Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Jeg tror iselin hadde nådd langt flere mennesker hvis hun bare hadde roet seg 5 hakk og ikke prøvd så desperat. Da blir det vanskeligere for folk å kjenne seg igjen i ting hun prater om. 

Endret av Nobile
  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nobile skrev (2 timer siden):

Jeg tror iselin hadde måde langt flere mennesker hvis hun bare hadde roet seg 5 hakk og ikke prøvd så desperat. Da blir det vanskeligere for folk å kjenne seg igjen i ting hun prater om. 

Ja enig! Er jo spesielt språk på henne, ingen proffe fagpersoner som snakker om utflod og at det kiler i tissen osv. Hun er jo så veldig på det språket at menn «objektiviserer og seksualiserer» kvinner, uttrykk hun tydeligvis er blitt veldig glad i. Men hva i alle dager gjør hun selv da? Jo hun objektiviserer og seksualiserer seg selv med å stå med kort kort bukse rett over bikinilinjen og vrikker på hofte og dytte ut rumpa mens hun danser til «wanna Get nasty, wanna Get dirty). Ingen som ser dobbeltmoralen i dette!? 
Hun har høy stemme, hun kunne brukt den mye smartere. Nå blir det til at vi vil trykke på mute knappen når hun er på tv. 
Og enda en ting, sexolog BURDE vært en beskyttet tittel! Hun burde vært presentert som influencer, ikke sexolog. Så lenge hun ikke har kunder, men kun snakker med kjendiser om sex så er hun ikke praktiserende.. 

Håper hun ryker!

  • Liker 33
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (På 10.9.2022 den 22.26):

Synes Iselin er for vulgær til Skal vi danse. Hadde ikke likt om en mann heller sto «å det kiler sånn i…» Blir så teit!

Jeg liker stort sett alle mennesker,,jeg finnes ikke prippen,,og kan gjerne prate litt dirty talk men det er noe med henne som bare sier stopp hos meg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Etter å ha tatt et spekulativt brevkurs begynner jeg nå å uttale meg mest mulig om kvinners underliv, men aller mest om hvor mye jeg står og snuser på de."

https://www.vg.no/rampelys/i/kERpEL/kritiske-til-kjendistrioens-nye-klinikk-kvinnehelse-handler-om-mer-enn-utseende

Jeg kan ta feil, men kvinnehelse handler om mer enn bare... du vet... underliv. Som hun igjen har ingen formell ordentlig utdannelse på.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmelise skrev (På 15.9.2022 den 21.31):

"Etter å ha tatt et spekulativt brevkurs begynner jeg nå å uttale meg mest mulig om kvinners underliv, men aller mest om hvor mye jeg står og snuser på de."

https://www.vg.no/rampelys/i/kERpEL/kritiske-til-kjendistrioens-nye-klinikk-kvinnehelse-handler-om-mer-enn-utseende

Jeg kan ta feil, men kvinnehelse handler om mer enn bare... du vet... underliv. Som hun igjen har ingen formell ordentlig utdannelse på.

Syntes det er bra at andre influencere uttrykker seg kritisk til denne klinikken. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (13 minutter siden):

Syntes det er bra at andre influencere uttrykker seg kritisk til denne klinikken. 

Jeg vil heller ha kritikk fra kvalifisert personell som vet hva de snakker om. Sær og vanskelig som jeg er ;)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (På 28.8.2022 den 0.27):

Er alltid et par hvert år. Enten på parketten eller i etterkant når rampelyset er slått av.

Hvilke «par» har det vært før? Bortsett fra Helene Olafsen og Jørgen da…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (7 timer siden):

Hvilke «par» har det vært før? Bortsett fra Helene Olafsen og Jørgen da…

Adelen og Benjamin ble sammen etter at de vant skal vi danse sammen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull vaffel skrev (3 minutter siden):

Adelen og Benjamin ble sammen etter at de vant skal vi danse sammen. 

Tone og Tom Erik hadde jo en fling som varte en stund etter dansingen. Ble slutt med Tom Erik og samboeren og Tone og Tom Erik hang sammen både i Bergen og mest i Oslo men etter hvert gikk Tone tilbake til Simon som hun var kjæreste med den gang. Ellers var det vel Isabel og Benjamin som hadde et intimt forhold mens de danset i henhold til Isabel selv. Det har nok vært flere 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmelise skrev (På 17.9.2022 den 16.47):

Jeg vil heller ha kritikk fra kvalifisert personell som vet hva de snakker om. Sær og vanskelig som jeg er ;)

Noe de også fikk🙄 Men, heller at influencere og kjendiser er kritiske enn å hylle det - slik mange gjorde i kommentarfeltet hos disse damene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (17 timer siden):

Tone og Tom Erik hadde jo en fling som varte en stund etter dansingen. Ble slutt med Tom Erik og samboeren og Tone og Tom Erik hang sammen både i Bergen og mest i Oslo men etter hvert gikk Tone tilbake til Simon som hun var kjæreste med den gang. Ellers var det vel Isabel og Benjamin som hadde et intimt forhold mens de danset i henhold til Isabel selv. Det har nok vært flere 😊

Var ikke Kristian Ødegård sammen med sin dansepartner også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (34 minutter siden):

Var ikke Kristian Ødegård sammen med sin dansepartner også? 

Tror ikke det. Han traff kona si helt på slutten av sin sesong. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Iselin virka mer ekte nå på sist sending av Skal vi danse, det var fint å se. Det overraska meg litt at hun virker å ha møtt så dårlige menn, får håpe det snur og at hun får bedre erfaringer fremover. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan noen vær så snill bare be hun om å roe seg ned 5 hakk? I alle program klager hun og viser tydelig misnøye, og det gjenspeiler jo tydelig i dansen at hun ikke har jobbet med tilbakemeldingene hun får fra dommerne…jeg syns det er på tide at hun går ut nå. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayaal skrev (1 time siden):

Kan noen vær så snill bare be hun om å roe seg ned 5 hakk? I alle program klager hun og viser tydelig misnøye, og det gjenspeiler jo tydelig i dansen at hun ikke har jobbet med tilbakemeldingene hun får fra dommerne…jeg syns det er på tide at hun går ut nå. 

Jeg hadde forventet at hun skulle gå i dag, faktisk. Det er too much! Hver eneste gang. Det er nokså lenge siden jeg tenkte at hun var neste mann ut. Agnete er vanligvis mye bedre enn Iselin. Men i dag var de like ille.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke hun forstår hva hun skal gjøre med tilbakemeldingene fra dommerene. Og med det så virker det som hun har et forvridd bilde på hva menn synes er sexy (og alle menn er jo selvfølgelig helt like). Hun virker ikke til å ha evne for å lese situasjonen og derfor gunner hun på med det hun tror er sexy. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle hva som var temaet i siste podcastepisode med hun som mistet mannen sin Petter? 

Altså, hva skjedde med Petter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnefogden skrev (20 timer siden):

Jeg hadde forventet at hun skulle gå i dag, faktisk. Det er too much! Hver eneste gang. Det er nokså lenge siden jeg tenkte at hun var neste mann ut. Agnete er vanligvis mye bedre enn Iselin. Men i dag var de like ille.

Helt enig med deg! Så du det hun la ut på insta? Surver igjen…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...