil påstå at hennes sexolog-utdanning er på linje med høyskolestudier etc. er jeg ikke i tvil om. Men alle andre er vel i tvil om akkurat det. Kan hun ha lært noe om at menn er egoistiske, er ofte dårlige partnere, er utro? Eller er det exen som var alt dette, og hun blander det inn for å gjøre det mer akademisk? Spekulasjon på høyt nivå, jeg vet!

Godt at hun dater Catalin og at døtrene er så villt begeistret for ham, da. Skal se det går bra til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

agnete36 skrev (16 timer siden):

stemmer det at Iselin og Catalin har holdt på siden i fjor etter skal vi danse? Det er mange på jodel som sier at det stemmer. 

Jodel er en ganske dårlig kilde 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ser kyssebilde Iselin la ut, ser man på badeflisene at det tilhører badet til leiligheten hun hadde i Oslo og bodde i under svd i fjor sammen med han. Den har hun solgt så det betyr at bildet er fra i fjor. Sjekk Finn annonsen hennes (linket på hennes facebook) Det er akkurat samme bad. Badet hun egentlig har ser helt annerledes ut.  I tillegg ser man neglene hennes. Selv om bilde er svarthvit ser man at det er korte lyse negler uten mønster. Det har hun IKKE hatt denne sesongen i år. Hun har hatt lange, røde, mørke, grønne og lyse design med mønster. Det vil igjen si at bildet må være tatt for lenge siden. Jeg finner lignendelyse korte negler fra november i fjor. Jodel har ikke alltid rett nei, men mye kan stemme. 

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agnete36 skrev (1 time siden):

Hvis dere ser kyssebilde Iselin la ut, ser man på badeflisene at det tilhører badet til leiligheten hun hadde i Oslo og bodde i under svd i fjor sammen med han. Den har hun solgt så det betyr at bildet er fra i fjor. Sjekk Finn annonsen hennes (linket på hennes facebook) Det er akkurat samme bad. Badet hun egentlig har ser helt annerledes ut.  I tillegg ser man neglene hennes. Selv om bilde er svarthvit ser man at det er korte lyse negler uten mønster. Det har hun IKKE hatt denne sesongen i år. Hun har hatt lange, røde, mørke, grønne og lyse design med mønster. Det vil igjen si at bildet må være tatt for lenge siden. Jeg finner lignendelyse korte negler fra november i fjor. Jodel har ikke alltid rett nei, men mye kan stemme. 

Og hva så? Hun offentliggjorde bruddet med Tom i oktober i fjor,men mest sannsynlig hadde de gjort det slutt en stund før de offentliggjorde det. Og kanskje når dette bilde ble tatt så var det helt uskyldig eller at de hadde en liten flørt på gang. Ser ikke problemet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agnete36 skrev (12 timer siden):

Hvis dere ser kyssebilde Iselin la ut, ser man på badeflisene at det tilhører badet til leiligheten hun hadde i Oslo og bodde i under svd i fjor sammen med han. Den har hun solgt så det betyr at bildet er fra i fjor. Sjekk Finn annonsen hennes (linket på hennes facebook) Det er akkurat samme bad. Badet hun egentlig har ser helt annerledes ut.  I tillegg ser man neglene hennes. Selv om bilde er svarthvit ser man at det er korte lyse negler uten mønster. Det har hun IKKE hatt denne sesongen i år. Hun har hatt lange, røde, mørke, grønne og lyse design med mønster. Det vil igjen si at bildet må være tatt for lenge siden. Jeg finner lignendelyse korte negler fra november i fjor. Jodel har ikke alltid rett nei, men mye kan stemme. 

Du store min! Her er interessen for et annet menneske på vei til å anta et usunt nivå! Fargen på negler og baderomsfliser??

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (På 12.11.2022 den 22.14):

Jeg lurer litt på om Iselin noen ganger tenker gjennom det hun sier..  Leste nettopp denne artikkelen, hvor hun åpner opp om ryktene ang henne selv og dansepartner Catalin.  Helt nederst står det: 

Jeg reagerer på setningen: "Jeg har jo vært veldig sint på menn i veldig lang tid, som er kombinert av utdannelsen min - og livserfaring." 

Altså, slik jeg har forstått det, så har hun tatt et eller annet sexologikurs over noen få uker? Sexolog er dessverre ingen beskyttet tittel i Norge - noe det absolutt burde vært. Hva mener hun egentlig med at utdannelsen hennes har bidratt med at hun har vært sint på menn?? Livserfaringen hennes er nå én ting - jeg vet at mannen hennes var utro (hun melket vel det for alt det var verdt🙄)  Men sier hun her at "sexologiutdannelsen" lærer folk at (alle) menn er drittsekker? Eller misforstår jeg helt? 

 

Jeg fulgte henne helt i begynnelsen fordi jeg likte at hun satte fokus på hvor egoistiske menn kan være i sengen, at når de er ferdige, så er hele samleiet over for dem, at de generelt har lite fokus på kvinnens orgasme og at diverse undersøkelser viste at en skremmende høy prosent av menn var sikre på at kvinner flest får orgasme kun ved penetrering.

Endelig, tenkte jeg, er det noen som tør å si dette rett ut - men da det etter en mnd fremdeles ikke var andre tema enn «klitt og fi**e» og det virket som om det var om å gjøre å være mest mulig vulgær, så avfulgte jeg henne.

Det kan være nevnte ting hun mente med at menn er «drittsekker» (i sengen)?

Så begynte hun å henge ut mannen sin hvert ledige sekund og det viste seg at «sexologutdannelsen» var et ett års nettkurs med noen samlinger i Danmark, så forsvant vel det hun evt hadde av kredibilitet på 1-2-3

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg siterte bare jodel. Uansett Iselin har lagt ut mer kritikk av dommere på insta-story. Jeg elsker at hun tør hahha, og jeg er litt enig og skjønner poenget hennes. Måtte le litt av Aleks sin dans, den fortjente ikke 9. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var Tom utro flere ganger mens de var sammen? Reagerte litt på at hun sa ''den første utroskapen'' når hun gikk rundt i gamle huset og filmet seg selv. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Missmischief skrev (10 timer siden):

Var Tom utro flere ganger mens de var sammen? Reagerte litt på at hun sa ''den første utroskapen'' når hun gikk rundt i gamle huset og filmet seg selv. 

Var med en dame, over tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gull vaffel skrev (På 22.11.2022 den 11.23):

Var med en dame, over tid. 

I Ida Fladens podkast kom det frem at han var utro flere ganger etter den første gangen hun fersket han. Jeg synes hun gjorde en god figur i den.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg var en av dem som hadde blitt kraftig mett på utroskapshistorien hennes. Jeg trodde at det bare var med den ene gangen, som absolutt IKKE gjør det greit, men det gjorde nok at jeg tenkte at hun etterhvert burde klare å komme seg over det dersom hun skulle fortsette å være med han. Nå som det er kommet ut at han har gjort det gjentatte ganger i ettertid, har hele narrativet endret seg. Jeg får faktisk litt vondt av at Pappahjertet skulle bruke utroskapen som punchline da han vitsa om henne. Vi vet faktisk veldig lite av hva som skjer bak låste dører og man skal være forsiktig med å tulle med ting man ikke vet noe om. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursøtsaus skrev (1 time siden):

I Ida Fladens podkast kom det frem at han var utro flere ganger etter den første gangen hun fersket han. Jeg synes hun gjorde en god figur i den.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg var en av dem som hadde blitt kraftig mett på utroskapshistorien hennes. Jeg trodde at det bare var med den ene gangen, som absolutt IKKE gjør det greit, men det gjorde nok at jeg tenkte at hun etterhvert burde klare å komme seg over det dersom hun skulle fortsette å være med han. Nå som det er kommet ut at han har gjort det gjentatte ganger i ettertid, har hele narrativet endret seg. Jeg får faktisk litt vondt av at Pappahjertet skulle bruke utroskapen som punchline da han vitsa om henne. Vi vet faktisk veldig lite av hva som skjer bak låste dører og man skal være forsiktig med å tulle med ting man ikke vet noe om. 

Affære 1 var jo over 3-4 år,ikke en engangsgreie.

Attpåtil,som i nevnte pod,kommer det frem at han heller ikke stoppet.

Og som Iselin sa,så ødelegger man ikke bare kjæresteforholdet men familieforholdet bare for sex.

Var også lei historien slik sett,men forstår godt hvorfor hun ikke klarte å slippe den heller.

Håper hun har det bedre nå.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også forandret synet mitt på Iselins utroskapshistorie, etter å ha hørt henne i Ida Fladens podcast.

Utroskap ødelegger hele familien, ikke bare forholdet mellom foreldrene.

 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...