Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

**Marshmallow** skrev (6 timer siden):

Jeg tenker at om hun hadde fått negativ opperksomhet, eller sexualisert opperksomhet fra en mann så hadde vedkommende blitt dømt fra her til månen.. (pga antrekket) 

Men hun har lov å trykke puppene i ansiktet på folk, selv om andre synst det er ubehagelig ?

personlig synst jeg det er tacky og respektløst av en voksen dame å kle seg slik i et juleselskap?! 
En tid og plass for alt .. 

 

Det var nok bare for å få litt oppmerksomhet på IG.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Felis skrev (På 3.1.2022 den 15.05):

Jeg tenker at Iselin skal få kle seg hvordan hun vil, men jeg synes det er litt dobbeltmoralsk å vifte med brystvortene nærmest i friluft, når man tenker på hennes tidligere uttalelser om uønsket seksualisering av kvinner. Men man må vel være litt dobbeltmoralsk, eller droppe moralen helt, i det yrket. Jeg har litt sansen for Iselin, men det er langt mellom liv og lære hos den damen.

Jeg husker en episode fra Bloggerne, hvor hun skulle på en halloweenfest. Hun lagde et stort nummer av at halloween var en unnskyldning for å seksualisere kvinnekroppen, kritiserte at alle kostymene som ble solgt skulle være slutty sykepleier-stil osv. Så ankommer hun festen med tv på slep, og den ENESTE som hadde kledd seg slutty, var Iselin Guttormsen. 

Jeg synes hun var superlekker i den gjennomsiktige kjolen, og selvsagt skal hun få skinne i den.

MEN - som du nevner: det blir selvmotsigende å ha en hel post om at man valgte å ty til brystreduksjon fordi det ble for belastende med seksualisering av brystene. 

Jammen.....altså.....jeg ser: vakker og flott kvinne. Brystene er ikke dekket til overhodet, noe som i en slik setting og antrekk uttrykker at man fronter sin seksualitet. Og fokuset er jo nettopp særlig på.....pupp 🤷‍♀️

Liker pupp jeg, men miksede signaler gir det jo. 

Endret av Fløff
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (På 4.1.2022 den 7.15):

Hadde blitt kvalm hvis noen hadde sittet med puppane fremme i juleselskap. Det gjør man bare ikke. Respektløst ovenfor andre. 

Wait.....var antrekket i JULESELSKAP!?!

😅🙈

Jeg trodde hun tok et bilde alene hjemme og det var det. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 timer siden):

Nysingel dame som vil vise hva hun har å by på tenker jeg. 

Og så? Skal man ikke få lov til å kle seg pent og sminke seg når man er singel. Unn andre litt lykke, så skal du se at du finner litt selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (21 timer siden):

Og så? Skal man ikke få lov til å kle seg pent og sminke seg når man er singel. Unn andre litt lykke, så skal du se at du finner litt selv. 

Joda, men trenger ikke vifte åpent med puppene. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (10 timer siden):

Joda, men trenger ikke vifte åpent med puppene. 

Hvis man vil,jo. Hun er en voksen kvinne og klarer å tenke selv🙂 Det er bare pupper😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen
Tradegy skrev (På 4.1.2022 den 0.57):

Bra sagt! :klappe:

Hele Iselin Guttormsen er dobbeltmoralsk og en stor vits. Herregud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Sunfl0wer skrev (På 9.1.2022 den 9.04):

Hvis man vil,jo. Hun er en voksen kvinne og klarer å tenke selv🙂 Det er bare pupper😛

Ikke til middags. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 8.1.2022 den 22.27):

Joda, men trenger ikke vifte åpent med puppene. 

Ser ingen pupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-pinga skrev (6 timer siden):

Siste story på Instagram der hun viser bursdagskortet datteren har skrevet.. Har ikke helt ord.

Nei, det var trist å se. Håper ikke det gjenspeiler hvordan datteren hennes tenker om menn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ille berørt når folk er så til de grader vulgære med sexpraten. For meg er kropp ekstremt privat. Sex hører til mellom par eller de involverte parter. Jeg fatter ikke at folk kan ønske å utlevere sexlivet sitt foran hele Norge.

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (9 timer siden):

Nei, det var trist å se. Håper ikke det gjenspeiler hvordan datteren hennes tenker om menn. 

Hva sto det? Følger ikke…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonobilis

Hele dama oser dobbeltmoral og oppmerksomhetssyk. Det går helt fint an å være kjendis-sexolog uten å være så cringe som Iselin, se for eksempel Tuva Fellman. Å "selge" barna sine synes jeg er forkastelig, men følgerne ser ut til å like det så jeg skal passe mine egne saker her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Basilika

Det jeg reagerer på er at etter bruddet har hun begynt å vise barna mer i sine sosiale medier, der hun skal vise hvor flink mamma hun er og hvor god tilknytning hun har til barna sine. Barna hyller moren sin flere ganger, og det er rart hun filmer slike øyeblikk - som om det nesten er planlagt. Jeg har også barn, men en klem, kyss, tegning, osv, kommer ofte spontant der jeg har null tid til å ta opp mobilen og begynne å filme for så å legge ut. 

Flere av tingene hun viser av barna sine anser jeg også som privat. Har vi ikke en ny lov på dette med å beskytte barn på nett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/9/2022 at 9:04 AM, Sunfl0wer said:

Hvis man vil,jo. Hun er en voksen kvinne og klarer å tenke selv🙂 Det er bare pupper😛

Haha lurer på hva du skulle sagt om noen sin bestemor på 80 ankommet juleselskapet i en slik kjole med brystvortene på utstilling. Akkurat det. Voksen kvinne. Da respekterer man seg selv og andre nok til å kle seg passende anledningen 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos, så det var reklame på tv for podcasten hennes. Har hørt noen tidligere hvor det kunne være interessant å høre spesifikke gjester. Men kunne aldri tenkt meg å betale for det. Er det noen andre som gidder betale for hennes eller andres podcaster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (55 minutter siden):

Haha lurer på hva du skulle sagt om noen sin bestemor på 80 ankommet juleselskapet i en slik kjole med brystvortene på utstilling. Akkurat det. Voksen kvinne. Da respekterer man seg selv og andre nok til å kle seg passende anledningen 

🤦‍♀️🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...